quote:
Goed joh! Maar heb je ook enig idee wat die witte dingen zijn?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:16 schreef SpiekerJozef het volgende:
Tussen Rijswijk en Maurik. Rijnbaandijk.
Geen flauw idee, jij?quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:48 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
[..]
Goed joh! Maar heb je ook enig idee wat die witte dingen zijn?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:16 schreef SpiekerJozef het volgende:
Tussen Rijswijk en Maurik. Rijnbandijk.
Deze is al geweest..Die had ik toen gevonden...quote:Op donderdag 22 mei 2008 22:25 schreef SpiekerJozef het volgende:
Waar ligt dit en wat staat er in de rode cirkel?
[ afbeelding ]
Hoe staat die in de wiki dan? Ik kon hem niet vinden. Als hij werkelijk al is geweest dan zal ik een nieuw moeten plaatsen. In dat geval, sorry Zonnetjeinhuis.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:40 schreef Maizena het volgende:
[..]
Deze is al geweest..Die had ik toen gevonden...
Zonnetjeinhuis zet hem ondersteboven...
Maar toch heb je recht op een halve punt volgens de regelementen. Dusquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:23 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
BEEMSTER
WIJNGAARD.NL
onder Middenbeemster
Gally Wallyquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:46 schreef SpiekerJozef het volgende:
Je hebt gelijk Maizena. Hij staat er al in. Sorry Zonnetjeinhuis ik zal een nieuwe moeten plaatsen. Hij staat vermeld onder Midden Beemster. Heb ik perongeluk overheen gelezen.
Hij is je gegund.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:56 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
fijn, een half punt, dat heb ik altijd al willen hebben!
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 00:03 schreef zonnetjeinhuis het volgende:
Maar we hebben hier alvast wel een mooie nieuwe opgave klaarstaan. Nu eerst nog even de nieuwe raden/zoeken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |