Is dat wat? Ben al een tijdje namelijk rustig op zoek naar een tele.quote:Op zondag 18 mei 2008 13:27 schreef TeleluvR het volgende:
En er zijn ook zat alternatieven als je even verder kijkt:
Leuke strat/tele: London City
LP-achtigen: PRS?
Eensch... een SG standard heeft een heel lief clean geluid...quote:Op zondag 18 mei 2008 20:14 schreef Jorikjet het volgende:
humbuckers klinken ook goed clean hoor, wel iets warmer dan single coils
Bedankt man! Mocht je een keer een Jazzmaster gaan kopen (en je kan geen Jap vinden), moet je even de nieuwe Classic Player Jazzmaster proberen. Zelfde idee als de Baja tele's en strats, maar dan de Jazzmaster uitvoering!quote:Op zondag 18 mei 2008 20:11 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
hi! toffe jazzmaster! zoiets komt er hier misschien ook wel eens bij.
Die in het witquote:Op zondag 18 mei 2008 13:58 schreef Jazzmaster het volgende:
- Hagstrom Super Swede
Ik heb er eenquote:Op zondag 18 mei 2008 20:16 schreef EvilWasp het volgende:
[..]
Is dat wat? Ben al een tijdje namelijk rustig op zoek naar een tele.
Goed man!quote:Op zondag 18 mei 2008 16:11 schreef The_Dean het volgende:
Wij trouwens bakken leuke reacties gehad over vrijdag
Iedereen vond ons en de vierde band het leukstbands daartussenin werd amper over gesproken
Heerlijk enthousiast publiek ook, lekker schreeuwen, meelallen, bier zuipen
En volgend jaar organiseren ze een 1 daags festivalletje waar wij ook mogen openen omdat we gisteren ook het nieuwe format mochten openen. Is al ons toegezegd, dus als ze dat festival van de grond krijgen mogen we daar ook spelen
quote:Op zondag 18 mei 2008 15:50 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Hebben ze bij Jules weer een doorstart gedaan?
Hahaha ja waardeloos is dat eigenlijk he. Helemaal als de drankvoorraad in de backstage behoorlijk begint te smakenquote:Op maandag 19 mei 2008 01:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Alleen gaan we echt niet weer om 23.45 optreden. Beetje 4 uur bank hangen tot je speelt...
Sommige halen een frietje voor je,... anderen maken een hele rijsttafel incl. saté voor de bandsquote:Op maandag 19 mei 2008 01:28 schreef Witchfynder het volgende:
Backstage? Welke backstage?.
Is trouwens jullie ervaring met voedsel in jongerencentra ook zo enoooooooorm positief als de mijne?.
Als ze zelf gaan koken meestal wel ja. Dan kun je niet meer spelen zonder norrit.quote:Op maandag 19 mei 2008 08:25 schreef Aresdreams het volgende:
jongere centrum? voedsel?
dat lijkt mij een slechte combi...
absoluut, vooral met de rythm pickup. mooi rond en warm.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Eensch... een SG standard heeft een heel lief clean geluid...
Jij hebt een rare fantasie soms.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:37 schreef Aresdreams het volgende:
haha, en anders is het pempers aan en spelen, als iemand anders gekookt heeft?
sta je daar, met je luier aan op het podium... lijkt me ook niet alles
Gelukkig kun je dat met een Boss GT-6 weer finaal verkloten.quote:Op zondag 18 mei 2008 20:42 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Eensch... een SG standard heeft een heel lief clean geluid...
Dan heb ik nog een tip: gewoon niet in de Baroeg gaan spelen.quote:Op maandag 19 mei 2008 09:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Eén tip: mochten jullie eens in de Baroeg spelen en daar eten krijgen, vraag eerst of Melanie gekookt heeft. Dan weet je dat het lekker is..
Maak nou eens foto's, man.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo de oefenruimte is nu helemaal compleetEigen mengpaneel erbij en een 4e mic standaard
Man, het kan veeeeeel erger dan de Baroeg. Plus, het is best redelijk verbouwd nu. Ze hebben zélfs een garderobe nu. Soort van micro-013 wilden ze er van maken.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:46 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dan heb ik nog een tip: gewoon niet in de Baroeg gaan spelen.
Mijn mening is ook gebaseerd op 1 enkel optreden in 2002quote:Op maandag 19 mei 2008 15:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Man, het kan veeeeeel erger dan de Baroeg. Plus, het is best redelijk verbouwd nu. Ze hebben zélfs een garderobe nu. Soort van micro-013 wilden ze er van maken..
tja, als het het eenigste is wat in budget ligt wat wel hard genoeg gaat in de oefenruimte is het gewoon kwestie van kopen en daarna doorsparen voor iets echtsquote:Op maandag 19 mei 2008 13:00 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, doe dat maar niet. Zaterdag is er ook een Behringertop door mijn cab gegaan. Ding is gelijk in correlatie gegaan bij CA (Cabinets Anonymous)..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Mjah, goed klinken is dus blijkbaar ook een kwestie van smaak.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:04 schreef Aresdreams het volgende:
het gaat hard en klinkt nog redelijk goed, het is niet het goedkoopste van berhinger
Backstage? Voedsel?quote:Op maandag 19 mei 2008 01:28 schreef Witchfynder het volgende:
Backstage? Welke backstage?.
Is trouwens jullie ervaring met voedsel in jongerencentra ook zo enoooooooorm positief als de mijne?.
voor nu is het goed genoeg in ieder geval.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:05 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Mjah, goed klinken is dus blijkbaar ook een kwestie van smaak.
Net zo erg als Heidevolk? Die hadden een horde white powermalloten die de ruiten ingooiden nadat ze eruit gezet waren.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:22 schreef Cynic het volgende:
[..]
Mijn mening is ook gebaseerd op 1 enkel optreden in 2002
IK heb redelijk wat zalen gezien sindsdien maar er zijn er weinig waar ik zulke slechte herinneringen aan heb als aan Baroeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ik heb mijn top voor 299,- tweedehands gekocht. Er is dus geen excuus om een Behringertop te kopen.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:42 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
tja, als het het eenigste is wat in budget ligt wat wel hard genoeg gaat in de oefenruimte is het gewoon kwestie van kopen en daarna doorsparen voor iets echts
quote:Op maandag 19 mei 2008 16:19 schreef The_Dean het volgende:
Maarja, daar kan Heidevolk weinig aan doen denk ik...Nee, maar vooral in het begin waren ze ineens een hit op stormfront en kregen ze allemaal van dit soort apen op de optredens. Waren ze ook totaaaaal niet blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaaaai Brian!quote:
Dat gelukkig nietquote:Op maandag 19 mei 2008 16:17 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Net zo erg als Heidevolk? Die hadden een horde white powermalloten die de ruiten ingooiden nadat ze eruit gezet waren..
Nee, totaal niet. Meer bands hebben daar last van, hoor. De pagan metalscene in totaal trouwens.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:25 schreef The_Dean het volgende:
Nee, kan ik me voorstellen... is ook helemaal niet zo'n soort band, ofwel?
GT-8 gaat voorlopig nog niet bij het grofvuil, sowieso zolang mijn Zoom GFX-707 er nog niet bij ligtquote:Op maandag 19 mei 2008 16:14 schreef The_Dean het volgende:
Kan je hem dan mooi met GT-8 en al bij het grof vuil zetten
Maar vrijdag trouwens de live opnames en een kratje bier mee gekregen naar huis, dat was wel tof![]()
wel als je alles nieuw wilt hebbenquote:Op maandag 19 mei 2008 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb mijn top voor 299,- tweedehands gekocht. Er is dus geen excuus om een Behringertop te kopen..
preciesquote:Op maandag 19 mei 2008 17:17 schreef Witchfynder het volgende:
Ik ben normaal ook van het nieuwe spul. Maar eerlijk gezegd merk ik niet aan de amp dat hij tweedehands is. Ding doet het nog als nieuw, ziet er prima uit (zeker toen ik het peter verspuystickertje eraf had) en klinkt geweldig!.
Tja, kijk..als de Behringer doet wat je wilt, tof. Niemand kan je vertellen wat je moet kopen. Ik vind het voor mijzelf ook niet nodig om op een bas van 1800,- te spelen, ook al vertellen legio bassisten mij van wel. Fuck 'm, als zij dat willen, veel plezier..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |