Saai voor onsquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:04 schreef beequeen het volgende:
Thanx Disana.
Nope, ze gaan de halve finale DGK kijken, misschien krijgen ze als toegift nog een film voor hun harde werken.
Voorlopig kun je nog even genieten van Brian's geweldige scratchen.quote:
Ik schreef gisteren ergens in een posting dat het hem zou sieren als hij toe zou geven dat hij vanwege ego en een te grote mond in die situatie geraakt was en dat hij zich daarom zou terugtrekken. Dus, niet de bal bij de ander leggen, maar het bij zichzelf zoeken. Had hij van mij een dikke pluim gekregen,quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Punt 1, Huub was absoluut niet gretig, schrok zich rot toen hij het op de agenda zag staan.
Punt 2 Belachelijk dat ze al die mensen lieten komen voor een potje sparren, dat sloeg nergens op. Die mensen heeft Huub niet uigenodigd hoor.
Punt 3 Helemaal niet ter eer en meerdere glorie van zichzelf, hij had gewoon gelijk dat hij dit niet deed, je laat je toch niet verrot slaan door een door Hans Hondekop opgefokte Brian?
You're damned if you do and you're damned if you don't blijkbaar
Waarom zou Huub moeten inbinden als hem duidelijk een loer gedraaid wordt, waarbij een sparpartijtje, mede door onverantwoordelijk opfokgedrag van een zich trainer noemende hondenkop, dreigt uit te lopen op een matpartij waarbij hij waarschijnlijk in het ziekenhuis beland zou zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik schreef gisteren ergens in een posting dat het hem zou sieren als hij toe zou geven dat hij vanwege ego en een te grote mond in die situatie geraakt was en dat hij zich daarom zou terugtrekken. Dus, niet de bal bij de ander leggen, maar het bij zichzelf zoeken. Had hij van mij een dikke pluim gekregen,
Zou wel leuk zijn, bij het kijken naar die halve finale. Misschien dat de diverse meningen nog voor wat heibel zouden kunnen zorgenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:10 schreef Day het volgende:
Huh? Vanavond zouden er toch eeen aantal oudbewoners komen?
Waarschijnlijk is de febo blij met hoe de wannabees zich tot vrijdagavond hadden geprofileerd.... Gisteren was een kink in de kabel... eerst een het sparringsgebeuren wat ik een totale afgang van Brian vond. Daarna nog even eens adrenaline uitbarsting van Brian. En daarna een flut feestje waar Huub alweer een leuke tijd scheen te hebben.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:10 schreef Day het volgende:
Huh? Vanavond zouden er toch eeen aantal oudbewoners komen?
Dan maar TV kijkenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:15 schreef akveor het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is de febo blij met hoe de wannabees zich tot vrijdagavond hadden geprofileerd.... Gisteren was een kink in de kabel... eerst een het sparringsgebeuren wat ik een totale afgang van Brian vond. Daarna nog even eens adrenaline uitbarsting van Brian. En daarna een flut feestje waar Huub alweer een leuke tijd scheen te hebben.
Weer alle credits voor Huub. Brian moet natuurlijk wel iets van kans houden om te winnen.
En ik lach hardop mee, mèn wat een drama dat scratchen van Brian.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:19 schreef Meganog1 het volgende:
Die kerel staat hem gewoon uit te lachen.
naar mijn weten heeft hij vaak genoeg toegegeven dat hij zich laat lijden door zijn ego.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik schreef gisteren ergens in een posting dat het hem zou sieren als hij toe zou geven dat hij vanwege ego en een te grote mond in die situatie geraakt was en dat hij zich daarom zou terugtrekken. Dus, niet de bal bij de ander leggen, maar het bij zichzelf zoeken. Had hij van mij een dikke pluim gekregen,
Ulli is coolie!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:19 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
Tja, maar hij moest wel z'n excuus aanbieden tegen Hans, athans, hij vond dat hij dat moest doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:22 schreef miesy het volgende:
[..]
ik vond het een mooie actie. dikke vinger naar brian, meer verdient die schijnheilige niet.
''muziek'' van en voor Barbarenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:19 schreef Meganog1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |