Nogal ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:43 schreef RacerDKB het volgende:
TS is pedofiel.
Niet iedereen houdt zich 24/7 met zulke dingen bezigquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gelegen
Hefner wil actrice Miley Cyrus (15) in Playboy
Miley Cyrus
Seizoen 1 dateert van 2006, toen was Miley pas 13. Ik had al eerder online wat bekeken, best aardig, een beetje niveau 'The Amadanda Show'. Amanda Bynes was toen ook nog heel jong, maar toen al veelbelovend.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:28 schreef Strychnine het volgende:
Terechte klacht hoor.
Ik zag pas een stukje van dat meisje op tv, dus toen ik denet aan het zappen was en het voorstukje zag ben ik even blijven kijken. Maar om die nasynchronisatie ben ik ook gestopt met kijken. Wilde toch even zien hoe dat meisje het deed, tenslotte is er een ongelofelijke hype om dat kind in Amerika.
Nickelodeon idem dito.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:49 schreef thedude0 het volgende:
jetix zendt sowieso alleen maar amerikaanse rotzooi uit dus daar zap ik toch met een rotvaart langs, die ene keer per maand dat ik de televisie aan heb staan.
Ik las fappenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:28 schreef Strychnine het volgende:
Terechte klacht hoor.
Ik zag pas een stukje van dat meisje op tv, dus toen ik denet aan het zappen was en het voorstukje zag ben ik even blijven kijken.
Je kunt ze hier in Lo-Qu bekijken.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:12 schreef Juicyhil het volgende:
Hannah Montana![]()
Ik wacht er ook al een tijdje op, maar nog de eerste aflevering gemist.
Ja, vette tekenfilms werden opeens verneukt door Nederlands kutstemmen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:18 schreef iuvenis het volgende:
Deden ze 10 jaar geleden ook bij cartoon network, mijn hele jeugd was vanaf dat moment verpest...
Alleen omdat kleine kinderen de ondertitels niet konden lezen.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 19:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja, vette tekenfilms werden opeens verneukt door Nederlands kutstemmen.![]()
Ik deed het ook gewoon toen ik klein was. En je leert er wel gewoon Engels van.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Alleen omdat kleine kinderen de ondertitels niet konden lezen.
Je bent zelf een kindquote:
quote:
Ik heb geen medelijden met je.quote:Op woensdag 21 mei 2008 19:17 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]Totally Spies roeleert. Je zal je nog verbazen hoeveel volwassenen dat bekijken. Bij een tekenfilm is het ook niet zo erg dat er Nederlandse stemmen bij zitten ( Sam = Lotty
)
Oei, als ik één persoon op tv ongetalenteerd en vreselijk irritant en slecht vond, dan is het Amanda Bynes wel. Verschrikkelijke troep.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Seizoen 1 dateert van 2006, toen was Miley pas 13. Ik had al eerder online wat bekeken, best aardig, een beetje niveau 'The Amadanda Show'. Amanda Bynes was toen ook nog heel jong, maar toen al veelbelovend.
Ze kunnen het ook 2 talig uitzenden, net als Eurosport, die zenden ook in Engels en Nederlands tegelijk uit.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:30 schreef pindacheese het volgende:
laten we mailtjes sturen naar
info@jetixeurope.net
Snap niet dat ze als ze perse dat NL willen, gewoon later tijdstip ofzo ook engels doen. Kan toch allebei, echt zo irri die jetx, die zac en brian serie lijkt me ook zo leuk, maar na 3 minuten kijken heb ik t ook alweer gehad door dat na synchroniseren
OH weten jullie nog dat ze t toen ook bij de Simpsons hadden gedaan , verschrikkelijk, en dat is niet eens hele kleintjes.
Toen ik 8 was keek ik al naar Beverly Hills (quote:Het is trouwens een tienerserie HM, die kunnen volgens mij prima ondertiteling lezen hoor, kinderen van 8 of 9 kunnen dat toch al?
Sommige dingen moet je niet vertalen. De humor in HM is gebaseerd op woordspelingen die totaal niet leuk meer zijn als je ze gaat vertalen.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 19:30 schreef pindacheese het volgende:
laten we mailtjes sturen naar
info@jetixeurope.net
Snap niet dat ze als ze perse dat NL willen, gewoon later tijdstip ofzo ook engels doen. Kan toch allebei, echt zo irri die jetx, die zac en brian serie lijkt me ook zo leuk, maar na 3 minuten kijken heb ik t ook alweer gehad door dat na synchroniseren
OH weten jullie nog dat ze t toen ook bij de Simpsons hadden gedaan , verschrikkelijk, en dat is niet eens hele kleintjes.
Het is trouwens een tienerserie HM, die kunnen volgens mij prima ondertiteling lezen hoor, kinderen van 8 of 9 kunnen dat toch al?
Wat heeft ze jou misdaan? Voorlopig kan ik nog niets verzinnen tegen Emma Watson.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:51 schreef xyz147 het volgende:
Eens wat anders dan die poepslet Emma Watson
Niks, ze is mooiquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat heeft ze jou misdaan? Voorlopig kan ik nog niets verzinnen tegen Emma Watson.
Ik wel, dat ze niet scheert.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat heeft ze jou misdaan? Voorlopig kan ik nog niets verzinnen tegen Emma Watson.
Hebben ze die dan? Ik heb er al naar gezocht en uiteindelijk mijn fapvoer gedownload. Ik wil HM in DVD-kwaliteit, niet in dat blokkerige DivX.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 10:03 schreef Devlinsect het volgende:
Klagen over Hanna Montana![]()
Koop je de engelstalige DVD's toch bij de Mediamarkt?
Dan moeten ze Engels leren. Nee, we stampen het Engels in hun hoofdjes.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:38 schreef Yildiz het volgende:
Verwachten dat Jetix-doelgroep Engels verstaat...
Man, de Jetix hoofddoelgroep is toch groep 6 enzo? Dan hébben ze nog niet eens Engels...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan moeten ze Engels leren. Nee, we stampen het Engels in hun hoofdjes.
OMG...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:34 schreef BabeWatcher het volgende:
Hier kijk ik al weken naar uit: Hannah Montana eindelijk op tv.
Wel een terechte klacht verder.quote:Samenvatting: Amerikaanse series die Nederlands worden nagesynchroniseerd.
Teletext pagina 888... vaak.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:55 schreef maartena het volgende:
[..]
OMG...Daar kijk je naar uit?
[..]
Wel een terechte klacht verder.Ondertiteling moet je ook aan/uit kunnen zetten naar mijn mening, kan makkelijk met de huidige technieken. Neemt alleen maar beeld in.
Hij bedoelt beeldondertiteling, geen teletekst.quote:
Ja, teletext 888 is beeldondertiteling.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 21:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij bedoelt beeldondertiteling, geen teletekst.![]()
@Lucille: Kun je JP vragen hoe vaak het woord teletekst fout wordt geschreven? Ik dacht aan 27.000 keer.
Op zo'n manier leer je het anders wel. Ik kon al redelijk goed Engels daardoor.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:38 schreef Yildiz het volgende:
Verwachten dat Jetix-doelgroep Engels verstaat...
Ik bedoel ondertiteling in het algemeen. Als je in Nederland naar een Amerikaanse TV serie kijkt op TV, dan kan ik de ondertiteling niet uitzetten.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:59 schreef Yildiz het volgende:
Teletext pagina 888... vaak.
Applaus, helemaal mee eens !!! Denk ook dat HM de serie VEEL populairder zou zijn als ze t in de OV uitzenden !!!!quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 20:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Hannah Montana is meer gericht op tieners, niet op toekomstige tieners.
Ik vind het gewoon discriminatie dat 10-plussers verplicht een nagesynchroniseerd programma moeten volgen, omdat de kleintjes de moeite niet nemen de ondertiteling te lezen of de dialogen te volgen.![]()
![]()
Verkapte luiheid noem ik dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |