Er is anders al heel wat flauwekul voorbij gekomen daar bij de Scared Monkeys en de schoenen worden nu ook weer heel spannend gemaakt, bekertje erbij, echt iets voor de Scared Monkeys. Toch? Ik las ook dat ze al verbanden leggen met de driejarige verdwijning van Natalee, alsof het een of ander jubileumfeest is.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:25 schreef johan555 het volgende:
IK wist ook al voor je pm dat je geband was hoor
Maar hier suggereren dat iemand van SM de tennisschoenen daar gedropt heeft
is beneden elk pijl mijns inziens .
EN je moet niet iedereen van sm over een kam scheren !
En waarom kan Joran niet speciaal Deepak hebben gebeld met zo'n onduidelijk verhaal om zichzelf naar het strand te verplaatsen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:45 schreef johan555 het volgende:
Deepak Statement 6/11/05
After that he said that he was walking home barefoot. I then said, what do you mean, you are walking home barefoot, and I asked him where his sport shoes were. He answered that he had left his sport shoes at the beach. I had told him that at that moment I didn't understand what he was talking about, but that if he got home he should call me. After that I sent him a message via the M.A.S. System of SETAR. The message said: when you get home you should come online. I am waiting for you and after that I am going to sleep.
Schoenen? Ik zie toch echt foto's van maar één (1) schoen, een linkerschoen... . dacht ook al gezien te hebben dat het hier om een een K-Swiss Classic damesschoen zou gaan, die met de roze zolen..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:44 schreef mrBhimself het volgende:
Lijkt mij niet zo moeilijk te raden door wie die schoenen daar zuijn geplaatst. De kans is heel groot dat die schoenen daar in opdracht van Jossy Mansur zijn geplaatst. Toeval bestaat niet in deze zaak en het is voor Jossy niet de eerste keer dat hij tracht het onderzoek te beinvloeden/sturen. Denk hierbij aan de 'frozen condom guy' en de 'tuinman'.
Zal wel bij de afleidingmanoeuvres horen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:26 schreef mrBhimself het volgende:
Wat een sukkel is die Jossy Mansur ook; hij heeft duidelijk geen verstand van sportschoenen.
nee, maar hij is niet de enige...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:26 schreef mrBhimself het volgende:
Wat een sukkel is die Jossy Mansur ook; hij heeft duidelijk geen verstand van sportschoenen.
quote:Op maandag 2 juni 2008 09:19 schreef johan555 het volgende:
[quote]Op zaterdag 31 mei 2008 15:35 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Schoenen? Ik zie toch echt foto's van maar één (1) schoen, een linkerschoen... . dacht ook al gezien te hebben dat het hier om een een K-Swiss Classic damesschoen zou gaan, die met de roze zolen..
Ze moeten Ouwe fiets direct naar Aruba sturen !
En leider maken van het onderzoeks team![]()
Jij kan direct aan een fototje zien dat het om een dames schoen gaat uit 2003 ,2004 of 2005
met roze zolen
Weet je niet hoeveel modellen er geweest zijn van die schoenen ?
En waren dit tennis schoenen ,hardloop schoenen of een andere lijn ?
Er is een stukje van Renee Gielen ergens op RU geplaatst.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:51 schreef johan555 het volgende:
Nou die spreekt totaal niet tot m'n verbeelding :
uit dit stukje blijkt dan ook dat ze maar wat raaskalt
Of zal ik nog wat voorbeeldjes van fob & nwo posten ?
:
donderdag 29 mei 2008 19:28
WILLEMSTAD/ORANJESTAD — Uit een uitdraai van de telefoon van Natalee Holloway blijkt dat moeder Beth al om 17.15 – bijna zes uur zoals ze tot nu toe verklaarde – met haar privé-jet op 30 mei landde op Aruba. Dit zegt althans de Curaçaose tv-producent Renée Gielen, die in bezit is van de telefoonuitdraai van de mobiele telefoon van Natalee.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
op het nwo blogje schrijft gielen op 26 feb -2008
Renee Says:
februari 26th, 2008 at 3:31
Inmiddels is bewezen dat ze om 19.45 landde en niet om 23 uur.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Appart he als alles zo enorm goed onderzocht wordt door RG
de ene keer is het om 19.45 en 3 maanden later is het ineens om 17.15
scheelt maar 2 1/2 uur
Dat RG niet welkom is bij Hans Mos zegt mij al genoeg .quote:Op maandag 2 juni 2008 11:00 schreef madelien het volgende:
[..]
Door wie wordt die Renee Gielen eigenlijk betaald?
Door de familie VanderSloot?
Voor de VanderSloots zijn afleidingsmanoeuvres had nodig. Mevrouw VanderSloot had het bij Pauw en Witteman ook al over Renee Gielen.
http://refugeesunleashed.net/viewtopic.php?t=14871&postdays=0&postorder=asc&start=100quote:Op maandag 2 juni 2008 12:36 schreef johan555 het volgende:
Oh madelien welk stukje dan ?
Er is een stukje van Renee Gielen ergens op RU geplaatst.
Huh heb ik dat niet eerder ergens gelezen?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:51 schreef johan555 het volgende:
Nou die spreekt totaal niet tot m'n verbeelding :
uit dit stukje blijkt dan ook dat ze maar wat raaskalt
Of zal ik nog wat voorbeeldjes van fob & nwo posten ?
:
donderdag 29 mei 2008 19:28
WILLEMSTAD/ORANJESTAD — Uit een uitdraai van de telefoon van Natalee Holloway blijkt dat moeder Beth al om 17.15 – bijna zes uur zoals ze tot nu toe verklaarde – met haar privé-jet op 30 mei landde op Aruba. Dit zegt althans de Curaçaose tv-producent Renée Gielen, die in bezit is van de telefoonuitdraai van de mobiele telefoon van Natalee.
op het nwo blogje schrijft gielen op 26 feb -2008
Renee Says:
februari 26th, 2008 at 3:31
Inmiddels is bewezen dat ze om 19.45 landde en niet om 23 uur.
Appart he als alles zo enorm goed onderzocht wordt door RG
de ene keer is het om 19.45 en 3 maanden later is het ineens om 17.15
scheelt maar 2 1/2 uur
Zijn de namen en de data ook te lezen? Als het een onvervalst document is, moet wel alles zichtbaar zijn natuurlijk. Ik heb begrepen dat Beth 's avonds rond 22.00-23.00 uur aankwam. Over dat verschil werd eerst ook gezeurd, en zoals Johan555 liet zien, was er in april weer een ander tijdstip, maar nu is het dus nog veel eerder op de vooravond geworden.quote:Op maandag 2 juni 2008 17:29 schreef OUWEFIETS het volgende:
[..]
Huh heb ik dat niet eerder ergens gelezen?![]()
Wat is nou het precies het probleem, eea wordt toch -in hetzelfde artikel- uitgelegd of ben ik soms debiel?
''Alberto G., een ex-medewerker van de luchthaven, al voor de camera’s van Gielen dat het privé-vliegtuig van Beth om kwart voor acht landde. Hij trok zijn eerdere verklaring in, naar eigen zeggen omdat hij zich had vergist. Dit nadat de Amerikanen Dan Young en Kelly Castillo, die zich voor detectives uitgeven, tijdens een bezoek aan Aruba, een computeruitdraai lieten zien waaruit blijkt dat Beth eerder arriveerde. G. bevestigde de authenticiteit van deze uitdraai.
http://www.amigoe.com/artman/publish/artikel_42548.php
Het enige waar je over kunt twisten is of de 'eerdere verklaring' van Alberto G. als 'bewijs' (aldus Mw. Gielen) viel te kwalificeren... niet dus..
@ Mr. B himself,quote:Op maandag 2 juni 2008 23:52 schreef mrBhimself het volgende:
HIER een stukje van publicist Okke Ornstein over de zaak Holloway.
quote:Joran
quote:
Al vinden ze dat meisje dood met mijn sperma er in
Even if they find the girl dead with my sperm in it.
quote:
We krijgen een dikke schadevergoeding zegt mijn vader
were going to get a big compensation according to my dad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |