20:54:31 <+Arno_Wilkens> Broekie: heb je 3FM aan?quote:
Daar zeg ik geen nee tegenquote:
Hej wat lachen man ! wens hem voor morgen maar even succes.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:56 schreef Broekie het volgende:
20:54:31 <+Arno_Wilkens> Broekie: heb je 3FM aan?
20:54:45 <@Broekie> Arno_Wilkens: Nee, why?
20:54:54 <+Arno_Wilkens> Broekie: haha mn request werd net gedraaid
20:54:58 <+Arno_Wilkens> Broekie: en ik was live in de uitzending
20:55:00 <@Broekie> Arno_Wilkens: aha
20:55:06 <+Arno_Wilkens> Broekie: MGMT
20:55:12 <@Broekie> Arno_Wilkens: Uiteraard...
20:55:17 <+Arno_Wilkens> Broekie:
20:55:20 <@Broekie> Arno_Wilkens: Zal het fragment morgen terug luisteren
20:55:25 <+Arno_Wilkens> Broekie: haha ok
(Da's m'n collega DJ van het CrossRadio programma LunchBreek. Zit al de hele week met MGMT in z'n hoofd...)
Volgens mij een bekende van mij en Broekie. Maar het belletje ging pas na de plaat rinkelen toen ik zn naam hoorde.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:50 schreef -Hans- het volgende:
80 km fietsen?! pfffffff. maar het is dan wel voor een goed doel <thumbs-up>
MGMT!
" fiets 'm erin " Annemieke![]()
Oeh ja in de FHMquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nee tegen.
Nouja, eigenlijk liever niet bloot maar schaars gekleed, zoals de FHM fotoshoots bijvoorbeeld. Vind ik toch leuker om naar te kijken.
quote:We live on masturbation!
Jupquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:59 schreef Marc63 het volgende:
Volgens mij een bekende van mij en Broekie. Maar het belletje ging pas na de plaat rinkelen toen ik zn naam hoorde.
Edit: ah. Broekie heeft het al bevestigd.
Wil je er beeld bij?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:01 schreef Broekie het volgende:
'k moet zo te horen toch echt deze uitzending morgen even terug luisteren.
Ach, waarom niet?quote:
Vind het ook niet zoveel eigenlijkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:07 schreef X. het volgende:
pfff, ik vind het maar een vermoeiend programma dat er nu op is zeg. Dj's die vinden dat ze leuk en grappig zijn en dat absoluut niet zijn, zijn nooit grappig.
Dan moet ik die na afloop ff knippen, laat nu de recorder door lopenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:08 schreef Broekie het volgende:
Heb je in ieder geval het fragment waarin Arno net belde voor mij? Dat zou ik wel erg op prijs stellen namelijk.
Stenders is nooit grappigquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:07 schreef X. het volgende:
pfff, ik vind het maar een vermoeiend programma dat er nu op is zeg. Dj's die vinden dat ze leuk en grappig zijn en dat absoluut niet zijn, zijn nooit grappig.
Ik heb het al vaak gezegd, maar doe het nu maar nog eens:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:07 schreef X. het volgende:
Stenders is wel leuk met die EO-directeur enzo. En Michiel en Gerard zijn ook leuk.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Stenders is nooit grappig. Domien en Annemic wel
. Michiel en Gerard nog veeeeeel meer
.
Er zal toch wel een reden zijn dat ie op zn 20e al zoveel bereikt heeft in de radiolarij.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:17 schreef X. het volgende:
[..]
Stenders is wel leuk met die EO-directeur enzo. En Michiel en Gerard zijn ook leuk.
Maar die Domien vind ik echt kansloos hoor.
Iddquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er zal toch wel een reden zijn dat ie op zn 20e al zoveel bereikt heeft in de radiolarij.
Pak een pilsjequote:
Ik denk dat ik meteen vertrokken ben als ik alcohol binnen krijg.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Pak een pilsje. Ik wordt steeds vrolijker
.
Dan wacht nog maar evenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meteen vertrokken ben als ik alcohol binnen krijg.
'k wou net zeggenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:43 schreef DaMook het volgende:
Heej ik heb nog een screenshot van een wale tail (oid) van annemic liggen
ow?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er zal toch wel een reden zijn dat ie op zn 20e al zoveel bereikt heeft in de radiolarij.
Ow was die van jouquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k wou net zeggen
(Whale tail overigens)
[ afbeelding ]
Had jij nog een andere dan bovenstaande dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Overigens weet ik niet meer waar, ik kan alleen nog maar Ancilla besmeurd met taart vinden
![]()
en een hoop Fok!kers in de studio
.
En een Marconi wordt zeker ook aan iedereen weggegeven die een scheet op de radio laat?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:47 schreef X. het volgende:
[..]
ow?
Er zijn zoveel mensen bij 3FM geweest met nachtprogramma's. En zaterdagavond is ook een proeftuin programma.
Zie editquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
Had jij nog een andere dan bovenstaande dan?
Precies. En als je er geen moer aan vindt, luister dan niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En een Marconi wordt zeker ook aan iedereen weggegeven die een scheet op de radio laat?
Ik kan niet in de toekomst kijken en zeggen dat Domien een groot dj gaat worden, maar er zijn weinig dj's die het hem allemaal na doen.
Ik vraag me vooral af hoe Domien er voor wil gaan zorgen dat niet binnen no time alle DJs van deze actie op de hoogte zijn...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
Opletten of Hendrik uit Appelscha deze week zn voicemail verandert voor Paul van Schaijk.
Ja, hey! 't Moet niet makkelijk worden hè ;-)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe Domien er voor wil gaan zorgen dat niet binnen no time alle DJs van deze actie op de hoogte zijn...
True, true, maar toch. Oh, en staat er niet gewoon heel groot jouw naam bij jouw nummer in de telefoonvork?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, hey! 't Moet niet makkelijk worden hè ;-)
Of je haalt voor een paar tientjes een pre-paid!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
True, true, maar toch. Oh, en staat er niet gewoon heel groot jouw naam bij jouw nummer in de telefoonvork?
Ja. Dat is een inteelt clubje waarbij onder andere de zenderbaas van 3FM bepaalt wie de prijs krijgtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En een Marconi wordt zeker ook aan iedereen weggegeven die een scheet op de radio laat?
Ja, leuk argument.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Precies. En als je er geen moer aan vindt, luister dan niet.
Wat is de dare dan precies ?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Precies. En als je er geen moer aan vindt, luister dan niet.
Goede dare trouwens, de requests komen deze week dus van Hendrik uit Appelscha!
Klopt! Dat van die zenderbaas dan. Onder andere daarom ben ik er retetrots op!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:03 schreef X. het volgende:
[..]
Ja. Dat is een inteelt clubje waarbij onder andere de zenderbaas van 3FM bepaalt wie de prijs krijgt
Jawel, is een tijdje geleden al gemeldquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:05 schreef X. het volgende:
[..]
Ja, leuk argument.
Ik neem aan dat je hier niet alleen maar kritiekloos hoeft te zijn?
Ik vond hem terechtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Klopt! Dat van die zenderbaas dan. Onder andere daarom ben ik er retetrots op!
Jammer dat jij mij niet leuk vindt!
Ja, maar het 'wij van wc eend adviseren wc eend' gehalte is wel hoog.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Klopt! Dat van die zenderbaas dan. Onder andere daarom ben ik er retetrots op!
Jammer dat jij mij niet leuk vindt!
Ok, dat zou wel beter zijn dan die vreselijke Martijn Muijsquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vond hem terecht, jij vliegt echt omhoog, over een tijdje ga jij DJ's overdag vervangen bij vakantie en ziekte (denk ik he
) . Of deed je dat al
.
Ja he! Ik pas het zelf toe en het bevalt me uitstekend.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:05 schreef X. het volgende:
[..]
Ja, leuk argument.
Ik neem aan dat je hier niet alleen maar kritiekloos hoeft te zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |