Huub ziet de gouden kooi als een spel en gaat ervan uit dat de rest er hetzelfde over denkt. Daarom kan hij op een vriendelijke manier afscheid nemen van anderen (vergelijk het afscheid van Huub toen hij de kooi uit moest maar eens met dat van Natasia) en hoeft hij ook in interviews met media niet steeds af te geven op zijn medespelers.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub is niet naief, dat mannetje weet precies wat hij doet.
Behalve als hij weer eens één van zijn driftaanvallen heeft, maar dankzij bescherming van de FEBO (alcoholverbod), blijft het bij > op Brian afrennen in de weet dat er beveiliging is om hem te beschermen >.
De manier waarop hij gisteren onder dat gevecht uitkwam, had hij de avond ervoor al met de FEBO voorbesproken. Dat was geen spontane aktie.
Huub weet precies wat hij doet.
Okee... misschien gaat het zo lopen. Maar ik vraag me af of Brian wel vindt dat hij zich kan veroorloven met zo'n fysieke krielkip als Huub om te gaan. Brian rent immers met de grote jongens, dat zag hij gisteren maar weer eens.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.
Ze weten dat ze elkaars grootste concurrent zijn in dit spel.
Het zijn allebei haantjes die willen winnen.
En eigenlijk gaat het waarschijnlijk niet eens om het geld dat ze kunnen winnen. Want iedereen gaat met een lekker bedrag de poort uit.
Het gaat gewoon om het feit dat ze niet van elkaar willen verliezen.
Wel heb ik het idee dat zodra dit spel is afgelopen. En ze allebei even de tijd hebben gekregen om de haat naar elkaar van zich af te laten glijden. Dat ze dan door krijgen dat ze best wel samen door 1 deur kunnen.
Ik zou het ook wel heel mooi vinden als de oud-miljonairs ook een stem krijgen over wie dit spel gaat winnen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:10 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Huub ziet de gouden kooi als een spel en gaat ervan uit dat de rest er hetzelfde over denkt. Daarom kan hij op een vriendelijke manier afscheid nemen van anderen (vergelijk het afscheid van Huub toen hij de kooi uit moest maar eens met dat van Natasia) en hoeft hij ook in interviews met media niet steeds af te geven op zijn medespelers.
Het is veelzeggend dat diverse oud-spelers hun voorkeur voor Huub hebben uitgesproken, voor de andere spelers heb ik dat nog helemaal niet gehoord. Maar die oud-spelers kennen Huub vast niet zo goed als jij hem kent
Welke oud-spelers?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:10 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Het is veelzeggend dat diverse oud-spelers hun voorkeur voor Huub hebben uitgesproken, voor de andere spelers heb ik dat nog helemaal niet gehoord. Maar die oud-spelers kennen Huub vast niet zo goed als jij hem kent
Brian is ook een mannetje dat graag omgaat met mensen die in de aandacht staan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee... misschien gaat het zo lopen. Maar ik vraag me af of Brian wel vindt dat hij zich kan veroorloven met zo'n fysieke krielkip als Huub om te gaan. Brian rent immers met de grote jongens, dat zag hij gisteren maar weer eens.
Sylvia, Eric en Ilona hebben volgens mij echt uitgesproken dat ze voor Huub waren, praten in ieder geval heel positief over hem en wilden dacht ik ook contact met hem houden. Claire allicht ook, maar dat is wat te voor de hand liggend en die is pas net weg.quote:
Dat ligt aan je instellingen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:15 schreef mounirk het volgende:
[..]
Oja, shit vergeten.. Meestal zijn het ongeveer 10 pagina's
Rustig maarquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weer zo'n commercial op RTL5SMS...en maak kans op wat euries
Oh wat geinig.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:21 schreef Kaat38 het volgende:
Geinig, amanda en brian krijgen wel de reclame te zien en japio en huub niet.
Dat lijkt me een súperplan Mazaru!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel heel mooi vinden als de oud-miljonairs ook een stem krijgen over wie dit spel gaat winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |