Ik heb hier wel gelezen dat het lachwekkend was, en dat Uli zelfs de maat ging aangeven.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat je het scratchen met vinyl hebt gemist net, hij heeft zichzelf echt overtroffen deze keer.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Je filmpje loopt wat traag, en daardoor lijkt het net alsof je naar iemand met een afschuwelijke hersenafwijking zit te kijken
quote:
ze allemaal in 1 kamer zetten is veel gezelligerquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Mee eens, hij heeft zijn vriend Eric op een walgelijke manier behandeld, dat ging zelfs zover dat hij Eric isoleerde door hem alleen in het kantoor te laten slapen.
Wat mij betreft zetten ze de computer van Jaap in de woonkamer, en sluiten ze Huub op in het kantoor.
Kan hij lekker zijn monologen tegen een muur gaan houden.
Och en ik was gelijk weer weg. Nee, ik heb het nog niet gezien. Zal morgen eens op zoek gaan en ga eens navraag doen. Bij mijn weten is het godsonmogelijk. Wat Avonne zei gisteren, kan wel maar dat is vast niet waarover zij haar mond open wilde doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ah, daar ben je. Heb je het filmpje al gezien van Ilona waar ze zegt dat ze een levenslange zwijgplicht heeft?
Bah, wat klinkt dat vies. Eigenlijk weet hij het dus gewoon wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:40 schreef Marieke_B het volgende:
Brian vraagt of Aman's buikpijn komt door 'de dingen die hij met haar doet'.
Aman: 'neeeeeeuuh
Brian: 'o nee dat had je daarvoor ook al hè?
En gelijk heeft hij. Spare ribs van de appiequote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:38 schreef Dementor het volgende:
Er zijn spareribs binnengekomen van AH en niet van de slager, dus Jaap eet ze niet.
Jaap is echt een kieskeurige mannetje die aan al het eten ruikt voordat hij het proeft en niets nieuws wil proberen (soms doet hij dat wel maar dan onder peer pressure en enorme tegenzin).
Nou, hij eet ook uit zijn neus, dus zó kieskeurig is hij nietquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:38 schreef Dementor het volgende:
Er zijn spareribs binnengekomen van AH en niet van de slager, dus Jaap eet ze niet.
Jaap is echt een kieskeurige mannetje die aan al het eten ruikt voordat hij het proeft en niets nieuws wil proberen (soms doet hij dat wel maar dan onder peer pressure en enorme tegenzin).
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:41 schreef beequeen het volgende:
OMG, Amanda is weer eens ziek en wil op bedje film kijken. Brian moet een kruikje voor haar maken.
Dit ga ik zoooooo niet missen.
Mijn dochter zit op het VMBO en doet het prima. Niet iedereen over één kam scheren. Dacht trouwens dat jij dat niet deed NMNSquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo enorm veel dat het bijna dagelijks op de agenda in Den Haag staat.
Ze mankeert geen moer maar wil op bed de film kijken, that's all.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:42 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
HUH hoezo ziek net zat ze nog te schransen als een varken in een trog en nu ineens ziek die wil in dr nest liggen luie trol
Ben het weer met je eens, Huub is genaaid, en niet zo'n beetje ook. En Jaap is (ook)gematst.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is niet matsen dat is naaien.... Ik heb me al meer dan een week uitgesproken dat Claire voor d'r eigen kansen had moeten gaan. Dat Claire dat waarschijnlijk niet mocht noem ik geen matsen. Daarnaast de misnte punten krijgen... noem ik geen matsen... zijn vriendin verplicht op moeten offeren vooor een Jaap noem ik geen matsen....
De laatste ontslagronde had Jaap moeten vertrekken daar was draagvlak voor en niet voor een ontslagronde voor Huub of Claire. Dus als er iemand gematst is is het Jaap.
Oh oh wat een intieme momentenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
Mooie kwetsbare en intieme momentjes met Brian en Amanda.
Zo heb ik Huub en Claire nog niet gezien, dat was altijd liefdeloze seks, of eindeloze monologen van Huub: waarbij Claire zijn verhaal nauwelijks kon/ mocht onderbreken.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
Zo heb ik Huub en Claire nog niet gezien, dat was altijd liefdeloze seks, of eindeloze monologen van Huub: waarbij Claire zijn verhaal nauwelijks kon/ mocht onderbreken.
Kijken wij naar dezelfde streams?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
Owkeeeej, ik hoor het wel van je.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:40 schreef noekje het volgende:
Och en ik was gelijk weer weg. Nee, ik heb het nog niet gezien. Zal morgen eens op zoek gaan en ga eens navraag doen. Bij mijn weten is het godsonmogelijk. Wat Avonne zei gisteren, kan wel maar dat is vast niet waarover zij haar mond open wilde doen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
Ik ga de goede, intelligente gesprekken van Brian en Amanda nog het meest missen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:43 schreef Peter6000 het volgende:
Natuurlijk weet hij dat wel. De vraag op zich is al een bewijs dat hij het best weet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Bah, wat klinkt dat vies. Eigenlijk weet hij het dus gewoon wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |