Ik ook maar denk dat de Lakers nu winnen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 04:57 schreef Barca het volgende:
Ja ... Lakers staan voor. Hoop echter, net als D-Wade, dat de Jazz gaan winnen. Nog een serie die over 7 games gaat.
Hoe kun je nou hopen op SA?? NO vind ik echt veel leuker om naar te kijken. Baal er ook van dat Utah verloren heeft.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:22 schreef Dos37 het volgende:
JAAA Lakers door, ik hoop op SAS - LAL wat een conference final zou dat zijn.
Tsja... en Als Yao Ming nou had gespeeld dan had Houston gewonnen van Utah... and Als Boozer destijds niet bij de Cavs was vertrokken dan had Utah misschien niet eens in de playoffs gespeeld en hadden de Celtics misschien al verloren... en als de Cavs geen trade hadden gemaakt dan waren ze misschien al uitgeschakeld en als de Mavs niet voor Kidd hadden getrade dan hadden ze kunnen winnen van de Hornets en als de Suns niet voor Shaq hadden getrade dan hadden ze misschien de Spurs kunnen verslaan...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:40 schreef Colplay het volgende:
Memphis heeft wel een heel beslissende rol in deze serie gespeeld zeg. Als LA Kwame Brown had gehad in plaats van Gasol had Utah wel in de finale gestaan.
Jij kon in ieder geval nog wakker blijven...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:16 schreef BitetheBullet het volgende:
En weer was mijn internet kapot om half drie![]()
The NBA playoffs, where you miss the action, but see the boxscores
Hahaha, altijd mooi.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:16 schreef BitetheBullet het volgende:
En weer was mijn internet kapot om half drie![]()
The NBA playoffs, where you miss the action, but see the boxscores
Zou een leuke finale zijn. Net als eind jaren 80.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:23 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Hahaha, altijd mooi.
Ik hoop toch op LAL - DET in de finals, altijd leuk. Hoe gaat het met billups ondertussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |