Dies mooi hè?quote:
Als we CL halen blijft Engelaar liever nog een jaartje denk ikquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:32 schreef j.bv het volgende:
[..]
Twente wordt leeggeroofd, die komen echt niet ver volgend jaar.
Waar kan ik ervoor tekenen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:59 schreef ASroma het volgende:
twente wint nooit in de arena, ajax wint met 3-0
Ze hoeven toch ook niet te winnen.. en de nul houden we echt niet met deze slappe verdediging, ik ga voor 3-1quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:59 schreef ASroma het volgende:
hoeft ook nietquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:59 schreef ASroma het volgende:
Nee, want zo'n kromme vergelijking gaat nergens over.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:49 schreef denthemen het volgende:
TC03: Als we echt zo gingen oordelen als jou, moet Feyenoord dan maar uit het Uefa Cup toernooi omdat ze het 2 jaar geleden niet eens konden binnenhalen?
Wat jammerquote:Kuffour haakt af bij Ajax
AMSTERDAM - Sammy Kuffour kan zondagmiddag niet met Ajax de beslissende wedstrijd tegen FC Twente in de play-offs om een plaats in de voorronde van de Champions League voetballen. De verdediger had zaterdag nog te veel last van een hamstringblessure.
afbeelding vergroten Sammy Kouffour. FOTO ANP
Hij maakt daardoor geen deel uit van de selectie.
Kuffour is alweer de vijfde verdediger die zich bij trainer Adrie Koster moet afmelden. Jan Vertonghen mist het beslissende duel met FC Twente wegens een schorsing. Urby Emanuelson, Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel zijn net als Kuffour geblesseerd.
Donovan Slijngard debuteert zondag als linksback in de hoofdmacht van Ajax. Koster heeft zaterdag voor de zekerheid nog een jeugdspeler aan zijn selectie toegevoegd. Verdediger Vito Wormgoor start op de bank.
FC Twente verdedigt in de ArenA een voorsprong van 2-1.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:46 schreef SCH het volgende:
Twente heeft meer kans in de CL-voorronde denk ik, dus Hup Twente.
Prachtige logicaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ajax heeft een begroting die 5x hoger is als die van Twente. Een zogenaamde topclub.
Nou, dan moet je gewoon met 5-1 over Twente kunnen heenwalsen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |