SCRIPTquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:35 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Als het koffertje er niet was geweest had Huub er eerlijk uitgelegen. Dus hou maar op met het zeuren dat Huub benadeeld wordt.
Toch waren veel mensen hier vooraf niet bepaald zeker vanquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:42 schreef Desii het volgende:
[..]
zowel Huub, als Brian hadden er niet uitgelegen......... RTL is niet stom, ze hebben beide jongens nodig voor de sms-finale
Jaap, hij verstoorde de les. Het is daar schreing en inslag die bedreigingen , schandalig gewoon.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:40 schreef pullup het volgende:
Heeft die yogalerares Nancy iemand bedreigd ?
hoe dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:41 schreef noekje het volgende:
[..]
Jaap, toen die de les wilde verstoren.
Jaap toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, Huub wie anders? Het is daar schreing en inslag die bedreiging richting Huub, schandalig gewoon.
Dat was in de terrorJaap periode. Hij wilde de les gaan verstoren en toen werd ze boos en dat hij ook nog eens naar buiten moest enzo.quote:
en vervolgens die rat weer op zijn schouderbladen trommelen alsof je een pittbull klaarmaakt voor een gevechtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Misschien wil H.H. nog wel even langskomen voor een peptalk
Je hebt gelijk, ik heb het al veranderd.quote:
Ja het was duidelijk dat Claire, als er een optie van geld pakken was, daar voor ging.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja doei, waarom denk je dat dat koffertje er kwam? SMS'jes generen, daar gaat het om en dat lukt nu eenmaal makkelijker via Huub en zijn enorme fanbase dan Claire. Simpel toch?
Dus dat.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:49 schreef humberto.tan het volgende:
Wat betreft die bedreigingen ligt de schuld mede bij De Gouden Kooi zelf.
Natuurlijk ben je compleet gestoord als je je dermate mee laat slepen door een tv-programma dat je de deelnemers of hun familieleden gaat lastig vallen, maar de gouden kooi heeft wel een situatie geschapen waarin het heel normaal is mensen te bedreigen. We hebben de ene na de andere bedreiging op de streams voorbij zien komen en ze zijn nooit openlijk veroordeeld, sterker nog als het om gasten ging mochten ze een volgende keer weer vrolijk terugkomen.
En waarschijnlijk was dit maandagnacht al bekend. Huub en Claire waren eerder op de avond supermelig. Plots was er een streamlock. Uren daarna zie je Huub teneergeslagen in de chill.... Uitspraken als... het blijft gewoon werk, ik gun je de finale.... doet me vermoeden dat er toen is bepaald wat Claire moest doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:42 schreef Desii het volgende:
[..]
zowel Huub, als Brian hadden er niet uitgelegen......... RTL is niet stom, ze hebben beide jongens nodig voor de sms-finale
Zeker een goed stuk. Leuk ook de bijdrage van dieenebart en Eric.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:49 schreef avonne het volgende:
Anyway, lees dit 's
DGK in de media
interessant artikel
nee, ik ook niet......... mijn reactie vooraf wasquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:44 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
Toch waren veel mensen hier vooraf niet bepaald zeker van
Ik vind dat dieenebart geen enkel recht van spreken heeft want hij heeft maar 3 maanden in zo'n huis gezeten dus wat weet hij nou?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeker een goed stuk. Leuk ook de bijdrage van dieenebart en Eric.
Ik vind het allemaal maar vreemd. Als ik het verschil bekijk tussen de streams en TV zit daar zo'n verschil in dat ik bijna niet meer kan geloven dat DGK echt is. Het is de bedreigingen die me het gevoel geven dat het echt moet zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:49 schreef humberto.tan het volgende:
Wat betreft die bedreigingen ligt de schuld mede bij De Gouden Kooi zelf.
Natuurlijk ben je compleet gestoord als je je dermate mee laat slepen door een tv-programma dat je de deelnemers of hun familieleden gaat lastig vallen, maar de gouden kooi heeft wel een situatie geschapen waarin het heel normaal is mensen te bedreigen. We hebben de ene na de andere bedreiging op de streams voorbij zien komen en ze zijn nooit openlijk veroordeeld, sterker nog als het om gasten ging mochten ze een volgende keer weer vrolijk terugkomen.
hij durft niet eens te blijven slapen. De lafbekquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:02 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik vind dat dieenebart geen enkel recht van spreken heeft want hij heeft maar 3 maanden in zo'n huis gezeten dus wat weet hij nou?
Ik geef hem geen ongelijk, ga je nog even douchen voor het slapen gaan staat opeens conjo para brother met een doucheslang te slingeren en in bad gaan is ook al geen optie.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:04 schreef avonne het volgende:
[..]
hij durft niet eens te blijven slapen. De lafbek
Dit weet ik niet...... denk dat het wel Jaap zijn eigen keuze is....... maar dat zowel Huub als Brian erin moesten blijven; is voor mij 100% scriptquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:50 schreef Dementor het volgende:
Ach die halve finale was van het begin tot het eind script, daarom kan Huub het nog goed vinden met Jaap.
Jaap moest van achter Huub op 0 zetten en Brian op 3, Claire op 10 is bewust gedaan zodat Jaap van twee walletjes kan blijven eten.
juistquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:55 schreef akveor het volgende:
[..]
En waarschijnlijk was dit maandagnacht al bekend. Huub en Claire waren eerder op de avond supermelig. Plots was er een streamlock. Uren daarna zie je Huub teneergeslagen in de chill.... Uitspraken als... het blijft gewoon werk, ik gun je de finale.... doet me vermoeden dat er toen is bepaald wat Claire moest doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |