Hoe staat die in de wiki dan? Ik kon hem niet vinden. Als hij werkelijk al is geweest dan zal ik een nieuw moeten plaatsen. In dat geval, sorry Zonnetjeinhuis.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:40 schreef Maizena het volgende:
[..]
Deze is al geweest..Die had ik toen gevonden...
Zonnetjeinhuis zet hem ondersteboven...
Maar toch heb je recht op een halve punt volgens de regelementen. Dusquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:23 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
BEEMSTER
WIJNGAARD.NL
onder Middenbeemster
Gally Wallyquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:46 schreef SpiekerJozef het volgende:
Je hebt gelijk Maizena. Hij staat er al in. Sorry Zonnetjeinhuis ik zal een nieuwe moeten plaatsen. Hij staat vermeld onder Midden Beemster. Heb ik perongeluk overheen gelezen.
Hij is je gegund.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:56 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
fijn, een half punt, dat heb ik altijd al willen hebben!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:03 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Maar we hebben hier alvast wel een mooie nieuwe opgave klaarstaan. Nu eerst nog even de nieuwe raden/zoeken....
Wel veel bij elkaar en chaotisch door elkaar, dan.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:32 schreef Maizena het volgende:
[..]
Goed gevonden.
Dat zijn kuilgrasbalen. (denk ik)
Vroeger maakte ze hele stapels onder zwart zijl, dit is de Franse manier...rollen in wit of groen plastic...
Gelderland:
Tussen Rijswijk en Maurik. Rijnbandijk.
Ach ja, als je de plaatjes niet kan vinden kan je wel wat anders vinden...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 01:56 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Wel veel bij elkaar en chaotisch door elkaar, dan.
Derde persoon meervoud verleden tijd van maken is maakten
zeil o vloerzeil; bep groot mastdoek; wasdoek; bep, geprepareerd doek. Bron: Prisma woordenboek Nederlands.
zijl o?m?v sluis; spuisluis. Bron: Wikipedia
Helemaal goed en nog niet eerder geweest.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:40 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Forensisch Psychiatrisch Centrum (FPC) Veldzicht is een rijksinrichting voor terbeschikkinggestelden (tbs'ers) en ligt in Balkbrug aan de weg naar Ommen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |