Ik ook maar denk dat de Lakers nu winnen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 04:57 schreef Barca het volgende:
Ja ... Lakers staan voor. Hoop echter, net als D-Wade, dat de Jazz gaan winnen. Nog een serie die over 7 games gaat.
Hoe kun je nou hopen op SA?? NO vind ik echt veel leuker om naar te kijken. Baal er ook van dat Utah verloren heeft.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:22 schreef Dos37 het volgende:
JAAA Lakers door, ik hoop op SAS - LAL wat een conference final zou dat zijn.
Tsja... en Als Yao Ming nou had gespeeld dan had Houston gewonnen van Utah... and Als Boozer destijds niet bij de Cavs was vertrokken dan had Utah misschien niet eens in de playoffs gespeeld en hadden de Celtics misschien al verloren... en als de Cavs geen trade hadden gemaakt dan waren ze misschien al uitgeschakeld en als de Mavs niet voor Kidd hadden getrade dan hadden ze kunnen winnen van de Hornets en als de Suns niet voor Shaq hadden getrade dan hadden ze misschien de Spurs kunnen verslaan...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:40 schreef Colplay het volgende:
Memphis heeft wel een heel beslissende rol in deze serie gespeeld zeg. Als LA Kwame Brown had gehad in plaats van Gasol had Utah wel in de finale gestaan.
Jij kon in ieder geval nog wakker blijven...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:16 schreef BitetheBullet het volgende:
En weer was mijn internet kapot om half drie![]()
The NBA playoffs, where you miss the action, but see the boxscores
Hahaha, altijd mooi.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:16 schreef BitetheBullet het volgende:
En weer was mijn internet kapot om half drie![]()
The NBA playoffs, where you miss the action, but see the boxscores
Zou een leuke finale zijn. Net als eind jaren 80.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:23 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Hahaha, altijd mooi.
Ik hoop toch op LAL - DET in de finals, altijd leuk. Hoe gaat het met billups ondertussen?
Vannacht is er volgens mij niks.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:42 schreef Zwansen het volgende:
SA begint over een uur?
Lol, idd. Zat al te wachten. Op NBA.com staat 3:30 PM en dat is Eastern Time volgens mij. Dus had het al begonnen moeten zijn.quote:
Zeker kijken!quote:Op zondag 18 mei 2008 09:03 schreef Chrishop het volgende:
Als ik dan niet uit hoef kan ik gewoon kijken.
Damn, ik heb er zin in. 45 mins nogquote:Op zondag 18 mei 2008 15:45 schreef popolon het volgende:
Maar eerst de Cavs @ Boston vanmiddag, game 7.
Niet meer dan logisch! Na de superbowl een van de meest populaire events. Was overigens al 2 weken geledenquote:Op zondag 18 mei 2008 20:52 schreef popolon het volgende:
TV ratings voor sport de laatste week:
1 KENTUCKY DERBY : 8,023,000
2 FOX NASCAR SPRINT CUP : 7,273,000
3 NBA PLAYOFFS ON ABC-SU : 5,890,000
4 NBA PLAYOFFS ON ABC-SUN : 5,795,000
5 FOX NASCAR SPRINT : 5,206,000
De paardenrace op 1.
211quote:
Bron blijft goed bij met ook al 30.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:28 schreef popolon het volgende:
Pierce blijft hot. 33 al
I hope soquote:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:
Boston in 7quote:
Hebben ze mooi off-season voor om dat op te lossenquote:Op maandag 19 mei 2008 00:41 schreef Shivo het volgende:
Eindelijk - en verdiend. Lebron moet het bijna alleen klaren en dat is toch te veel.
Hoop ook dat de Hornets winnen, maar ik denk dat de play-off-hardened Spurs deze pakkenquote:
Niks aan toe te voegen.quote:Op maandag 19 mei 2008 00:41 schreef Colplay het volgende:
Mooie wedstrijd met toch wel een verdiende winnaar. Ben benieuwd of Allen tegen Detroit beter kan spelen. Ze hebben hem toch wel nodig om een kans te maken in de finale. Want vier punten is veel te weinig. En hij viel de hele serie tegen. Neem aan dat ze nu dinsdag van start gaan. Ben benieuwd of Boston dan de ongeslagen thuisstreak door kan zetten. Wordt in ieder geval een mooie serie.
Nu morgen hopen op NO tegen de Spurs.
Jij zoekt je favoriete teams uit op een zo grote mogelijk onderlinge afstand?quote:Op maandag 19 mei 2008 00:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Hoop ook dat de Hornets winnen, maar ik denk dat de play-off-hardened Spurs deze pakken
De Marlins zitten nog zuidelijkerquote:Op maandag 19 mei 2008 00:45 schreef Shivo het volgende:
[..]
Jij zoekt je favoriete teams uit op een zo grote mogelijk onderlinge afstand?
Deze was gewoon op Sport 1 en anders kijk je gewoon even op www.myp2p.eu voor streamsquote:Op maandag 19 mei 2008 01:03 schreef ASSpirine het volgende:
Waar kijken jullie dat allemaal? Dit is geaddreseerd aan degene die niet in de States wonen
ABC niet in het standaard pakket?quote:Op maandag 19 mei 2008 01:34 schreef Shivo het volgende:
Overigens gebruiken ook die in de States wonen Sopcast (ABC zit niet in het standaard kabel pakket...).
Ik ontvang helemaal niks... en volgens mij heeft mijn TV niet eens een antenne.quote:Op maandag 19 mei 2008 01:43 schreef popolon het volgende:
[..]
ABC niet in het standaard pakket?Die ontvang je met een antenne nog.
Dat is heel raar. NBC, ABC, FOX etc. zijn 'national tv' wat wil zeggen basis. Die kun je zelfs met een campingtv'tje dmv je antenne ontvangen.quote:Op maandag 19 mei 2008 04:43 schreef Shivo het volgende:
[..]
Ik ontvang helemaal niks... en volgens mij heeft mijn TV niet eens een antenne.
Normaal ben ik het wel met je eens. Alleen even afwachten hoe goed Billups terug komt van zijn blessure. Wordt een mooie serie en verwacht hier toch wel wat meer uitoverwinningen...quote:Op maandag 19 mei 2008 04:50 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat is heel raar. NBC, ABC, FOX etc. zijn 'national tv' wat wil zeggen basis. Die kun je zelfs met een campingtv'tje dmv je antenne ontvangen.
Mooie matchup, DET - BOS. Voor Detroit zal Prince heel belangrijk worden, kijken of 'ie Pierce kan afstoppen.
Billups - Rondo
Hamilton - Allen
Prince - Pierce
McDyess/Maxiell - Garnett
Rasheed - Perkins
In het vet zijn de spelers die voordeel hebben over de tegenstander imo. Maar wordt mooi, hopen dat ze meteen een game kunnen stelen in Boston.
Het is al vaak gezegd en geschreven, maar ongelofelijk dat die gast zo jong is en al zo'n absolute leidersrol heeft. Perfecte combinatie van een atletische bouw en mentaliteit.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:05 schreef popolon het volgende:
Ik denk wel dat ze willen maar er ontbreekt gewoon kwaliteit en spelers die play off klaar zijn.
West was de enige die er echt voor ging samen met James.
James met nog een grote speler is supergevaarlijk. Als ze die weten te krijgen zie ik ze nog wel een titel pakken. Er is tijd zat, James is nog maar 23.
Spelen met Lebron James is volgens mij ook een vreemde gewaarwording... 't Is zo'n freak of nature qua spel... de coach heeft ook niet veel meer dan 3 set met plays en Lebron wil de bal ook wel erg graag hebben... Tsja... en je mag nog niet eens niezen op Lebron en hij gaat al naar de FT line (heeft Kobe overigens ook "last" vanquote:Op maandag 19 mei 2008 17:05 schreef popolon het volgende:
Ik denk wel dat ze willen maar er ontbreekt gewoon kwaliteit en spelers die play off klaar zijn.
West was de enige die er echt voor ging samen met James.
James met nog een grote speler is supergevaarlijk. Als ze die weten te krijgen zie ik ze nog wel een titel pakken. Er is tijd zat, James is nog maar 23.
In all fairness... een Small Forward MOET ook meer rebounds pakken natuurlijkquote:Op maandag 19 mei 2008 21:20 schreef Colplay het volgende:
LeBron is zo goed dat hij in zijn eentje de Cavs ver in de play-offs kan krijgen. Wat een fenomeen was het gisteren weer om naar te kijken. Als hij een of twee top medespelers krijgt dan wint hij alles wat er te winnen valt en wordt hij misschien wel de beste ooit.
Het grote verschil tussen Bryant en LeBron is dat James nog allrounder is. Niet alleen een fantastische scorer, maar LeBron rebound ook beter en geeft ook veel meer assists. Ondanks dat hij mindere ploeggenoten heeft haalt hij meer dan 7 assists gemiddeld. Jammer dat hij afgerekend wordt op de resultaten van de ploeg, want als er iemand het meest waardevol voor zijn ploeg is, dan is dat LeBron. Zonder Bryant is LA nog steeds een gevaarlijke play-off ploeg. Zonder LeBron zijn de Cavs nog slechter dan de Heat.
Uiteraard is het knap hoe die jongen (althans zo lijkt het) niet onder de immense druk bezwijkt. Vanaf zijn 17e is hij echt zo enorm veel in de media geweest. Dat is op zich al een prestatie.quote:Op maandag 19 mei 2008 21:53 schreef Colplay het volgende:
De Cavs naar de playoffs loodsen is geen prestatie in het oosten, maar vorig jaar de NBA-finale halen wel. Ze versloegen Detroit, wat toch een aardige ploeg heeft en nu ook gewoon kampioenskandidaat is.
Maar neemt niet weg dat het toch knap is om op die leeftijd al een hele ploeg op sleeptouw te nemen. Vanaf het moment dat hij in de NBA kwam was hij de ster om wie alles bij Cleveland draaide, terwijl Kobe eerst twee jaar rustig van de bank kon komen en daarna kon profiteren van Shaq op zijn top.
Maar ben het met je eens dat er naar Bryant anders gekeken wordt dan naar andere spelers. Het zal ook nooit mijn favoriete speler worden.
In de eerste twee rondes merkte je vorig jaar wel hoe zwak de EC was. Maar ook dit jaar waren ze weer dicht bij een verrassing met een ploeg die nog steeds niet goed is. Met een klein beetje betere spelers kan LeBron al snel titels winnen, al zijn er meer ploegen die een goede toekomst hebben, waaronder natuurlijk de Lakers. Maar verwacht idd dat BronBron in 2010 Cleveland gaat verlaten.quote:Op maandag 19 mei 2008 22:17 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Uiteraard is het knap hoe die jongen (althans zo lijkt het) niet onder de immense druk bezwijkt. Vanaf zijn 17e is hij echt zo enorm veel in de media geweest. Dat is op zich al een prestatie.
Vorig jaar in de playoffs... tsja, was het een fluke (de eerste 2 rondes hadden ze erg veel geluk met de tegenstanders - kunnen de Cavs natuurlijk niets aan doen)... Zo enorm veel was het team niet veranderd (vóór de mid-season trade dan).
Fluke of niet, de Pistons verslaan is een erg knappe prestatie (de lakers konden het in ieder geval niet in 2004 in de finals waar ze compleet implodeerden).
Ik volg Kobe Bryant al sinds 1996 (destijds nog cnn kijken, XXL kopen en de USA Today en natuurlijk zijn #8 jersey) en hij is by far mijn favoriete speler (mijn andere favoriete speler speelt al niet meer). Als Kobe Bryant stopt met spelen heb ik geen idee of ik nog de NBA zal blijven volgen met dezelfde interesse.
Nee dit wordt hem niet meer. De spurs schieten gewoon teveel 3's, that's it.quote:
Alhoewel ....quote:
Ik weet het niet... Zowel Spurs als Hornets was lastig geweest en nu blijkt het dus de Spurs te zijn.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 05:08 schreef popolon het volgende:
Ze kwamen nog terug tot 3, toen was het over.
Spurs naar de WCF, daar zijn ze in LA minder blij mee denk ik. Die hadden liever de Hornets gezien.
Had het gelezen. Weet niet wat ik er van moet denken.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:22 schreef D-Wade het volgende:
Er zijn geruchten dat de Nets intresse hebben in Carmelo Anthony, Nuggets willen hem wel 'voor de juiste prijs' laten vertrekken.
Zou dan samen met Camby voor RJ en nog wat draftrechten gaan.
http://www.fannation.com/truth_and_rumors/view/50714quote:Carmelo-Nets deal unlikely
Posted: Saturday May 17, 2008 07:50AM ET
Don't expect to see Carmelo Anthony in a New Jersey Nets uniform or Nuggets assistant coach Doug Moe on the Denver bench next season. As for Anthony, a report out of New Jersey said the Nets and Nuggets had "exploratory" trade talks involving the two-time All-Star forward and teammate Marcus Camby. Given Nets general manager Kiki Vandeweghe's ties to the Nuggets, the rumor seemed natural, though without much foundation.
http://www.fannation.com/truth_and_rumors/view/50995quote:Nuggets shopping Carmelo
Posted: Tuesday May 20, 2008 07:36AM ET
The Nets have been talking around the league and one of the teams they will revisit is Denver, where Carmelo Anthony is available. League sources insist the Nuggets are making Anthony available for the right price. The Nets have spoken to Denver - Nets GM Kiki Vandeweghe drafted Anthony and reshaped the Nuggets roster when he was there...One proposal contained "a lot of pieces" including the Nets' pick, Richard Jefferson and Marcus Williams for Anthony and Marcus Camby. One source stressed nothing is imminent and talks are still in the infancy stage.
quote:Although it only had a 1.7 percent chance of landing the No. 1 overall pick in the NBA Draft Lottery, Chicago will select first followed by Miami and Minnesota.
Detroit heeft een week niet gespeeld en dan zijn ze meestal waardeloos.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:32 schreef Colplay het volgende:
Detroit viel trouwens erg tegen. Billups en Wallace speelden ver onder hun niveau. Billups heeft misschien nog last van zijn blessure, maar Pistons hebben een betere Wallace nodig om een kans te maken.
Las trouwens dat de Pistons in het eerste kwart maar een schot in de paint hebben gemaakt, alleen een tip-in van McDyess. Voor de rest alleen maar jumpers van buiten. Dan heb je meestal weinig kans om te winnen.
Heb er wel vertrouwen in dat ze de volgende game zullen winnen. Finale Lakers vs Pistons? Hope so.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Detroit heeft een week niet gespeeld en dan zijn ze meestal waardeloos.
Hoop dat hij een club vindt waar hij zich goed kan ontwikkelen. Een contender is voor hem misschien niet eens zo goed. Cisco zal het liefst een titel pakken. (In combinatie met speeltijd.)quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:41 schreef D-Wade het volgende:
In de Draft zit trouwens een Nederlander, Henk Norel van Etosa Alicante uit de Spaanse 2de divisie.
Henkieeeeeeeeeeequote:Op woensdag 21 mei 2008 18:41 schreef D-Wade het volgende:
In de Draft zit trouwens een Nederlander, Henk Norel van Etosa Alicante uit de Spaanse 2de divisie.
Friggin hell.quote:
Precies. En ik moet eerlijk toegeven dat ik ook steeds meer van Kobe kan genieten.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:23 schreef Robertje het volgende:
Ik gun het de Lakers wel. Eigenlijk niet...maar ik moet kiezen tussen best aantrekkelijk basketball en boring basketball.
Pistons gun ik al helemaal niksquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:14 schreef Barca het volgende:
Ik hoop op een finale Lakers vs Pistons met de Pistons als kampioen.
quote:
Toen ze O'Neal nog hadden vond ik het wel leuk als ze kampioen werden, maar sinds Kobe daar aan de touwtjes trekt minder ja. Eerst tekent hij een max contract waardoor er geen flexibiliteit meer is om spelers aan te trekken en dan vervolgens eerst al zijn ploeggenoten afbranden en dan afgelopen zomer roepen dat je weg wilt omdat er geen kampioenschap aan lijkt te komen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:38 schreef TheClown1 het volgende:
ik snap nog steeds niet waarom niemand iets de lakers gunt, echt de meest gehate nba teams onder nederlanders.
Waarom dan je Phoenix icoontje?quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:03 schreef Barca het volgende:
Ik hou van defence, teamplay, ben qua college fan van UConn en Rodman is mijn jeugdidool. Tja ... dan zijn de Pistons logisch toch?
Mooi logo. Genoot paar jaar geleden van de Suns. Nash, Marion, Stoudemire. Ik heb geen duidelijke voorkeur, alleen zijn de teams die goed kunnen verdedigen succesvoller dan de teams die goed kunnen aanvallen. Daarom had het topic dat ik opende ook de titel "offense sells tickets, defence wins games (championships)".quote:
Weet ik wel, maar had toch ook bij de Clippers kunnen gaan spelen. Of in New York, want daar hebben ze de beste artsen voor zijn dochter.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:26 schreef Zwansen het volgende:
Fisher mocht weg omdat zn dochtertje ernstig ziek was en wilde daarom in LA gaan wonen. Dichtbij familie of ziekenhuis of zoiets.
Tsja... De Kevin Garnett manier is natuurlijk veel effectiever... Eerst een maximum contract tekenen en dan 7 jaar achter elkaar in de playoffs eruit gaan en dan na 10 jaar naar Boston geshipped worden om met 2 all stars te gaan spelen.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:59 schreef Colplay het volgende:
Eerst tekent hij een max contract waardoor er geen flexibiliteit meer is om spelers aan te trekken en dan vervolgens eerst al zijn ploeggenoten afbranden en dan afgelopen zomer roepen dat je weg wilt omdat er geen kampioenschap aan lijkt te komen.
Er is een draft lottery.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:11 schreef ASSpirine het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met de picks? Welke team mag als eerste iemand kiezen? En waarom?
Waar heb je dat gelezen? Hier beweren ze juist het tegenovergestelde: http://www.sun-sentinel.c(...)2715020.story','111'quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:10 schreef ForzaRob het volgende:
Chicago lijkt naar alle waarschijnlijkheid voor Derrick Rose te gaan, dat betekent dat het hele team door elkaar geshaket gaat worden. Geen plaats meer voor Captain Kirk bijvoorbeeld.
Chicago - Heat - Minnesota - Seatle - Memphis - New York - LA Clippers - Bucks - Bobcats - New Jersey - Indiana - Sacrament - Portland - Golden State - Phoenix - Philadelphia - Toronto - Washington - Cleveland - Denver - New Jersey - Orlando - Utah - Seatle(via trade) - Houston - San Antonio - New Orleans - Memphis - Detroit - Bostonquote:Op donderdag 22 mei 2008 19:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Er is een draft lottery.
Degene met het slechtste regular season-'record' heeft de meeste kans (25% dacht ik) op de nummer 1 pick en die percentages nemen af naarmate men een beter 'record' heeft.
Chicago had dit jaar slechts 1.2% kans om te winnen ofzo. Maar toch wonnen hun de draftlottery. Het team met het slechtste record werd 2e en mag dus als 2e iemand kiezen. Heat of Sonics?
Ben het in grote lijnen wel met je eens hoor. Maar Garnett heeft een groot contract getekend en hierdoor kon Minnesota geen andere goede spelers halen. Toch hoorde je Garnett er nooit over dat hij weg wilde. Kobe kon drie jaar lang alles naar zijn hand zetten en wilde afgelopen zomer ineens weg.quote:Op donderdag 22 mei 2008 19:36 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Tsja... De Kevin Garnett manier is natuurlijk veel effectiever... Eerst een maximum contract tekenen en dan 7 jaar achter elkaar in de playoffs eruit gaan en dan na 10 jaar naar Boston geshipped worden om met 2 all stars te gaan spelen..
En Fisher die bij de Lakers tekent is niet zo gek... hij kent de organisatie, het systeem, Kobe en de coach... dan ga je natuurlijk niet bij de Clippers tekenen... en New York is natuurlijk helemaal belachelijk... niemand wil bij zo'n club spelen (zoals het nu is).
En de Gasol trade is al genoeg over gezegd
Lakers
Mijn voorgevoel was goed, jammer voor Boston, maar wel goed voor de bankrekeningquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:46 schreef PirE het volgende:
Ik heb een slecht voorgevoel voor game 2. Ik denk dat de Pistons deze gaan winnen
Dat je Garnett er nooit over hoorde is aan de ene kant prijzenswaardig, aan de andere kant laat het ook niet dat hij niet een killerinstinct heeft en WIL winnen. Tuurlijk, elke speler wil winnen (zelfs Vince Carter... denk ik). Maar Garnett zal niet de ploeg leiden als het er echt om spant. Hij mist dat egocentrische deel dat Michael Jordan, Larry Bird, Shaq en Kobe hebben.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:17 schreef Colplay het volgende:
[..]
Ben het in grote lijnen wel met je eens hoor. Maar Garnett heeft een groot contract getekend en hierdoor kon Minnesota geen andere goede spelers halen. Toch hoorde je Garnett er nooit over dat hij weg wilde. Kobe kon drie jaar lang alles naar zijn hand zetten en wilde afgelopen zomer ineens weg.
Sommige sites zeggen dat het Beasley wordt, maar Packson zal zich niet belachelijk willen maken om Rose te laten schieten. Willen ze een andere speler dan Rose, dan wordt het waarschijnlijk een trade (en dan is Rose ook interessanter) om een ervaren leider aan te trekken voor het stuurloze maar talentvolle Bulls-team.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:33 schreef Dunckie het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen? Hier beweren ze juist het tegenovergestelde: http://www.sun-sentinel.c(...)2715020.story','111'
Michigan, sportstaat nummer 1.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:11 schreef ForzaRob het volgende:
Pistons hebben toch een neusje voor talent ongelovelijk, trouwens de Red Wings hebben dat ook al.
Zo'n gare stad en 2 van zulke fantastische franchises, van 2 van mijn favoriete sporten, zou bijna Detroit fan worden.
Red Sox - World Champions 2007quote:
Beetje vreemde analyse als je het mij vraagt...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 22:35 schreef ForzaRob het volgende:
nog maar een post...
Het lijkt erop dat er een flinke verschuiving gaat plaatsvinden tussen de eens oppermachtige Western Conference naar de Eastern Conference.
New York lijkt de weg omhoog te hebben gevonden door het aantrekken van DAntoni en de mogelijke signing van Warrior guard Monta Ellis. Ook Lebron James wordt daar genoemd om over 2 jaar zijn vrije status te gaan verzilveren in Manhattan, plus de 6# pick uit de draft.
Chicago krabbelt ook op met de verrassende #1 draft en jonge spelers als Deng, Noah en Thomas.
Celtics zijn de komende 3 jaar nog verzekerd van Pierce en Garnett en Miami lijkt ook met grote plannen te komen door wellicht met de no 2 pick Beasley of Mayo te verzilveren en Boozer in een vrije transfer naar Miami te halen. Ook Marion heeft nog niet besloten te vertrekken uit Miami.
Atlanta is misschien wel de gevaarlijkste outsider met een kern van Bibby, Johnson, Williams, Smith en Horford zit er heel veel potentie in dit team.
tel daar Detroit (sterke bank en 4 sterren), Orlando (Howard, Lewis), Washington (Arenas, Butler, Jamison) en Cleveland (James) bij op en het Oosten is minstens zo sterk als het westen komende jaren.
Ik kan mij meer in deze analyse vinden. Boston en Detroit zijn de enige twee ploegen in het oosten die kans maken op een titel. Zelfs met D'Antoni en Ellis is NY de komende twee tot drie jaar niets. Atlanta en Chicago hebben potentie, maar zijn nog ver verwijderd van topniveau. En dan is het nog afwachten wat de rest doet. Natuurlijk zullen alle ploegen proberen sterker te worden en zal er iemand met een grote trade in slagen deze zomer, ze zullen het niveau van de rest niet halen.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:03 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Beetje vreemde analyse als je het mij vraagt...
Atlanta haalt misschien de komende jaren de play-offs maar een contender wordt het niet met een washed-up Bibby.
Miami heeft goede hoop om volgend jaar terug in de play-offs terug te komen, maar waar haal je vandaan dat Boozer transfervrij is? Of bedoel je toevallig Elton Brand?
Chicago kan gaan verrassen maar dat werd eigenlijk dit jaar al verwacht en New York is zeker volgend jaar nog bagger (met Starbury's salaris van 20 miljoen)
Aan de andere kant, wordt in het Westen van de play-off teams die vele malen beter waren dan in het Oosten, alleen Denver eventueel opgeblazen, maar daar krijg je de Blazers voor terug.
Houd er rekening mee dat Seattle de komende tijd niet veel met die capspace gaat doen, vanwege alle verhuizingsperikelen. Het rebuilding proces duurt waarschijnlijk wel wat langer, het is te hopen dat ze ergens komen voordat Durant's rookie-contract afloopt en hij weg is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:14 schreef Colplay het volgende:
[..]
en dan is er nog Seattle. Nu nog cellardwellar, maar heeft wel een aantal goede jonge spelers, draftpicks en toekomstige capspace om over twee jaar bij de top te horen.
Brand is transfervrij idd , maar Boozer in 2009, en daarom wil Utah hem traden tegen nr #2 draft, zijn de geruchten dan, omdat Boozer zijn zoontje voor beenmergtransplantatie in Miami zit.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:03 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Beetje vreemde analyse als je het mij vraagt...
Atlanta haalt misschien de komende jaren de play-offs maar een contender wordt het niet met een washed-up Bibby.
Miami heeft goede hoop om volgend jaar terug in de play-offs terug te komen, maar waar haal je vandaan dat Boozer transfervrij is? Of bedoel je toevallig Elton Brand?
Chicago kan gaan verrassen maar dat werd eigenlijk dit jaar al verwacht en New York is zeker volgend jaar nog bagger (met Starbury's salaris van 20 miljoen)
Aan de andere kant, wordt in het Westen van de play-off teams die vele malen beter waren dan in het Oosten, alleen Denver eventueel opgeblazen, maar daar krijg je de Blazers voor terug.
Misschien is een grote schoonmaak voor de Pistons ook wel eens goed.quote:Op zondag 25 mei 2008 20:20 schreef Colplay het volgende:
Ik vond de wedstrijd wel typerend voor de Pistons. Winnen in Boston en pakken homecourt. Om vervolgens thuis ongeinspireerd te beginnen, 11-0 achter te komen en thuisvoordeel gelijk weer te verliezen.
Dat Saunders geen goede coach is dat ben ik met je eens. Het is opvallend dat het westen niet alleen betere spelers heeft, maar ook veel betere coaches, als bijvoorbeeld Jackson, Popovitch, Sloan, Scott. Of zit daar juist het verschil in?quote:Op zondag 25 mei 2008 23:28 schreef popolon het volgende:
Saunders wort ontslagen als ze geen titel pakken, dat is vrijwel zeker. Daar ben ik dan niet rouwig om. En niks mis mee, hij heeft geen overwicht zoals Jackson of Popovich heeft. .
McDyess zal niet doorgaan denk ik, Ratliff weg, Billups zou een aantrekkelijke trade kunnen worden. Zolang Prince en Rip maar blijven. En Rasheed als assistent coach, dat zou geweldig zijn maar die kan nog wel een jaartje of wat mee.
Maar ze hebben een coach nodig, iemand die dit team kan wakkerschudden want het typische Pistonspel, eerst donders goed spelen en dan de volgende dag gewoon niet thuisgeven, is puur een coachprobleem.
Stuckey, Maxiell, Afflalo en Johnson zijn talenten voor de toekomst.
Dat laatste ben ik volledig met je eens, veel te makkelijk de schuld daarvan aan de coach te geven. Zoals ik al zei moet je gewoon een keer een grote schoonmaak hebben. Hoelang spelen ze nu al ongeveer met dezelfde lineup?quote:Op zondag 25 mei 2008 23:47 schreef Colplay het volgende:
[..]
Dat Saunders geen goede coach is dat ben ik met je eens. Het is opvallend dat het westen niet alleen betere spelers heeft, maar ook veel betere coaches, als bijvoorbeeld Jackson, Popovitch, Sloan, Scott. Of zit daar juist het verschil in?
Maar ik vind het te makkelijk om alles als coachprobleem te benoemen. Het is de Eastern Conference Final. Dan kunnen spelers uit zichzelf toch wel gemotiveerd zijn? Saunders schiet geen 1-6 met 4 assist en 2 TO. Die scoort geen 12 punten met 8 rebounds. Dat zijn de spelers. Die hebben gewoon een verkeerde (gemakzuchtige, bijna arrogante) mentaliteit.
was te verwachten. ze zijn in het reguliere seizoen een van de betere teams thuis. geloof dat alleen utah beter was. jammer maar goede overwinning.quote:Op maandag 26 mei 2008 10:49 schreef Dos37 het volgende:
En de Spurs winnen game 3. Zo gaat het lekker
quote:GAINESVILLE - Profbasketballer Joakim Noah, als forward actief bij de Chicago Bulls, is zondag door de politie van Gainesville opgepakt omdat hij op de openbare weg alcohol dronk uit een niet afdekte plastic beker.
De zoon van de Franse tennislegende Yannick Noah moest wegens dit vergrijp mee naar het bureau. Daar werd in zijn zak een sigaret met marihuana aangetroffen.
Natuurlijk hebben alle spelers een groot ego, maar Detroit heeft wel een reputatie als het gaat om er niet staan in grote wedstrijden. Natuurlijk erg knap dat ze al die jaren achter elkaar in de ECF staan, maar ze zijn maar een keer kampioen geworden en dat kwam nog vooral door een blessure van Malone.quote:Op maandag 26 mei 2008 00:43 schreef popolon het volgende:
Bijna alle NBA spelers hebben een enorm ego, die zitten echt niet alleen in Detroit hoor.
En ja, juist een goede coach kan daar het verschil in zijn. Maar goed, de series zijn nog niet over maar ik heb Saunders nooit zien zitten, ik loop al jaren te klagen over 'm.
De manier waarop Jackson dat Kobe gejank heeft opgelost is een aardig voorbeeld. Eerst kraakt 'ie z'n team af en wil 'ie weg, nu zijn ze titelkandidaat.
Ik ben al tevreden met een titel, en heel raar dat je er een 'blessure' van Malone bij weet te halen. Die speelde vier games van de vijf. Billups heeft ook een blessure, hoor je mij ook niet over. En die is toch wat belangrijker voor de Pistons dan Malone voor de Lakers toen.quote:Op maandag 26 mei 2008 23:17 schreef Colplay het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben alle spelers een groot ego, maar Detroit heeft wel een reputatie als het gaat om er niet staan in grote wedstrijden. Natuurlijk erg knap dat ze al die jaren achter elkaar in de ECF staan, maar ze zijn maar een keer kampioen geworden en dat kwam nog vooral door een blessure van Malone.
En uiteraard is het de taak van de coach om te zorgen dat spelers scherp zijn en tegenstanders niet onderschatten en zo, maar het moet voor een groot gedeelte ook uit de spelers komen. En dan is het wel een nadeel dat je vooral een team bent, er is geen leider die opstaat en het team bij de hand neemt. Geen type LeBron, Kobe of MJ.
Malone heeft de laatste 2,5 wedstrijd gespeeld met een gescheurde kruisband. Dus ja, dat lijkt me wel een serieuze blessure, waarmee de meeste spelers het veld niet eens op kunnen. Hij heeft daarmee geprobeerd te spelen maar dat ging niet. En als je dat seizoen de Lakers een beetje gevolgd hebt, dan weet je nog wel dat Malone met zijn ervaring erg belangrijk was voor de ploeg, ook omdat hij het respect had van O'Neal en Bryant. Na twee wedstrijden stond het 1-1, dus het wil niet zeggen dat de Lakers zeker gewonnen hadden met een fitte Malone, maar het zou wel spannender geweest zijn dan het nu was. En dus was t wel een geluk voor de Pistons.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 00:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik ben al tevreden met een titel, en heel raar dat je er een 'blessure' van Malone bij weet te halen. Die speelde vier games van de vijf. Billups heeft ook een blessure, hoor je mij ook niet over. En die is toch wat belangrijker voor de Pistons dan Malone voor de Lakers toen.
Ik zou die hele series eens bekijken, daar kon geen Malone wat aan doen, ook niet de vier wedstrijden dat 'ie wel speelde. De vijfde wilde hij waarchijnlijk niet meer omdat het pak slaag zo groot was.
Maar goed, vanavond dus een win anders is het over.
Ik denk dat de Pistons ze inpakken. Ze zijn wisselvalliger maar gewoon beter. Boston is thuis zonder uitzondering goed en uit zonder uitzondering slecht. Pistons kan het altijd alle kanten op.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:41 schreef Barca het volgende:
Het thuisvoordeel is nog altijd voor de Celtics maar ... Go Pistons!
Daarom denk ik juist dat de Celtics zullen winnen. De grote drie zien er goed uit en thuis kunnen ze toch elke keer iets extra's. Zie Boston nu wel winnen in 7.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:56 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik denk dat de Pistons ze inpakken. Ze zijn wisselvalliger maar gewoon beter. Boston is thuis zonder uitzondering goed en uit zonder uitzondering slecht. Pistons kan het altijd alle kanten op.
Was ook al even geleden dat je Maxiel in dit topic noemde.quote:Op woensdag 28 mei 2008 04:34 schreef popolon het volgende:
Ziek block van Maxiel op Garnet trouwens. Die kop van KG ook, 'what happened?'
Lakers - Spurs gaan redelijk gelijk op.
Ik hoop met je mee. Voor Rip.quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:18 schreef ShaoliN het volgende:
Spurs zijn nu wel uitgeschakeld. Jammer. Hoop op finale Lakers - Pistons. Pistons als kampioen uiteraard. Al is het alleen al om Sheed.
Denk wel dat Celtics het halen, maar dat het zondag een zevende wedstrijd wordt.quote:Op donderdag 29 mei 2008 05:59 schreef Shivo het volgende:
Weer een paar jaar van mijn leven af. Maar ik denk dat ze het vrijdag af maken en we een finale Lakers - Celtics krijgen.
NBA-ster Joakim Noah heeft zes maanden voorwaardelijke celstraf en een boete van 200 dollar gekregen voor marihuanabezit. De forward van de Chicago Bulls werd zaterdagnacht aangehouden omdat hij alcohol dronk op straat.quote:
Ik had met wat vrienden een bet lopen dat Perkins meer punten zou scoren dan Ray Allen. Wat zeker had gekund, ware het niet dat Ray eindelijk besloot zijn 23 miljoen per jaar ook eens waar te makenquote:Op donderdag 29 mei 2008 18:32 schreef popolon het volgende:
Perkins was het grote verschil gisteren, niet normaal. De Pistons verliezen eigenlijk omdat Perkins zo onwaarschijnlijk goed was. In z'n eentje had 'ie meer rebounds dan Detroit tijdens halftime.
Stuckey weer een prima game. Op naar Detroit voor de 3-3
Celts nu weer, blijft inconsistent de refs. Maar goed, Stern heeft z'n droomfinale, goed voor de commercie.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 04:45 schreef D-Wade het volgende:
Pistons krijgen echt belachelijk veel mee van de refs.
Bijna alles is in hun voordeel.
Yep vooral als je zo geconcentreerd staat te spelen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 05:09 schreef Zwansen het volgende:
Kan nog steeds toch?
Jermaine O'neal is geen FA, hij kan alleen kiezen voor 'opt out' maar die kans is zeer klein.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:56 schreef Zwansen het volgende:
Iverson gaat nu ook een ringhunter worden denk ik.
Die blijft niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:21 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jermaine O'neal is geen FA, hij kan alleen kiezen voor 'opt out' maar die kans is zeer klein.
Dat bedoel ik dus. Alle opt outs staan ook in die lijst.quote:
't Is wat lastig zeggen wie er gaat winnen, maar de Celtics hebben niet echt overtuigend gespeeld in de playoffs en de Lakers hebben dat wel gedaan. Bovendien hebben ze 2 fysieke teams verlsagen: de Utah Jazz en de SA Spurs. Celtics zijn ook een fysiek team, dus de Lakers zijn wel 'gewend" aan dergelijk spel.quote:Op maandag 2 juni 2008 16:53 schreef Shivo het volgende:
Ik denk eigenlijk ook dat de Lakers wat sterker zijn, maar de specialisten van NESN kozen voor de Celtics. Volgens mij kunnen de Celtics winnen, maar dan moeten ze veel consistenter zijn dan tot nu toe. Op papier is hun team beter.
Rust is zo overrated. Pistons waren zogenaamd ook beter uitgerust omdat Boston 7 wedstrijden nodig had tegen de Cavs en oh wat speelde Pistons goed die eerste potquote:Op maandag 2 juni 2008 15:30 schreef TheClown1 het volgende:
celtics hebbe rust nodig. hebben veel meer wedstrijden gespeeld dan lakers. ik verwacht lakers hier ook als kampioen.
Rust is inderdaad overrated en is alleen een factor als je halve team zowat geblesseerd is. Het geeft een team wel meer tijd voor film study en practice. Als beide teams gezond aan een serie beginnen is het niet heel erg van belang.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Rust is zo overrated. Pistons waren zogenaamd ook beter uitgerust omdat Boston 7 wedstrijden nodig had tegen de Cavs en oh wat speelde Pistons goed die eerste pot. Rust heeft zeker voordelen, maar ritme heeft ook weer voordelen. Rust is een killer voor je momentum en daar zijn genoeg voorbeelden van.
Denk dat ze Kobe niet te veel op PP kunnen zetten, omdat Kobe anders uitgeput aan het vierde kwart begint en kans op foutenlast. In het vierde kwart zal dit zeker wel gaan gebeuren. De toppers zullen wel heel veel minuten kunnen maken in deze serie. Want na de eerste wedstrijd zijn er al gelijk weer twee vrije dagen. Degene die dit schema heeft opgesteld moet echt dronken geweest zijn. Twee vrije dagen als er niet gereisd hoeft te worden.quote:Op maandag 2 juni 2008 22:02 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
't Is wat lastig zeggen wie er gaat winnen, maar de Celtics hebben niet echt overtuigend gespeeld in de playoffs en de Lakers hebben dat wel gedaan. Bovendien hebben ze 2 fysieke teams verlsagen: de Utah Jazz en de SA Spurs. Celtics zijn ook een fysiek team, dus de Lakers zijn wel 'gewend" aan dergelijk spel.
Als de Lakers Kobe meer op Pierce laten spelen (en Vujacic meer speeltijd gunnen en op Allen zetten) en de bench z'n werk doet, geeft ik de Lakers een erg goede kans. Op die manier heeft Boston hun crunch time player (als ze die hebben - ik gok op Pierce) op Kobe... en heeft Garnett mogelijk 2 verdedigers op hem met odom en Gasol.
Qua coaching is het een slachtpartij met Jackson tegen Rivers.
Tsja... ze konden Kobe niet krijgen... Dan maar Wade. Kan een leuke situatie voor hem zijn, maar het licht er wel aan wie er weggaat. Wade en Beasley of Mayo in 1 team?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:50 schreef D-Wade het volgende:
Er gaan geruchten dat Wade wellis in Chicago kan belanden....
Miami wil die No.1 pick hebben door Wade te traden en waarschijnlijk zullen er ook wel wat andere spelers betrokken worden. Gordon naar Miami dan misschien?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:09 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Tsja... ze konden Kobe niet krijgen... Dan maar Wade. Kan een leuke situatie voor hem zijn, maar het licht er wel aan wie er weggaat. Wade en Beasley of Mayo in 1 team?
Vannacht zeker kijkenquote:Op donderdag 5 juni 2008 22:59 schreef D-Wade het volgende:
Alleen jammer dat de wedstrijden allemaal om 03:00 beginnen en geen enkel weekend-duel.![]()
![]()
Stern was aardig stil van de week toen ze hem erom vroegen.
Word erg lastig zo om ook maar één dueltje mee te pikken.
Ik hou mijn ogen open en de Celtics hebben 8 punten voor met 2.57 op de klok.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 04:58 schreef Shivo het volgende:
Ik kijk met twee ogen die bijna dicht vallen. Weinig te melden tot nu toe, gaat gelijk op.
Vond het erg tegenvallen juist, saaie game. Deze twee teams kunnen veel beter.quote:
Jij keek dan ook maar met 1 oog.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 19:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Vond het erg tegenvallen juist, saaie game. Deze twee teams kunnen veel beter.
De Pistons deden niet mee, misschien maakte dat het extra mooi.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:16 schreef popolon het volgende:
Je bent voetbal gewend, dan is iets al snel geweldig natuurlijk.
Kan niet want dat is vrij gebruikelijk.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 20:32 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De Pistons deden niet mee, misschien maakte dat het extra mooi.
Oef!quote:Op maandag 9 juni 2008 05:45 schreef no-look het volgende:
Wat een eind! Ik word gek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |