Denk je dat Deepak iets met die bewakers kon regelen dan?quote:J zegt tegen broers : ---------------------------" wie heeft er over de bewakers verklaard ? jullie en ik niet "
-------------------------------------------------- waarom ? omdat ik niemand in problemen wilde zetten
-------------------------------------------------- die niets met deze zaak te maken heeft "
D of S schreeuwt tegen J : ----------------------" dat leugen was voor jou "
J zegt tegen broers : ---------------------------" dat heb jij toegegeven "
D of S schreeuwt tegen J : ----------------------" dat leugen was voor jou "
J zegt tegen broers : ---------------------------" jullie hebben hem afbetaald toch ? "
welke verklaring is dat ??? niet gelezen ??? ma van der sloot verklaring ???quote:Op maandag 26 mei 2008 11:37 schreef madelien het volgende:
Weet je wat ook zo gek is?
Ma VanderSloot zegt tegen de broers dat ze niet bij het Marriot moesten langsrijden omdat ze in de problemen zaten.
Ma VanderSloot zegt dit op een moment dat ze niet beter weet dan dat Natalee bij het Holiday Inn is afgezet.
De politie stelt hier ook vragen over.
Gek he?
Dat mevrouw VanderSloot blijkbaar het echte verhaal al wist voordat de jongen waren opgepakt.
http://www.hollowaycase.com
Deepak 29 juniquote:Op maandag 26 mei 2008 11:54 schreef duikkie het volgende:
[..]
welke verklaring is dat ??? niet gelezen ??? ma van der sllot verklaring ???
Versprak ze zich hier? Ze wist toch niet beter dan dat Natalee bij het Holiday Inn was afgezet?quote:"Op uw vraag wat Joran's moeder bedoelde toen zij aan ons zei dat wij uit de buurt van het Marriot hotel moesten blijven, kan ik u het volgende verklaren. Hiermee bedoelde zij dat de politie in voornoemde buurt aan het controleren was en dat wij al in de problemen waren. Dus om deze te vermijden het beter was dat wij naar huis gingen".
Dat Joran weet dat het gesprek wordt opgenomen.quote:Op maandag 26 mei 2008 11:59 schreef duikkie het volgende:
madelein wat moet ik hier dan van maken ???
j zegt tegen broers :----------------------------" jij hebt toen via de telefoon gebeld van: dat ik de jackpot heb
--------------------------------------------------- jij hebt nuj?/dat? door de telefoon gezegd,ik heb de fucking jackpot
--------------------------------------------------- je vergeet dat de telefoon afgetapt is he "
gaat om de eerste zin , wat wordt bedoelt met jackpot ??quote:Op maandag 26 mei 2008 12:04 schreef madelien het volgende:
[..]
Dat Joran weet dat het gesprek wordt opgenomen.
Ik weet niet of hij daar iets mee bedoelt. Hij kan het ook zo uit zijn duim zuigen.quote:Op maandag 26 mei 2008 12:31 schreef duikkie het volgende:
[..]
gaat om de eerste zin , wat wordt bedoelt met jackpot ??
satisch kan best een meisje aangereden hebben hoor in zijn vroege jaren , ander ongeluk, geen politie bij geweest dus . jeugd is net aangeschoten wild in het verkeerquote:Op maandag 26 mei 2008 13:55 schreef madelien het volgende:
[..]
Joran heeft het in de auto ook over iemand die door Satisch aangereden zou zijn.
Maar dan lees ik in de verklaringen weer dat de politie Satish heeft gevraagd of hij wel eens met politie in aanraking is geweest. Dus niet.
Als er ergens een meisje was aangereden, was dat echt wel bekend geweest op Aruba.
Weer een verzinsel over Satish. Allemaal verzinsels over die jongens. Sneu hoor!
Deepak zegt: "je denkt dat het meisje niets aan heeft, je zult zien wie wie gefuckt heeft".
We weten niet waar dat over gaat maar dat kan ook over die Karin zijn geweest.
verspreken denk ik niet op 29 juni was het verhaal allang niet meer afzetten bij holiday inn, moeders is trouwens al op 3 of 4 juni geheel bijgepraat door vaders/deepak/satisch/joran en freddy en ouders. was me in begin juni wel feest in familie van der sloot hoor, vergadering en overleg te vriendjes topquote:Op maandag 26 mei 2008 12:03 schreef madelien het volgende:
[..]
Deepak 29 juni
[..]
Versprak ze zich hier? Ze wist toch niet beter dan dat Natalee bij het Holiday Inn was afgezet?
Het echte verhaal was toch het Marriot hotel maar dat wist moeder toen toch helemaal nog niet?
Waarom vroeg de politie hier speciaal naar?
Wilde ze niet dat de broers werden aangehouden een paar dagen na de vermissing?
Enig idee waarom ze dat niet wilde?
En is het niet een beetje raar dat mevrouw VanderSloot tegen de Kalpoe broers zegt dat ze al in de problemen waren?![]()
http://www.hollowaycase.com
Dat zal wel Duikkie, maar Jorans ouders hadden tegen de Kalpoe's gezegd/gedaan of ze het Holiday Inn verhaal geloofden. Dit was nog steeds zo toen ze werden opgepakt op 9 juni.quote:Op maandag 26 mei 2008 15:26 schreef duikkie het volgende:
[..]
verspreken denk ik niet op 29 juni was het verhaal allang niet meer afzetten bij holiday inn, moeders is trouwens al op 3 of 4 juni geheel bijgepraat door vaders/deepak/satisch/joran en freddy en ouders. was me in begin juni wel feest in familie van der sloot hoor, vergadering en overleg te vriendjes top
het was natuurlijk medelijden van anita , die arme jongens van kalpoe ik zalo ze zo wel beschermen
als je als laatste iemand "gezien" hebt , is het nog niet zo dat de ena laatste onschuldig is. misschien is er al eerder iets met natalee gebeurt in de auto van deepak en hebben ze joran en natalee niet meer "gezond"afgezet zelfs geholpen natalee te dragen naar het strandquote:Op maandag 26 mei 2008 16:43 schreef madelien het volgende:
[..]
Dan zou toch meteen blijken dat Joran de laatste was die met Natalee was gezien?
De moeder de Kalpoe's beschermen? Zou het haar uitkomen denk je, als duidelijk zou blijken dat de Kalpoe's er niets mee te maken hebben? De politie heeft toch ook iedere keer de Kalpoes eerder dan Joran vrijgelaten?
De Kalpoe's hebben toch, op verzoek van Joran, avond aan avond met de fam. v.d.Sloot gesproken? De moeder van de Kalpoe's werd zelfs besteld. Dat is toch niet voor niets?
Dat zal best Duikkie, de jongens zijn op 9 juni opgepakt en hebben vanaf dat moment nooit meer met ma vander Sloot gesproken. De verhalen die zij vertellen, gaan over de periode voorafgaand aan 9 juni.quote:Op maandag 26 mei 2008 17:36 schreef duikkie het volgende:
13 juni was het verhaal van afzetten bij holliday inn al oud en verklaard verzonnen
nee ??? de instructies kwamen van paul van der sloot via joran, en ma van de sloot zat ertussenquote:Op maandag 26 mei 2008 18:54 schreef madelien het volgende:
[..]
Dat zal best Duikkie, de jongens zijn op 9 juni opgepakt en hebben vanaf dat moment nooit meer met ma vander Sloot gesproken. De verhalen die zij vertellen, gaan over de periode voorafgaand aan 9 juni.
Snap je?
Deepak 10 juni 2005quote:Ik moet jullie op de hoogte stellen dat ik een paar dagen geleden door een jongen, genaamd Steve benaderd ben. Steve had tegen mij gezegd dat hij ons op 30 mei 2005 had gezien toen wij het meisje in de nachtelijke uren hadden afgezet. Steve’s telefoonnummer is ……………
Deepak 16 juni 2005quote:U zegt mij dat ik gisteren had verklaard over een Steve en u vraagt mij wie Steve is. Steve is een klant die bij mij op het werk komt internetten.
Op uw vraag wat precies Steve aan mij had gezegd, kan ik u het volgende verklaren. Ik was aan het praten met iemand op de telefoon over het geval en toen op ophing zei Steve tegen mij dat ik me niet ongerust moest maken wan t hij had ons gezien toen wij het meisje hadden afgezet bij het hotel ook toen zijn viel en toen Joran haar ophielp.
Op uw vraag waar Steve was om dit alles te kunnen zien, kan ik u het volgende verklaren. Ik heb hem niet gevraagd waar hij was om dit alles te kunnen zien. Hij zei ook dat hij op die dag niet naar zijn werk was geweest. Hij was wel naar Carlos & Charlies geweest en daarom twijfelde hij om naar de politie te gaan om zijn baan niet te verliezen.
Op uw vraag hoe ik aan zijn mobiele nummer kon kan ik u het volgende verklaren. Ik had hem voor zijn nummer gevraagd en had aan hem gezegd dat ik het aan de politie zou geven als ik in problemen kon zodat ze jou kunnen bellen.
Op uw vraag hoe het dan mogelijk is dat ik verklaar dat Steve twijfelt om naar de politie te gaan omdat hij bang is dat hij zijn baan zal verliezen, maar dat hij op die bewuste dag naar Carlos & Charlies ging dat een publiek plaats is en ook nog geeft hij mij zijn nummer mij zodat hij als getuige ontboden kan worden kan ik u het volgende verklaren. Dat moet je aan hem vragen.
Op uw vraag of Steve Joran kent, kan ik u het volgende verklaren. Steve kent Joran niet.
Op uw vraag of Steve mijn broer Satish kent, kan ik u het volgende verklaren.
Op uw vraag of ik met mijn broer over Steve had gesproken, kan ik u het volgende verklaren. Ik heb met iedereen over Steve gesproken, met mijn moeder, Satish, Joran en Joran’s ouders.Op uw vraag of ik aan hen allemaal Steve’s mobiele nummer gegeven, kan ik u het volgende verklaren. Nee ik heb het nummer voor mezelf gehouden.
http://www.hollowaycase.comquote:Op uw vraag of ik kan verklaren hoe Steve aan zijn verhaal kwam, kan ik u het volgende verklaren. Ik weet dat hij mij had gehoord toen ik over de telefoon op het werk, het verhaal aan iemand aan het vertellen was. Nadat hij had gehoord kwam hij maar mij toe met het verhaal. Ik weet dat het onmogelijk is dat hij ons had gezien, want wij zijn nooit naar het “Holiday Inn” geweest. Als jullie hem gedetailleerd de vragen stellen kan hij niets anders verklaren.
waarom , je gaat als verdachten niet zomaar van verhaal veranderen , dat doe je alleen pas als wordt bewezen dat je liegtquote:Op maandag 26 mei 2008 19:24 schreef madelien het volgende:
Het lijkt er dus op dat de broertjes de waarheid spreken en zijn geintimideerd om het Holiday Inn verhaal door te zetten.
Dat is helemaal waar. En vergeet niet "Door te bekennen is een verdachte nog nooit vrijgesproken"quote:Op maandag 26 mei 2008 19:37 schreef duikkie het volgende:
[..]
waarom , je gaat als verdachten niet zomaar van verhaal veranderen , dat doe je alleen pas als wordt bewezen dat je liegt![]()
je verklaart ook aan het begin van het verhoor de waarheid te zeggen, dan is het toch logisch dat je je verhaal door zet tot tegendeel is bewezen, lijkt mij logisch
Het waren niet allemaal dezelfde rechercheurs.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:46 schreef Tmaatje het volgende:
De verhoren zijn die allemaal afgenomen door dezelfde persoon/personen?
Waren deze personen vrienden/bekenden van Pa van der Sloot?
Soms worden verdachten ook door de ondervragers zelf dingen in de mond gelegd hoor.
wie zegt dat deepak en satisch geen contact hadden in de nor ??, het verhaal over straatje kan net zo goed doorsproken zijn voordat ze lang vast zatten ??quote:Op dinsdag 27 mei 2008 07:02 schreef madelien het volgende:
[..]
Het waren niet allemaal dezelfde rechercheurs.
En het verhaal is al heel snel gewijzigd, na de fotoconfrontatie. Deepak vertelde de hotelbewaker niet te kennen. Kort daarna kwam het echte verhaal over dat straatje bij het Marriot waar ze Joran en Natalee hebben afgezet.
Gek genoeg vertelt Satish hetzelfde verhaal tijdens hun detentie terwijl ze geen contact met elkaar hadden.
Joran vertelt helemaal geen verhaal over zo'n straatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |