Dan krijg je verlengingquote:
Maakt niet uit, het is ook lastig allemaal. Al die dubbel tellende doelpunten enzo.quote:
Ik voel me vereerd dat je me niet voor mijn kop wil stoten, maar dat had je beter wel kunnen doen want die opmerking ging nergens overquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Maakt niet uit, het is ook lastig allemaal. Al die dubbel tellende doelpunten enzo.
(Dit zeg ik wel eens tegen een lekker wijf die ik niet voor de kop wil stoten na een domme opmerking)
Ik ben erbijquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:23 schreef Silenus het volgende:
Er zijn 40.000 kaarten verkocht (vanmiddag), dus jullie kunnen er nog allemaal heen!
Dat kan mijn arme hart niet aanquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben erbij. 40.000
, had ik niet verwacht voor de play-offs.
Laat het maar penalties worden en dat Ajax dan wint, hoe heerlijk zal dat zijn.
Maakt me geen reet uit hoe, Ajax moet die vCL krijgenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik ben erbij. 40.000
, had ik niet verwacht voor de play-offs.
Laat het maar penalties worden en dat Ajax dan wint, hoe heerlijk zal dat zijn.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:13 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat het een hele slechte zaak is voor het voetbal als Twente gaat winnen. Die komt dan tegen Milaan of zo te spelen en mag gelijk UEFA spelen. AJax maakt meer kans al hebben ze het de laatste jaren ook niet gered.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:13 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat het een hele slechte zaak is voor het voetbal als Twente gaat winnen.
Kom zowel in de competietie als in de playoffs speelde de scheidsrechter een hoofdrol.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
.
Krijgen we die onzin weer. Als Ajax al niet van Twente kan winnen in de competitie EN in de playoffs.
Wat heeft het dan in vredesnaam in de CL te zoeken?![]()
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst enzo..
Overigens heb ik ook liever dat Ajax vCL speelt, maar om een heel andere reden.
Als Twente wint zijn ze gewoon de betere ploeg op dit moment, het enige nadeel en dus voor het Nederlandse voetbal is dat ze veel belangrijke spelers kwijt gaan raken. Maar als ze het dan halen hoop ik dat ze die wegvallers wel kunnen vervangen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:13 schreef Chadi het volgende:
Ik denk dat het een hele slechte zaak is voor het voetbal als Twente gaat winnen. Die komt dan tegen Milaan of zo te spelen en mag gelijk UEFA spelen. AJax maakt meer kans al hebben ze het de laatste jaren ook niet gered.
kom op Chadi, niet de calimero uit gaan hangen nu.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:59 schreef Chadi het volgende:
[..]
Kom zowel in de competietie als in de playoffs speelde de scheidsrechter een hoofdrol.
Niks calimero dat zijn gewoon de feiten. De scheidsrechter heeft in die twee wedstrijden beslissingen genomen die de wedstrijd hebben beslist.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
kom op Chadi, niet de calimero uit gaan hangen nu.
Ajax heeft een begroting die 5x hoger is als die van Twente. Een zogenaamde topclub.
Nou, dan moet je gewoon met 5-1 over Twente kunnen heenwalsen, dat ene doelpuntje mag dan een foutje van de scheids zijn.
Sowieso, soms heb je de scheids mee en soms niet. Dat heb je nu eenmaal bij voetbal.
Je gaat mij niet wijsmaken dat Ajax al 3x niet van Twente heeft kunnen winnen omdat de scheidsrechter een boeman is.
Ajax verlies ook Heitinga en misschien Huntelaar (34 goals?)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:59 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
het enige nadeel en dus voor het Nederlandse voetbal is dat ze veel belangrijke spelers kwijt gaan raken. Maar als ze het dan halen hoop ik dat ze die wegvallers wel kunnen vervangen.
Dat is waar, maar zoals het er nu uit ziet gaat alleen Heitinga van die drie weg, voor Suarez is er sowieso nog weinig interesse geweest en Real heeft zich al op andere spitsen gestort inplaats van Huntelaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ajax verlies ook Heitinga en misschien Huntelaar (34 goals?)
En als er een Spaanse ( top)club voor Suarez komt wil hij ook weg. (krijg je weer arbitragezaken enzo)
Ik zeg ook niet dat Twente er geen recht op heeft. Ik zeg alleen dat dat hoogstwaarschijnlijk niet in het voordeel is van het NL voetbal.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:08 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Dat is waar, maar zoals het er nu uit ziet gaat alleen Heitinga van die drie weg, voor Suarez is er sowieso nog weinig interesse geweest en Real heeft zich al op andere spitsen gestort inplaats van Huntelaar.
Maar alsnog diegene die de play-offs wint heeft gewoon meer recht in de CL
Ajax heeft genoeg kwaliteit om dik van Twente te kunnen winnen. Koster roept zelf de hele tijd dat als Ajax de competitie was begonnen met deze spelers, Ajax waarschijnlijk kampioen was geworden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Niks calimero dat zijn gewoon de feiten. De scheidsrechter heeft in die twee wedstrijden beslissingen genomen die de wedstrijd hebben beslist.
Als Twente het haalt (niet dat het gaat gebeurenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:19 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat Twente er geen recht op heeft. Ik zeg alleen dat dat hoogstwaarschijnlijk niet in het voordeel is van het NL voetbal.
Voor je toto formuliertje zekerquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:45 schreef venomsnake het volgende:
Overigens heb ik ook liever dat Ajax vCL speelt, maar om een heel andere reden.
Neh, ik heb liever niet dat Twente veel inkomsten binnen gaat halen uit de CL.quote:
Ik hoorde dat er nog een Berg van een spits bij jullie rondlooptquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neh, ik heb liever niet dat Twente veel inkomsten binnen gaat halen uit de CL.![]()
Bovendien vrees ik dat als Twente CL haalt Huntelaar vertrekt bij Ajax.
En we weten allemaal waar Ajax dan gaat lopen shoppen..
Ajacieden?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:24 schreef TC03 het volgende:
De arrogantie van Ajacieden om te beweren dat Twente niks te zoeken heeft in de CL.Ajax heeft het de afgelopen twee jaar niet eens kunnen winnen van Zagred, Slavia Praag en Kopenhagen.
Drogreden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:31 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Oja een Feyenoorder die commentaar heeft op het europese voetbal van een andere club![]()
En Twente niet van Levadia Tallinn en Getafe. Dus wat dat betreft staan we quite.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:24 schreef TC03 het volgende:
De arrogantie van Ajacieden om te beweren dat Twente niks te zoeken heeft in de CL.Ajax heeft het de afgelopen twee jaar niet eens kunnen winnen van Zagred, Slavia Praag en Kopenhagen.
Getafe heeft nog de kwart finale CL gehaald en werd in de laatste secondes uitgeschakeld door Bayern Munchen. Wat hebben Zagreb, Kopenhagen en Slavia Praag gepresteerd dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:20 schreef Silenus het volgende:
[..]
En Twente niet van Levadia Tallinn en Getafe. Dus wat dat betreft staan we quite.
Kwartfinale Uefa-cup, druiloor.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Getafe heeft nog de kwart finale CL gehaald en werd in de laatste secondes uitgeschakeld door Bayern Munchen. Wat hebben Zagreb, Kopenhagen en Slavia Praag gepresteerd dan?
Ik ben voor Feyenoord, maar ik denk wel dat Ajax volgend seizoen het beste team in jaren heeft als ze Huntelaar kunnen behouden en de transfer van Sulejmani komende week officieel bekend gemaakt wordt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:24 schreef TC03 het volgende:
uefa cup ja, ik zatmet uefa cup in mijn hoofd en typ CL. Mijn lichaam doet niet wat mijn hersenen denken, ik denk dat ik dood ga.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Kwartfinale Uefa-cup, druiloor.
Kopenhagen en Slavia hebben iig nog de CL gehaald.(Niet zo moeilijk als je de 3e voorronde van Ajax wint, maar toch
)
Punt is: Ajax is 2e, dus vCL. Klaar, al het andere gelul is onzin.
Dat gaan we allemaalquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
uefa cup ja, ik zatmet uefa cup in mijn hoofd en typ CL. Mijn lichaam doet niet wat mijn hersenen denken, ik denk dat ik dood ga.
Erf ik je avatar?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
uefa cup ja, ik zatmet uefa cup in mijn hoofd en typ CL. Mijn lichaam doet niet wat mijn hersenen denken, ik denk dat ik dood ga.
Dies mooi hč?quote:
Als we CL halen blijft Engelaar liever nog een jaartje denk ikquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:32 schreef j.bv het volgende:
[..]
Twente wordt leeggeroofd, die komen echt niet ver volgend jaar.
Waar kan ik ervoor tekenen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:59 schreef ASroma het volgende:
twente wint nooit in de arena, ajax wint met 3-0
Ze hoeven toch ook niet te winnen.. en de nul houden we echt niet met deze slappe verdediging, ik ga voor 3-1quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:59 schreef ASroma het volgende:
hoeft ook nietquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:59 schreef ASroma het volgende:
Nee, want zo'n kromme vergelijking gaat nergens over.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:49 schreef denthemen het volgende:
TC03: Als we echt zo gingen oordelen als jou, moet Feyenoord dan maar uit het Uefa Cup toernooi omdat ze het 2 jaar geleden niet eens konden binnenhalen?
Wat jammerquote:Kuffour haakt af bij Ajax
AMSTERDAM - Sammy Kuffour kan zondagmiddag niet met Ajax de beslissende wedstrijd tegen FC Twente in de play-offs om een plaats in de voorronde van de Champions League voetballen. De verdediger had zaterdag nog te veel last van een hamstringblessure.
afbeelding vergroten Sammy Kouffour. FOTO ANP
Hij maakt daardoor geen deel uit van de selectie.
Kuffour is alweer de vijfde verdediger die zich bij trainer Adrie Koster moet afmelden. Jan Vertonghen mist het beslissende duel met FC Twente wegens een schorsing. Urby Emanuelson, Thomas Vermaelen en Gregory van der Wiel zijn net als Kuffour geblesseerd.
Donovan Slijngard debuteert zondag als linksback in de hoofdmacht van Ajax. Koster heeft zaterdag voor de zekerheid nog een jeugdspeler aan zijn selectie toegevoegd. Verdediger Vito Wormgoor start op de bank.
FC Twente verdedigt in de ArenA een voorsprong van 2-1.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:46 schreef SCH het volgende:
Twente heeft meer kans in de CL-voorronde denk ik, dus Hup Twente.
Prachtige logicaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ajax heeft een begroting die 5x hoger is als die van Twente. Een zogenaamde topclub.
Nou, dan moet je gewoon met 5-1 over Twente kunnen heenwalsen,
Ik bedoel het is gezegd door die persoonquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:56 schreef tevebe het volgende:
De laatste klopt niet.. We hadden in het begin van het jaar een hele mooi schaal.
Ja ok, maar dan had Affelay het fout. Niet dat ik het trouwens serieus meen. JCS kun je niet echt trots op zijnquote:Op zondag 18 mei 2008 00:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik bedoel het is gezegd door die persoon
Heb jij gevoel?quote:Op zondag 18 mei 2008 02:41 schreef M0NTANA het volgende:
Heb er een (heel) slecht gevoel over.
Kom ik gevoelloos over?quote:
Nee hoor, hoogstens een beetje bot af en toe maar ook wel weer emotioneel en dat is dan wel weer een teken van gevoel. Ik wilde gewoon iets zeggen waarop je wel zou reageren zo midden in de nacht en dat is gelukt. Succes vanmiddag.quote:
Thanx, jij ook. Neem tenminste aan dat je morgen ook voor Ajax bent, ten behoeve van het Nederlandse voetbal?quote:Op zondag 18 mei 2008 02:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, hoogstens een beetje bot af en toe maar ook wel weer emotioneel en dat is dan wel weer een teken van gevoel. Ik wilde gewoon iets zeggen waarop je wel zou reageren zo midden in de nacht en dat is gelukt. Succes vanmiddag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |