In het Keldertjequote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:26 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat er wel wordt gebackuped, aangezien Fok! meerdere malen gecrashed en teruggezet is. Maar waar worden die backups bewaard?
Ik dat geval kan Fok! dus compleet worden weggevaagd door één ongeluk of aanslag.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:30 schreef JortK het volgende:
[..]
Op een backup server, in hetzelfde rack
Check PMquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:35 schreef SeLang het volgende:
aanslag
En ik had ook begrepen dat er ergens aan een mirror gewerkt werdquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:38 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik heb al mijn posts in een txt bestandje opgeslagen voor het geval dat.
Iedere keer dat iemand een emoticon post word het zeker apart opgeslagen.quote:
Inderdaad, maar ik denk dat er bij een aanslag weinig websites zullen zijn die een offsite backup hebben hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik dat geval kan Fok! dus compleet worden weggevaagd door één ongeluk of aanslag.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:08 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Binnenkort bij het grofvuil en te zien bij Peter R de Vries
Dan heb ik geen leven meer.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:35 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik dat geval kan Fok! dus compleet worden weggevaagd door één ongeluk of aanslag.
De kans dat de afdeling Bouwkunde affikte was ook klein.....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:24 schreef Swetsenegger het volgende:
De kans dat een datacenter volledig afbrand is kleiner dan de kans dat 2 vliegtuigen het WTC in NY in vliegen.
... er vlogen ook 2 vliegtuigen het wtc in helder licht....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:35 schreef thaduck het volgende:
[..]
De kans dat de afdeling Bouwkunde affikte was ook klein.....
En zo'n student met de geniale opmerking: tis maar goed dat het geen scheikunde was.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:35 schreef thaduck het volgende:
[..]
De kans dat de afdeling Bouwkunde affikte was ook klein.....
maar ze branden dan wel elkaar af - dus dat scheel wel enigszinsquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:44 schreef Manono het volgende:
Fokkers branden waarschijnlijk eerder af dan de site
Er zijn er ook vast wel tussen die soms spontaan vlam vatten thuisquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:52 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
maar ze branden dan wel elkaar af - dus dat scheel wel enigszins
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:00 schreef Manono het volgende:
[..]
Er zijn er ook vast wel tussen die soms spontaan vlam vatten thuis
Human self combustionquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:00 schreef Manono het volgende:
[..]
Er zijn er ook vast wel tussen die soms spontaan vlam vatten thuis
Een datacentrum wat een beetje aan de moderne standaarden voldoet vliegt niet in de brand. Dat zijn moderne bedrijven. En geen TU in Delft met onderbetaalde leraren en een pand wat antiek en slecht onderhouden is. Dus je vraag is zinloos. Alleen als er een atoombom of een groot vliegtuig op een datacenter terecht komt is er een probleem.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:03 schreef SeLang het volgende:
Door de lekkende waterleiding in het kantoortje naar het datacentrum ontstaat kortsluiting in het koffiezet apparaat ernaast.... (zie TU Delft).
Dus als dat datacentrum in de fik vliegt, ligt er dan ergens een backup buiten dat datacentrum?
Dat is dus mijn vraag.
Want?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:55 schreef SeLang het volgende:
Op zich zou ik het trouwens prima vinden als alle oude posts zouden verdwijnen, iedereen opnieuw registreren en weer beginnen op 0 posts.
Dan kun je een nieuw leven beginnenquote:
Dat is inderdaad niks.quote:Trouwens, als het 90Gb is kan een aantal mensen natuurlijk makkelijk een kopie thuis hebben.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:57 schreef SeLang het volgende:
Dat is inderdaad niks.
Straks Fok maar even downloaden en saven dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |