Wehe sorry, heb niet alles bijgelezen.quote:Op zondag 18 mei 2008 15:08 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
hé, vorige topic vroeg ik je wat je allemaal voor instrumenten speelt, maar daar heb je zeker overheengelezen (of je negeert me natuurlijk)
Wat een foute mensen zijn we ook heaquote:
Sterven we iig niet in eenzaamheidquote:Op zondag 18 mei 2008 17:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat een foute mensen zijn we ook heaMisschien moeten Pietje en ik maar samen voor de trein gaan springen
Dan zou de wereld een stuk mooier zijn.. voor jou
vrijdag proberen te kijken, maar ben als een idioot op de bank ik slaap gevallen..quote:
Ga ff ergens anders kansloos reacties proberen uit te lokken. Zo fucking zielig dit...quote:
Ja de trailer is matig iddquote:Op zondag 18 mei 2008 17:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
(als de trailer niet alles al verklapt heeft)
Nee, dat stoer gedoen met ik heb dit even binnen getrokken net alsof het rocket sciene is. Iemand die op basischool zit kan nog wel iets downloaden.quote:
Ik doe niet aan doodsverwensingen, die verwensingen van gisteren zijn dan ook hard aangekomen. En steek in de ziel. Terwijl ik naar het witte plafond staarde werdt ik bijna geroerd tot tranen. Waarom is de wereld zo kil, zo hard, zo genadeloos, zo emotieloos?quote:Op zondag 18 mei 2008 17:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Misschien moeten Pietje en ik maar samen voor de trein gaan springenDan zou de wereld een stuk mooier zijn.. voor jou
Ga je film nu maar kijken, die overigens best goed is, maar voor dat je gaat zitten geilen op Saffron Burrows. Denk er aan ze is een dike, en nog een van de bovenste plank ook ... wat het nog picanter maakt dat haar vriendin bijna een bejaarde is.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hebben we iig iets bereikt, nu nog opzouten
.
Een steek in de ziel Yashaaaaa, een steek in de ziel.quote:Op zondag 18 mei 2008 18:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Begint ie weer met zijn gecommandeer
Ik lees er echt geen suggesties in hoor
Die waren er niet eens!quote:Op zondag 18 mei 2008 18:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nog leuke optredens gezien, sjonnies?
Je moet niet zeuren ... dit is slechts het resultaat van het advies dat je me enkele jaren geleden gaf, was het immers niet HostiMeister die zei het ego kan nooit te groot zijn.quote:Op zondag 18 mei 2008 17:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ga ff ergens anders kansloos reacties proberen uit te lokken. Zo fucking zielig dit...
Little Miss Sunshine is idd wel erg goed. Ze hebben wel een of andere prijs gekregen van beste film ofzo. Hij is ook gewoon ook vet grappig. En vooral ook erg droog.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:31 schreef LastRequest het volgende:
Enchanted? Ik wil em ook zo graag zien..Patrick Dempsey![]()
![]()
![]()
Ik heb net Little Miss Sunshine gekeken, volgens m'n zusje de allerbeste film ever... Dat viel tegenMaar hij was wel leuk.
Het is een wonder dat hij nog een carriere heeft na die string aan b-films in de jaren '90.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hij is zo hot en lief en *zuchtzwijmel* in deze film
Ik vrees het laatste....quote:Op zondag 18 mei 2008 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als mylove een kloon blijkt te zijn van een van de posters hier, respect. Als niet, wat moet je dan een ontzettend kutleven hebben
.
Zou H_M een assertiviteitscursus hebben gevolgd? En dan een oude kloon uit de kast trekt om ons te treiterenquote:Op zondag 18 mei 2008 21:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als mylove een kloon blijkt te zijn van een van de posters hier, respect. Als niet, wat moet je dan een ontzettend kutleven hebben
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |