Ah was dat een plan? Ik ben benieuwd.. het is wel tegen Brian.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
Waar blijft Jaap met de no contest beker en de bokshandschoenen?
Een soort zelfkastijding om er naar te kijkenquote:
Bel de korrelatie eens zou ik zeggen want die haat zit wel erg diep.quote:
Die zanglessen waren inderdaad hilarisch.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een soort zelfkastijding om er naar te kijken, maar dat is het enige moment dat ik bijna in m'n broek pieste van het lachten om Brian...verder istie om te janken
Nee dat zou mijn plan zijn, maar Jaap is te laf.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah was dat een plan? Ik ben benieuwd.. het is wel tegen Brian.
quote:
Jij zei komen!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zal Huub lekker interesseren.
Als Selene hier voor de deur staat mag ze ook binnen komen gescript of niet.
sms Jaap maar naar 1010 ofzoietsquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:47 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Kom me maar halen .. De bloemen staan er al ...
Bij gebrek aan vrijwilligers, zelfs betaald?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:48 schreef tipsch het volgende:
Hoe kan het toch zo zijn dat de redactie nog geen heuze hoer voor de sexueel gefrustreerde Jaap naar binnen heeft gewerkt?
fat sex doesn't sellquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:48 schreef tipsch het volgende:
Hoe kan het toch zo zijn dat de redactie nog geen heuze hoer voor de sexueel gefrustreerde Jaap naar binnen heeft gewerkt?
Omdat ze geen zin hebben om ons horrorbeelden voor te schotelen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:48 schreef tipsch het volgende:
Die hand van dat meisjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |