abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58725300
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:35 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Als het koffertje er niet was geweest had Huub er eerlijk uitgelegen. Dus hou maar op met het zeuren dat Huub benadeeld wordt.
SCRIPT
Dolf is de baas
Insaantje
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:44:45 #202
134727 VirtualPOM
Arrogance diminishes wisdom
pi_58725308
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:42 schreef Desii het volgende:

[..]

zowel Huub, als Brian hadden er niet uitgelegen......... RTL is niet stom, ze hebben beide jongens nodig voor de sms-finale
Toch waren veel mensen hier vooraf niet bepaald zeker van
  † In Memoriam † zaterdag 17 mei 2008 @ 13:44:52 #203
135305 beequeen
Lost.
pi_58725311
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:40 schreef pullup het volgende:

Heeft die yogalerares Nancy iemand bedreigd ?
Jaap, hij verstoorde de les. Het is daar schreing en inslag die bedreigingen , schandalig gewoon.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58725321
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:41 schreef noekje het volgende:

[..]

Jaap, toen die de les wilde verstoren.
hoe dan?

kietelen? Nagels? Grote broer erbij?
pi_58725322
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:

[..]

Yep, Huub wie anders? Het is daar schreing en inslag die bedreiging richting Huub, schandalig gewoon.
Jaap toch?
Go hard or go home
pi_58725338
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:45 schreef avonne het volgende:

[..]

hoe dan?
Dat was in de terrorJaap periode. Hij wilde de les gaan verstoren en toen werd ze boos en dat hij ook nog eens naar buiten moest enzo.
Go hard or go home
pi_58725343
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 12:41 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Misschien wil H.H. nog wel even langskomen voor een peptalk
en vervolgens die rat weer op zijn schouderbladen trommelen alsof je een pittbull klaarmaakt voor een gevecht
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
  † In Memoriam † zaterdag 17 mei 2008 @ 13:47:01 #208
135305 beequeen
Lost.
pi_58725352
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:45 schreef noekje het volgende:

Jaap toch?
Je hebt gelijk, ik heb het al veranderd.
Maar er staat mij ook nog iets bij richting Huub, kom er zo wel op. Het is niet meer bij te houden.
― Mark Twain
pi_58725377
Wat betreft die bedreigingen ligt de schuld mede bij De Gouden Kooi zelf.
Natuurlijk ben je compleet gestoord als je je dermate mee laat slepen door een tv-programma dat je de deelnemers of hun familieleden gaat lastig vallen, maar de gouden kooi heeft wel een situatie geschapen waarin het heel normaal is mensen te bedreigen. We hebben de ene na de andere bedreiging op de streams voorbij zien komen en ze zijn nooit openlijk veroordeeld, sterker nog als het om gasten ging mochten ze een volgende keer weer vrolijk terugkomen.
pi_58725380
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:41 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ja doei, waarom denk je dat dat koffertje er kwam? SMS'jes generen, daar gaat het om en dat lukt nu eenmaal makkelijker via Huub en zijn enorme fanbase dan Claire. Simpel toch?
Ja het was duidelijk dat Claire, als er een optie van geld pakken was, daar voor ging.
Heeft ze meerdere keren gezegd.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:49:50 #211
170231 DrsH
Eerstelijns psycholoog
pi_58725383
Een nieuw spreekwoord in dat circuit wordt "Al zijn de vuisten nog zo snel een kogel achterhaald ze wel" zo kijk ik tegen het clubje N aan.
Ik hou van Cossen en de Cossers en hun waardevolle reacties
Mijn liefde voor "de mens" is zo groot dat het soms beter is te negeren
pi_58725386
Anyway, lees dit 's
DGK in de media
interessant artikel
pi_58725388
Ach die halve finale was van het begin tot het eind script, daarom kan Huub het nog goed vinden met Jaap.
Jaap moest van achter Huub op 0 zetten en Brian op 3, Claire op 10 is bewust gedaan zodat Jaap van twee walletjes kan blijven eten.
  † In Memoriam † zaterdag 17 mei 2008 @ 13:52:11 #214
135305 beequeen
Lost.
pi_58725416
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:49 schreef humberto.tan het volgende:
Natuurlijk ben je compleet gestoord als je je dermate mee laat slepen door een tv-programma dat je de deelnemers of hun familieleden gaat lastig vallen, maar de gouden kooi heeft wel een situatie geschapen waarin het heel normaal is mensen te bedreigen. We hebben de ene na de andere bedreiging op de streams voorbij zien komen en ze zijn nooit openlijk veroordeeld, sterker nog als het om gasten ging mochten ze een volgende keer weer vrolijk terugkomen.
Dus dat.
― Mark Twain
  zaterdag 17 mei 2008 @ 13:55:04 #215
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58725464
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:42 schreef Desii het volgende:

[..]

zowel Huub, als Brian hadden er niet uitgelegen......... RTL is niet stom, ze hebben beide jongens nodig voor de sms-finale
En waarschijnlijk was dit maandagnacht al bekend. Huub en Claire waren eerder op de avond supermelig. Plots was er een streamlock. Uren daarna zie je Huub teneergeslagen in de chill.... Uitspraken als... het blijft gewoon werk, ik gun je de finale.... doet me vermoeden dat er toen is bepaald wat Claire moest doen.

En goedemorgen
  † In Memoriam † zaterdag 17 mei 2008 @ 14:00:25 #217
135305 beequeen
Lost.
pi_58725545
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:49 schreef avonne het volgende:
Anyway, lees dit 's
DGK in de media
interessant artikel
Zeker een goed stuk. Leuk ook de bijdrage van dieenebart en Eric.
― Mark Twain
pi_58725569
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:44 schreef VirtualPOM het volgende:

[..]

Toch waren veel mensen hier vooraf niet bepaald zeker van
nee, ik ook niet......... mijn reactie vooraf was

Als Brian of Huub eruit ligt (wat gewoon het meest logisch was) krijg ik iets vertrouwen in het hokje terug....... Je snapt wel, hoe ik nu over het hokje denk
pi_58725572
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:00 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zeker een goed stuk. Leuk ook de bijdrage van dieenebart en Eric.
Ik vind dat dieenebart geen enkel recht van spreken heeft want hij heeft maar 3 maanden in zo'n huis gezeten dus wat weet hij nou?
  zaterdag 17 mei 2008 @ 14:04:28 #220
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58725611
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:49 schreef humberto.tan het volgende:
Ik vind het allemaal maar vreemd. Als ik het verschil bekijk tussen de streams en TV zit daar zo'n verschil in dat ik bijna niet meer kan geloven dat DGK echt is. Het is de bedreigingen die me het gevoel geven dat het echt moet zijn.
Ik kan er gewoon niet de vinger opleggen wat er gebeurd maar vertrouw het voor geen meter. De oneerlijkheid loopt de spuigaten uit. Maar als het Huub betreft wordt er niets gecorrigeerd. Tenzij en mass het publiek (lees fora) van zich laat horen en in opstand komt. Er is zoveel ten nadele van Huub dat ik het niet meer snap.
Op zaterdag 17 mei 2008 14:02 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Ik vind dat dieenebart geen enkel recht van spreken heeft want hij heeft maar 3 maanden in zo'n huis gezeten dus wat weet hij nou?
hij durft niet eens te blijven slapen. De lafbek
pi_58725625
De wereld lijkt te renderen op geweld, zowel verbaal als fysiek. Het wordt ook wel assertief genoemd.

Net zoals Hans gisteren Brian opfoktie (spel of echt?), heeft de Febo de bewoners opgefokt om vooral spraakmakend te zijn en grenzen over te gaan. Zo niet, dan was je weg.

Hoe vaak heeft Jaap niet gefrustreerd gezegd als het over vrouwen ging "Ik kan het niet, ik kan het echt niet, 't is niet mijn ding". Ben er welhaast 100 procent zeker van dat hij gepusht is tot en met om ook eens wat meer paringsdrift te tonen. Alsof Nederland zit te wachten om sex met dat vette lichaam in beeld te zien Spraakmakend zou het wel weer geweest zijn.

Puppets on a string, dat zijn ze geweest. De "normale" mensen waren het eerst weg, die waren wél wijzer.
pi_58725638
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 14:04 schreef avonne het volgende:

[..]

hij durft niet eens te blijven slapen. De lafbek
Ik geef hem geen ongelijk, ga je nog even douchen voor het slapen gaan staat opeens conjo para brother met een doucheslang te slingeren en in bad gaan is ook al geen optie.

pi_58725665
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:50 schreef Dementor het volgende:
Ach die halve finale was van het begin tot het eind script, daarom kan Huub het nog goed vinden met Jaap.
Jaap moest van achter Huub op 0 zetten en Brian op 3, Claire op 10 is bewust gedaan zodat Jaap van twee walletjes kan blijven eten.
Dit weet ik niet...... denk dat het wel Jaap zijn eigen keuze is....... maar dat zowel Huub als Brian erin moesten blijven; is voor mij 100% script
pi_58725676
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 13:55 schreef akveor het volgende:

[..]

En waarschijnlijk was dit maandagnacht al bekend. Huub en Claire waren eerder op de avond supermelig. Plots was er een streamlock. Uren daarna zie je Huub teneergeslagen in de chill.... Uitspraken als... het blijft gewoon werk, ik gun je de finale.... doet me vermoeden dat er toen is bepaald wat Claire moest doen.
juist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')