Dan krijg jij van mij een reactie voor goed gedragquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:38 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is het niet waard,maar ja soms kan je beter hier uitlokken dan normaal posten.Post je normaal krijg je amper reactie en uitlokkers willen juist aandacht dus moeten ze het wel op deze smerige manier doen.Nou ik post liever voor de gezelligheid dan dat ik moet posten om andere over de zeik te krijgen.
Het is net als ongedierte, op een gegeven moment worden het er zoveel dat je er wel iets aan moet doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:41 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik lees altijd over LS heen. Het is vervelend, maar wel beter. Kun je dat niet proberen? De beste man is niet in orde.
ja er loopt eigenlijk maar 1 echte del rond.....en die is er al een tijdje....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:40 schreef Day het volgende:
Dat dansje van Huub blijft lachen.
Dit zijn overigens best nette en mooie dames.Heel anders dan die dellen die normaal komen.
Feesten met alleen dit soort vrouwen, daar is geen moer aan. Want deze vrouwen doen alleen maar leuk als ze aandacht kunnen krijgen van mannen. En tja, die zijn er nu (bijna) niet. Dus dansen ze een beetje zielloos op de muziek van de pauper. Hopend op tv te komen.quote:
Wie komt er dan precies binnen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zal Huub lekker interesseren.
Als Selene hier voor de deur staat mag ze ook binnen komen gescript of niet.
Ja, zo kan het ook. Dit klinkt in ieder geval al eens stuk aangenamer.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:41 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Ik lees altijd over LS heen. Het is vervelend, maar wel beter. Kun je dat niet proberen? De beste man is niet in orde.
Is misschien maar beter ook!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:42 schreef Charmian het volgende:
[..]
Gek he, ik kan dus nergens een filmpje terugvinden van dat denkwaardige moment dat Brian "Het Dorp' verkrachtte
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:42 schreef LucasV het volgende:
Wat een geweldige muziek .. en een topsfeer daar.
Nee. Ze verdient beter.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:43 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Moet Huub hier op vallen?
tandjes, wat een neusquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:43 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Moet Huub hier op vallen?
Ha dat lijkt maar zo.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
een ijskonijn met ontdooi en vriesstand
Af en toe je slabek opentrekken is best lekker hoor!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, zo kan het ook. Dit klinkt in ieder geval al eens stuk aangenamer.
Enlighten me.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Laat maar, a dirty mind is a joy forever!
Ah was dat een plan? Ik ben benieuwd.. het is wel tegen Brian.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:44 schreef Dementor het volgende:
Waar blijft Jaap met de no contest beker en de bokshandschoenen?
Een soort zelfkastijding om er naar te kijkenquote:
Bel de korrelatie eens zou ik zeggen want die haat zit wel erg diep.quote:
Die zanglessen waren inderdaad hilarisch.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
Een soort zelfkastijding om er naar te kijken, maar dat is het enige moment dat ik bijna in m'n broek pieste van het lachten om Brian...verder istie om te janken
Nee dat zou mijn plan zijn, maar Jaap is te laf.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:46 schreef akveor het volgende:
[..]
Ah was dat een plan? Ik ben benieuwd.. het is wel tegen Brian.
quote:
Jij zei komen!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat zal Huub lekker interesseren.
Als Selene hier voor de deur staat mag ze ook binnen komen gescript of niet.
sms Jaap maar naar 1010 ofzoietsquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:47 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Kom me maar halen .. De bloemen staan er al ...
Bij gebrek aan vrijwilligers, zelfs betaald?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:48 schreef tipsch het volgende:
Hoe kan het toch zo zijn dat de redactie nog geen heuze hoer voor de sexueel gefrustreerde Jaap naar binnen heeft gewerkt?
fat sex doesn't sellquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:48 schreef tipsch het volgende:
Hoe kan het toch zo zijn dat de redactie nog geen heuze hoer voor de sexueel gefrustreerde Jaap naar binnen heeft gewerkt?
Omdat ze geen zin hebben om ons horrorbeelden voor te schotelen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:48 schreef tipsch het volgende:
Die hand van dat meisjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |