helemaal goed!quote:
Nee, dat niet, en hier kom ik vooral omdat ik het een leuk spel vind maar geen tijd/zin heb om zelf veel te zoeken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 02:19 schreef Induhskaai het volgende:
Ga je alle forums langs op spelfouten?
Hihi, daar moest ik ook op kijken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:46 schreef Induhskaai het volgende:
Ok,
Hier is de betekenis van zijl.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zijl_%28sluis%29
Is goed hoor...ik ben ook voor de juiste spelling.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:50 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Nee, dat niet, en hier kom ik vooral omdat ik het een leuk spel vind maar geen tijd/zin heb om zelf veel te zoeken.
Ik signaleer soms spelfouten als ik ze zie en in dit geval verbaasden me veel dingen.
1 De zo door elkaar liggende balen: meestal liggen ze netter opgestapeld, want dan is er minder ruimte nodig en zijn ze makkelijker te benaderen (stapelen en afhalen).
2 Inderdaad het meervoud.
3 Dat het toch normale en bekende woord "zeil" gespeld wordt als het zeldzame woord "zijl". Ik moest zelfs goed zoeken om de betekenis van zijl te vinden.
Ik vind het belangrijk om goed te schrijven, want de lezer moet steeds de spelfouten van de schrijver inwendig corrigeren.
Nou ja, daar wordt verschillend over gedacht en de meeste mensen vinden het inderdaad erg vervelend om op simpele fouten gewezen te worden.
Deze keer was het niet om te zeiken, als dat je goed doet.![]()
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:27 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Strangkade/Waalbanddijk gemeente Beneden Leeuwen
soort van zijarm/tak van de waal
Die rommelige boer vind ik vreemd. Het zou wel leuk zijn als er eens iemand kon gaan kijken, maar waarschijnlijk is de foto al oud.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 23:58 schreef Maizena het volgende:
[..]
Is goed hoor...ik ben ook voor de juiste spelling.
Die "n" is me ontglipt en dat zijl al helemaal.
En ik denk gewoon dat het een rommelige boer is...
Ik zei ook niet dat ik het zeker wist wat het was...
Ga nou ook maar mee zoeken dan zie je Nederland in een ander perspectief
quote:Op zondag 25 mei 2008 19:11 schreef SpiekerJozef het volgende:
Lebbebrugge bij Borculo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |