Ik zal ff wat bedenken.quote:
'Valt wel mee als je hem hebt gevonden. . . . .quote:
Helemaal goed . . .quote:Op dinsdag 3 juni 2008 08:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Eitje. Er liggen twee plaatsjes Engeland vlakbij de Vecht, vlakbij eentje ligt "Het gat van Joosten". Maar helaas dat was hem niet. De andere: Dalfsen, en ja hoor
Koesteeg 4, natuurboerderij Lindehoeve
Overigens ben ik de hele dag aan het werk, dus iemand anders mag een nieuwe plaatsen
anders plaats jij er één, kunnen we verder. Ik heb niks in de aanbieding helaas.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:16 schreef Maizena het volgende:
@ [ afbeelding ]
Plaats je even een nieuwe...
Het is geen moeite hoor . . . .quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ach gut, als het allemaal zoveel moeite is
Waar?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 juni 2008 00:51 schreef Vandaag... het volgende:
het is de gemeente Lelystad, Vogelweg
en de stip is een landingsplaats voor parachuisten van de "paraclub Flevo" :
Waar springen we?
Onze weekend springactiviteiten vinden plaats aan de Knarweg en de Vogelweg. De dropzone aan de Vogelweg heeft de oude klassieke grindbak nog. Het veld aan de Knarweg is van de familie Rameijer en ligt op de hoek Knarweg en Vogelweg.
Die is ook goed . . . want als je goed kijkt zie je inderdaad die twee fietsen niet staan . . .quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:11 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Ik kwam niet verder dan deze mop: http://www.speelzolder.com/moppen/belg/1.htm
Zat ik toch in de buurt![]()
Heb ik nou ook een puntje verdiend?quote:Op donderdag 5 juni 2008 07:45 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Die is ook goed . . . want als je goed kijkt zie je inderdaad die twee fietsen niet staan . . .
Ik had aangegeven dat ik aan het werk was. Dinsdagavond was ik tevens weg, woensdag ook weer werken. Nu was het eerste moment geweest dat ik een nieuwe kon plaatsenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:16 schreef Maizena het volgende:
@ [ afbeelding ]
Plaats je even een nieuwe...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |