Ik denk dat ik meteen vertrokken ben als ik alcohol binnen krijg.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:40 schreef DaMook het volgende:
[..]
Pak een pilsje. Ik wordt steeds vrolijker
.
Dan wacht nog maar evenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:43 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meteen vertrokken ben als ik alcohol binnen krijg.
'k wou net zeggenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:43 schreef DaMook het volgende:
Heej ik heb nog een screenshot van een wale tail (oid) van annemic liggen
ow?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:27 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Er zal toch wel een reden zijn dat ie op zn 20e al zoveel bereikt heeft in de radiolarij.
Ow was die van jouquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
'k wou net zeggen
(Whale tail overigens)
[ afbeelding ]
Had jij nog een andere dan bovenstaande dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Overigens weet ik niet meer waar, ik kan alleen nog maar Ancilla besmeurd met taart vinden
![]()
en een hoop Fok!kers in de studio
.
En een Marconi wordt zeker ook aan iedereen weggegeven die een scheet op de radio laat?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:47 schreef X. het volgende:
[..]
ow?
Er zijn zoveel mensen bij 3FM geweest met nachtprogramma's. En zaterdagavond is ook een proeftuin programma.
Zie editquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:50 schreef Broekie het volgende:
[..]
Had jij nog een andere dan bovenstaande dan?
Precies. En als je er geen moer aan vindt, luister dan niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En een Marconi wordt zeker ook aan iedereen weggegeven die een scheet op de radio laat?
Ik kan niet in de toekomst kijken en zeggen dat Domien een groot dj gaat worden, maar er zijn weinig dj's die het hem allemaal na doen.
Ik vraag me vooral af hoe Domien er voor wil gaan zorgen dat niet binnen no time alle DJs van deze actie op de hoogte zijn...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:55 schreef Marc63 het volgende:
Opletten of Hendrik uit Appelscha deze week zn voicemail verandert voor Paul van Schaijk.
Ja, hey! 't Moet niet makkelijk worden hè ;-)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:57 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af hoe Domien er voor wil gaan zorgen dat niet binnen no time alle DJs van deze actie op de hoogte zijn...
True, true, maar toch. Oh, en staat er niet gewoon heel groot jouw naam bij jouw nummer in de telefoonvork?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:57 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, hey! 't Moet niet makkelijk worden hè ;-)
Of je haalt voor een paar tientjes een pre-paid!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:58 schreef Broekie het volgende:
[..]
True, true, maar toch. Oh, en staat er niet gewoon heel groot jouw naam bij jouw nummer in de telefoonvork?
Ja. Dat is een inteelt clubje waarbij onder andere de zenderbaas van 3FM bepaalt wie de prijs krijgtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En een Marconi wordt zeker ook aan iedereen weggegeven die een scheet op de radio laat?
Ja, leuk argument.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Precies. En als je er geen moer aan vindt, luister dan niet.
Wat is de dare dan precies ?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Precies. En als je er geen moer aan vindt, luister dan niet.
Goede dare trouwens, de requests komen deze week dus van Hendrik uit Appelscha!
Klopt! Dat van die zenderbaas dan. Onder andere daarom ben ik er retetrots op!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:03 schreef X. het volgende:
[..]
Ja. Dat is een inteelt clubje waarbij onder andere de zenderbaas van 3FM bepaalt wie de prijs krijgt
Jawel, is een tijdje geleden al gemeldquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:05 schreef X. het volgende:
[..]
Ja, leuk argument.
Ik neem aan dat je hier niet alleen maar kritiekloos hoeft te zijn?
Ik vond hem terechtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Klopt! Dat van die zenderbaas dan. Onder andere daarom ben ik er retetrots op!
Jammer dat jij mij niet leuk vindt!
Ja, maar het 'wij van wc eend adviseren wc eend' gehalte is wel hoog.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ok, dat zou wel beter zijn dan die vreselijke Martijn Muijsquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik vond hem terecht, jij vliegt echt omhoog, over een tijdje ga jij DJ's overdag vervangen bij vakantie en ziekte (denk ik he
) . Of deed je dat al
.
Ja he! Ik pas het zelf toe en het bevalt me uitstekend.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:05 schreef X. het volgende:
[..]
Ja, leuk argument.
Ik neem aan dat je hier niet alleen maar kritiekloos hoeft te zijn?
Die ook goede dagen heeftquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:10 schreef X. het volgende:
[..]
Ok, dat zou wel beter zijn dan die vreselijke Martijn Muijs
Ja, maar tegengas in de vorm van 'dan luister je toch niet' is nou niet echt van niveau.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:11 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja he! Ik pas het zelf toe en het bevalt me uitstekend.
Nee hoor, maar de overgrote meerderheid post tijdens programma's die ze leuk vinden en als je dan met kritiek komt, krijg je tegengas.
Als we dan toch persoonlijk worden... Herkende je me afgelopen maandag of lag het aan mn shirt?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:06 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:12 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als we dan toch persoonlijk worden... Herkende je me afgelopen maandag of lag het aan mn shirt?
Als je puur voor de muziek van 3fm luistert, dan is het vervelend om (naar jouw smaak) minder leuke dj's te horen. Als ook de muziek niet bevalt, dan snap ik niet dat je luistert puur omdat het over het algemeen gezien je favoriete zender is. Zelf sla ik C&S altijd over.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:12 schreef X. het volgende:
Ik vind het juist vervelend dat er iets op mijn favoriete zender is waar ik me aan irriteer.
Vind ik ook, maar gezien het feit dat je (in tegenstelling tot de commerciëlen) met diverse omroepen en doelgroepen te maken hebt, is het niet meer dan logisch dat er figuren op zender langskomen waar je geen al dan niet letterlijke harde plasser van krijgt. Shit happens! (ja, een cliché, maar een cliché is niet voor Jan Lul een cliché geworden)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:12 schreef X. het volgende:
[..]
Ja, maar tegengas in de vorm van 'dan luister je toch niet' is nou niet echt van niveau.
Ik vind het juist vervelend dat er iets op mijn favoriete zender is waar ik me aan irriteer.
Wow... Das een hele verbetering ten opzichte van het nieuwjaars feestje. En dat was niet eens de eerste keer dat ik je had ontmoet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:16 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk...
...ik herkende je gewoon
Ik luister niet puur voor de muziek. De meeste dj's vind ik prima te horen, zelfs als ze niet geweldig zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:19 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Als je puur voor de muziek van 3fm luistert, dan is het vervelend om (naar jouw smaak) minder leuke dj's te horen. Als ook de muziek niet bevalt, dan snap ik niet dat je luistert puur omdat het over het algemeen gezien je favoriete zender is. Zelf sla ik C&S altijd over.
Dat komt denk ik gewoon omdat ie veel met ze samen (heeft) gewerkt. Kijk maar eens naar jezelf welke gewoontes je van vrienden of collega's over neemt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:10 schreef X. het volgende:
Maar ik vind gewoon dat je erg veel van Ekdom en Veenstra ook kopieert. Gewoon zonde. creeer je eigen stijl.
Wippen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:33 schreef Broekie het volgende:
Wat moet je op vakantie met een wipkip?
Dat wilde ik eigenlijk niet te gaan doen, maar heb er ondertussen alweer veel zin inquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:32 schreef Sersjee het volgende:
Ik ga een biertje drinken in het dorp, de groeten
Idd, goede dingen neem je snel over van andere waar je veel mee samen bent (werk en/of prive) . Daarnaast denk ik dat domien in zijn vrije tijd ook wel zo is, gezellig dusquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat komt denk ik gewoon omdat ie veel met ze samen (heeft) gewerkt. Kijk maar eens naar jezelf welke gewoontes je van vrienden of collega's over neemt.
Giel heeft trouwens ook al veel trekjes van Ekdom overgenomen.
Persoonlijk hoor ik het niet zo, maar als X. dat zo voelt, dan kan dat! Nogmaals: jammer.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:33 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat komt denk ik gewoon omdat ie veel met ze samen (heeft) gewerkt. Kijk maar eens naar jezelf welke gewoontes je van vrienden of collega's over neemt.
Vooral in de beruchte nieuwjaars-Muijs In Het Huis-overname was het duidelijk te horen dat Ekdom-uitdrukkingen besmettelijk zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Persoonlijk hoor ik het niet zo, maar als X. dat zo voelt, dan kan dat! Nogmaals: jammer.
Eh. Ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vooral in de beruchte nieuwjaars-Muijs In Het Huis-overname was het duidelijk te horen dat Ekdom-uitdrukkingen besmettelijk zijn.
Ah, Domien moet dus bij elk 3FM-programma een keer bellen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Goede dare trouwens, de requests komen deze week dus van Hendrik uit Appelscha!
Hehehquote:
AH dus dat was de darequote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, Domien moet dus bij elk 3FM-programma een keer bellen?
* Sirolf moest net nog wat anders doen, dus heb een stukje gemist...
Ik heb het ook gemist hoor, dus dat was mijn gok.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
AH dus dat was de dare. Ik vroeg op de vorige pagina al wat het was want ik had het net gemist
.
Ik ken gevallen die niet in de gaten hadden dat ze, na te zijn geboren en getogen in de Achterhoek, tijdens een studie in Amsterdam met een gooische R begonnen te praten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:37 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Persoonlijk hoor ik het niet zo, maar als X. dat zo voelt, dan kan dat! Nogmaals: jammer.
Heb je het nou inmiddels al een keer terug geluisterd of nog steeds niet?quote:
Hij moet minimaal 5 keer bij andere 3FM programma's in de uitzending komen als luisteraar, onder bovengenoemd pseudoniem.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb het ook gemist hoor, dus dat was mijn gok.
Aha, op die fiets.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hij moet minimaal 5 keer bij andere 3FM programma's in de uitzending komen als luisteraar, onder bovengenoemd pseudoniem.
Dan hoeft ie het bij Veenstra en Ekdom iig niet te proberen aangezien die hier meelezen of mee laten lezenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:48 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hij moet minimaal 5 keer bij andere 3FM programma's in de uitzending komen als luisteraar, onder bovengenoemd pseudoniem.
Is het nu alweer voorbij ?quote:
Stenders (alhoewel, Domien en Rob kennen elkaar vrij goed...), Paul, Timur, Robbert-Jan en Bert (van Lent, invaller Roosmarijn) zou ik een goed rijtje vinden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan hoeft ie het bij Veenstra en Ekdom iig niet te proberen aangezien die hier meelezen of mee laten lezen. Nou maar hopen dat de rest van de dj's er niets van hoort (viaviavia
) .
Maarja mischien stuurt annemic dalijk nog wel een mailtje rond aan iedereenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stenders (alhoewel, Domien en Rob kennen elkaar vrij goed...), Paul, Timur, Robbert-Jan en Bert (van Lent, invaller Roosmarijn) zou ik een goed rijtje vinden.
Ze lezen mee, maar volgens mij nooit erg ver terug.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dan hoeft ie het bij Veenstra en Ekdom iig niet te proberen aangezien die hier meelezen of mee laten lezen. Nou maar hopen dat de rest van de dj's er niets van hoort (viaviavia
) .
Nah, zo gemeen zal ze toch niet zijn?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Maarja mischien stuurt annemic dalijk nog wel een mailtje rond aan iedereen.
Sluit ik mij ook weer graag bij aan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:58 schreef DaMook het volgende:
Ow ja Domien en AnnemicTot de volgende keer
.
Lijkt me niet, maar ik houd met alles rekeningquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:01 schreef Broekie het volgende:
[..]
Nah, zo gemeen zal ze toch niet zijn?
Ahh, was het gezellig?quote:
FOK! meet ? Waarvan ? ONZ SEX R&P FB ?quote:
VBLquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
FOK! meet ? Waarvan ? ONZ SEX R&P FB ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |