wat een docu wordt het moeders zij rond 23 uur dus kan ook 22:45 zijnquote:Op donderdag 29 mei 2008 22:33 schreef johan555 het volgende:
quote:
Op donderdag 29 mei 2008 19:28 schreef johan555 het volgende:
WILLEMSTAD/ORANJESTAD — Uit een uitdraai van de telefoon van Natalee Holloway blijkt dat moeder Beth al om kwart over vijf – bijna zes uur zoals ze tot nu toe verklaarde – met haar privé-jet op 30 mei landde op Aruba. Dit zegt althans de Curaçaose tv-producent Renée Gielen, die in bezit is van de telefoonuitdraai van de mobiele telefoon van Natalee.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
op het nwo blogje schrijft gielen op 26 feb -2008
Renee Says:
februari 26th, 2008 at 3:31
Inmiddels is bewezen dat ze om 19.45 landde en niet om 23 uur.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Appart he als alles zo enorm goed onderzocht wordt door RG
de ene keer is het om 19.45 en 3 maanden later is het ineens om 17.15
scheelt maar 2 1/2 uur
Was pa VanderSloot bang dat Deepak en Satisch het Holliday Inn verhaal zouden laten vallen en dat ze zouden vertellen dat ze Natalee en Joran in het straatje bij het Marriot hadden afgezet?quote:Op uw vraag wat Joran's vader ons adviseerde, kan ik u het volgende zeggen. Hij zei ons dat als we gearresteerd zouden worden wij kalm moesten blijven en niet met een ander verhaal moesten komen.
http://news.diario-aruba.com/content/view/2752/30/quote:Dear Friends in Aruba
Friday, 30 May 2008
As the 3 year mark of the loss of Natalee Holloway draws near, we come to you, the kind people of Aruba , to help heal our pain.
We thank those of you who have grieved and prayed for justice with us, knowing our loss will never fade. We still cry out for our lost daughter, sister, grandchild, niece and friend. We need resolve and peace in her loss, and come to you to find this.
We know that Aruba also has suffered because of this tragedy. Together, with the common goal of bringing Natalee home, we can end the suffering and pain so many have had to bear. Injustice by a few, no matter where in this world it exists, threatens all of us.
We don’t profess that America or any other country is perfect. Neither are we blaming the honorable citizens of Aruba for the tragedy that befell this young woman. What we do believe in, is a government and its people, that consider justice for wrongdoing an essential requirement of civilization.
We also believe there is a hero among you. A hero who can bring a child home to her loved ones. It takes only one brave voice, one brave heart, to make this happen.
Someone on Aruba surely knows what happened to Natalee. That “someone” can restore Aruba to the jewel of an island it once was. It’s up to you, as a citizen of Aruba , to have your voice heard. Whether it was fear, corruption, or incompetence that hampered the investigation in this case, it tainted your island’s reputation.
Let someone rise above the petty bickering that has divided Aruba and hurt her citizens. Let us join hearts and hands to bring Natalee home, and restore justice and integrity to your people.
Please, look deeply into your heart and soul to understand our plea. To understand how much a person can be loved. To understand the frustration caused by outrageous rumors and claims. To understand the agony of a family that cannot provide a proper burial for a loved one.
We ask for your help, fully aware that your safety and security is first and foremost. As such, we include contact information for the Birmingham office of the Federal Bureau of Investigation (FBI) so that you can safely submit information you have.
Please be the hero that we so desperately need. If you have any information to share, regardless of how insignificant it may seem to you, please contact the Birmingham , Alabama , office of the FBI
An FBI representative can be reached 24 hours a day by calling 001-205-326-6166.
Or, FBI Tip Line at 001-877-627-2533.
https://tips.fbi.gov/ Written by: Friends of Natalee and Aruba
quote:Ainda por corda con tempo di e caso di Natalee Holloway cu net a cumpli tres aña tabata papia di keds size grandi cu posiblemente Joran van der Sloot a perde of a kita benta afor.
Er zal wel onder leiding van VanderSloot een bende van zijn gemaakt.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 06:06 schreef duikkie het volgende:
[..]
de zaak is geen bende, wat wij op internet weten is niet alles en dat maakt het lekker moeilijk !!!
verder halen we op internet ervan alles bij , kijk nou eens naar dat verhaal van gielen. eigenlijk totaal niet belangrijk voor de zaak natalee wanneer iemand nu aankomt na de verdwijning toch , de drie jongens hadden gewoon niet moeten liegen daardoor is deze zaak zoals hij is. een ding is wel duidelijk die drie jongens hebben natalee laten verdwijnen, schuldig aan moord is niet bewezen. als de drie gewoon niet geholpen was door vaders van de sloot was de verwijning allang opgelost !!!
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:14 schreef Caesu het volgende:
verder zijn er K-Swiss schoenen gevonden bij de vuurtoren.
ook iets over gsm zendmasten. ik kan het niet lezen.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://news.diario-aruba.com/content/view/2767/30/
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:20 schreef madelien het volgende:
[..]
Er zal wel onder leiding van VanderSloot een bende van zijn gemaakt.
En die Kalpoe brothers lijken flink onder druk gezet om te liegen. In de eerste dagen wilden ze Joran helpen maar toen ze beseften dat het serieus werd, werden ze door pa en ma VanderSloot onder druk gezet, zelfs hun moeder werd besteld en nog wat later kwam die Steve ook nog even bij Deepak langs.
Op een eiland waar het verschil tussen blank en zwart nog heerst, twee zwarte broertjes tegen Joran en zijn ouders en als klap op de vuurpijl kwam later ook nog even die Steve bij Deepak langs, die na zijn aanhouding zelf vertelde dat hij gelogen had.
In opdracht van wie kwam Steve dan bij Deepak langs?
Niemand had de Kalpoe's meer geloofd toch?
PavdS had toegang tot de stukken en heeft huiszoeking in zijn woning voorkomen toen hij als verdachte vastzat.
nu even op de inhoud van deze mooie vondst !!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:14 schreef Caesu het volgende:
verder zijn er K-Swiss schoenen gevonden bij de vuurtoren.
ook iets over gsm zendmasten. ik kan het niet lezen.
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://news.diario-aruba.com/content/view/2767/30/
Juist tomaatje !quote:Op vrijdag 30 mei 2008 15:48 schreef Tmaatje het volgende:
Alleen een ding: die schoenen zien er nog redelijk onaangetast uit, als ze al 3 jaar in het water zouden hebben gelegen zouden ze toch veel verder vergaan zijn ?
Tenzij die schoenen pas in de afgelopen weken daar terecht zijn gekomen...
Ze hebben alle stranden afgezocht. Nu ineens, duiken er twee schoenen op en wat heel geheimzinnig is, en er ligt een plastic bekertje (of een stukje van een plastic bekertje) bij.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 08:42 schreef duikkie het volgende:
[..]
nu even op de inhoud van deze mooie vondst !!!!
ik loop op strand , besluit mijn schoenen uit te doen, ik doe dus mijn veters maar los, wat ik koop geen al te grootte schoenen
.
welke jongen of man , doet zijn schoenen uit en knoopt ze dan weer dicht ???
trouwens een schoen, met condoom ???
lady's en gentlemen WE HAVE THE MAN HANGING![]()
Waarom denk je dat ze gevolgd zijn?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:26 schreef johan555 het volgende:
Het kan weleens zo gegaan zijn :
Pa vd sloot wint een rechtzaak
Een bouwplan mag niet doorgaan of een misdadiger verdwijnt achter de tralies ( voor vele jaren )
De verliezer (s) of organisatie willen wraak nemen
Misschien de mafia dus
Ze maken Joran eerst lekker verslaafd ,laten hem gokken etc.
Ze volgen de 3 naar het strand
Sturen de 2 jongens weg
Ze blijven achter met Joran en het meisje
Ze vermoorden het meisje onder Joran's ogen , of dwingen Joran onder bedreiging haar te vermoorden !
Ze sturen hem naar huis ,lopen jongen !
De gymschoenen duwen ze door het bloed van Natalee en houden die achter de hand als min of meer bewijs !
Ze laten het lijk verdwijnen
Ze weten dat de politie altijd bij Joran terecht zullen komen als ze schoenen ergens droppen
op deze manier nemen ze wraak op de vader
Daarom is het belangrijk zoals ik al in een eerder bericht schreef :
onderzoek alle zaken die Pa vd Sloot gedaan heet als Landsadvocaat ,als advocaat en als Plaats vervangend rechter
Op deze manier nemen ze een enorme wraak op PA Vd Sloot ,want dit is min of meer vergelijkbaar met levens lang
Vd Sloot biecht alles op aan vd Straten en die laat het in de doofpot verdwijnen !
Als Joran die jongens niet had gebeld om te "helpen", waren die jongens waarschijnlijk uiteindelijk zelf wel naar de politie gegaan. Iemand die zoiets overkomt gaat zelf naar de politie om te vertellen: "ik heb haar op het strand achtergelaten" ofzo. Is ze wel op het strand achtergelaten?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 07:52 schreef duikkie het volgende:
[..]
kijk heel die aanpak van ouders van de sloot was fout, als het om een simpele verdwijning ging.
dan ga je niet als vader zeggen , tegen vriendjes van het kan wezen dat je aangehouden wordt enz,enz
als natalee alleen verdwenen zou zijn, dan zeg je als vader als je er achter komt dat zoon lief met meisje was. ga jij is alles vertellen aan de politie wat je weet !!!, dan ga je niet liegen over bij hotel afzetten.
dan weet je ook als vervangend rechter dat het misschien niet fraai is dat je zoon een meisje alleen achterlaat op strand , maar dat dat geen misdaad is. vaders was berekend bezig dus heel simpel . er is een misdaad gepleegd anders had je anders gehandeld.
dus al dat joran is onschuldig , wordt tegengesproken door het handelen van pa van de sloot !!!!
logisch nadenken, welke rechter in opleiding komt erbij dat als je iemand als laast gezien hebt dat je als verdachte aangemerkt kan worden en blijven ????, als vaders zich er niet mee bemoeid had was het verhaal van de broers achteraf niet anders geweest toch. hadden ze gewoon kunnen zeggen we hebben joran en natalee daar afgezet. ( als dit waar is ), nu na drie jaar kan je stellen geheel verkeerd aangepakt PAUL !!!!
Flauw trouwens Johan555 dat je op het forum schrijft dat ik daar geband ben, terwijl ik je dat via een PM had geschreven.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:48 schreef johan555 het volgende:
Nee dat kan , maar je moet ook geen onzin gaan verkondigen hier !
Een paar Scared Monkeys misschien?
Je ben daar zelf geband en ga je dan hier op fok je gram halen ?
Er is anders al heel wat flauwekul voorbij gekomen daar bij de Scared Monkeys en de schoenen worden nu ook weer heel spannend gemaakt, bekertje erbij, echt iets voor de Scared Monkeys. Toch? Ik las ook dat ze al verbanden leggen met de driejarige verdwijning van Natalee, alsof het een of ander jubileumfeest is.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:25 schreef johan555 het volgende:
IK wist ook al voor je pm dat je geband was hoor
Maar hier suggereren dat iemand van SM de tennisschoenen daar gedropt heeft
is beneden elk pijl mijns inziens .
EN je moet niet iedereen van sm over een kam scheren !
En waarom kan Joran niet speciaal Deepak hebben gebeld met zo'n onduidelijk verhaal om zichzelf naar het strand te verplaatsen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:45 schreef johan555 het volgende:
Deepak Statement 6/11/05
After that he said that he was walking home barefoot. I then said, what do you mean, you are walking home barefoot, and I asked him where his sport shoes were. He answered that he had left his sport shoes at the beach. I had told him that at that moment I didn't understand what he was talking about, but that if he got home he should call me. After that I sent him a message via the M.A.S. System of SETAR. The message said: when you get home you should come online. I am waiting for you and after that I am going to sleep.
Schoenen? Ik zie toch echt foto's van maar één (1) schoen, een linkerschoen... . dacht ook al gezien te hebben dat het hier om een een K-Swiss Classic damesschoen zou gaan, die met de roze zolen..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:44 schreef mrBhimself het volgende:
Lijkt mij niet zo moeilijk te raden door wie die schoenen daar zuijn geplaatst. De kans is heel groot dat die schoenen daar in opdracht van Jossy Mansur zijn geplaatst. Toeval bestaat niet in deze zaak en het is voor Jossy niet de eerste keer dat hij tracht het onderzoek te beinvloeden/sturen. Denk hierbij aan de 'frozen condom guy' en de 'tuinman'.
Zal wel bij de afleidingmanoeuvres horen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:26 schreef mrBhimself het volgende:
Wat een sukkel is die Jossy Mansur ook; hij heeft duidelijk geen verstand van sportschoenen.
nee, maar hij is niet de enige...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:26 schreef mrBhimself het volgende:
Wat een sukkel is die Jossy Mansur ook; hij heeft duidelijk geen verstand van sportschoenen.
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:19 schreef johan555 het volgende:
[quote]Op zaterdag 31 mei 2008 15:35 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Schoenen? Ik zie toch echt foto's van maar één (1) schoen, een linkerschoen... . dacht ook al gezien te hebben dat het hier om een een K-Swiss Classic damesschoen zou gaan, die met de roze zolen..
Ze moeten Ouwe fiets direct naar Aruba sturen !
En leider maken van het onderzoeks team![]()
Jij kan direct aan een fototje zien dat het om een dames schoen gaat uit 2003 ,2004 of 2005
met roze zolen
Weet je niet hoeveel modellen er geweest zijn van die schoenen ?
En waren dit tennis schoenen ,hardloop schoenen of een andere lijn ?
Er is een stukje van Renee Gielen ergens op RU geplaatst.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:51 schreef johan555 het volgende:
Nou die spreekt totaal niet tot m'n verbeelding :
uit dit stukje blijkt dan ook dat ze maar wat raaskalt
Of zal ik nog wat voorbeeldjes van fob & nwo posten ?
:
donderdag 29 mei 2008 19:28
WILLEMSTAD/ORANJESTAD — Uit een uitdraai van de telefoon van Natalee Holloway blijkt dat moeder Beth al om 17.15 – bijna zes uur zoals ze tot nu toe verklaarde – met haar privé-jet op 30 mei landde op Aruba. Dit zegt althans de Curaçaose tv-producent Renée Gielen, die in bezit is van de telefoonuitdraai van de mobiele telefoon van Natalee.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Renee Says:
scheelt maar 2 1/2 uur
Dat RG niet welkom is bij Hans Mos zegt mij al genoeg .quote:Op maandag 2 juni 2008 11:00 schreef madelien het volgende:
[..]
Door wie wordt die Renee Gielen eigenlijk betaald?
Door de familie VanderSloot?
Voor de VanderSloots zijn afleidingsmanoeuvres had nodig. Mevrouw VanderSloot had het bij Pauw en Witteman ook al over Renee Gielen.
http://refugeesunleashed.net/viewtopic.php?t=14871&postdays=0&postorder=asc&start=100quote:Op maandag 2 juni 2008 12:36 schreef johan555 het volgende:
Oh madelien welk stukje dan ?
Er is een stukje van Renee Gielen ergens op RU geplaatst.
Huh heb ik dat niet eerder ergens gelezen?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:51 schreef johan555 het volgende:
Nou die spreekt totaal niet tot m'n verbeelding :
uit dit stukje blijkt dan ook dat ze maar wat raaskalt
Of zal ik nog wat voorbeeldjes van fob & nwo posten ?
:
donderdag 29 mei 2008 19:28
WILLEMSTAD/ORANJESTAD — Uit een uitdraai van de telefoon van Natalee Holloway blijkt dat moeder Beth al om 17.15 – bijna zes uur zoals ze tot nu toe verklaarde – met haar privé-jet op 30 mei landde op Aruba. Dit zegt althans de Curaçaose tv-producent Renée Gielen, die in bezit is van de telefoonuitdraai van de mobiele telefoon van Natalee.
Renee Says:
scheelt maar 2 1/2 uur
Zijn de namen en de data ook te lezen? Als het een onvervalst document is, moet wel alles zichtbaar zijn natuurlijk. Ik heb begrepen dat Beth 's avonds rond 22.00-23.00 uur aankwam. Over dat verschil werd eerst ook gezeurd, en zoals Johan555 liet zien, was er in april weer een ander tijdstip, maar nu is het dus nog veel eerder op de vooravond geworden.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:29 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Huh heb ik dat niet eerder ergens gelezen?![]()
Wat is nou het precies het probleem, eea wordt toch -in hetzelfde artikel- uitgelegd of ben ik soms debiel?
''Alberto G., een ex-medewerker van de luchthaven, al voor de camera’s van Gielen dat het privé-vliegtuig van Beth om kwart voor acht landde. Hij trok zijn eerdere verklaring in, naar eigen zeggen omdat hij zich had vergist. Dit nadat de Amerikanen Dan Young en Kelly Castillo, die zich voor detectives uitgeven, tijdens een bezoek aan Aruba, een computeruitdraai lieten zien waaruit blijkt dat Beth eerder arriveerde. G. bevestigde de authenticiteit van deze uitdraai.
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_42548.php
Het enige waar je over kunt twisten is of de 'eerdere verklaring' van Alberto G. als 'bewijs' (aldus Mw. Gielen) viel te kwalificeren... niet dus..
@ Mr. B himself,quote:Op maandag 2 juni 2008 23:52 schreef mrBhimself het volgende:
HIER een stukje van publicist Okke Ornstein over de zaak Holloway.
quote:Joran
quote:
Al vinden ze dat meisje dood met mijn sperma er in
Even if they find the girl dead with my sperm in it.
quote:
We krijgen een dikke schadevergoeding zegt mijn vader
were going to get a big compensation according to my dad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |