Whehehequote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:12 schreef cindy10 het volgende:
[..]
fries haalt hem alleen voor brian dr uit![]()
Wahooo... vond haar ook altijd erg leuk met Huub samen. Maar vanavond hoop ik dat ze nog steeds een vriend heeft.quote:
Hij klinkt ook zo lekker naturel, zo spontaanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:11 schreef Marrije het volgende:
Brian wordt wel érg vrolijk van die vrouwen om hem heen
Natuurlijk wel. Claire zit thuis achter de streams te kijken, het is 6 dagen voor de finale en zowieso mag hij niet drinken, wat denk je zelf ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:14 schreef cindy10 het volgende:
hoop dat huub nu een keer bestand blijft tegen het vrouwelijke schoon,en zich niet laat meeslepen
Er zijn vrouwen bij, snap dat dan, misschien kan hij ergens een glimp van opvangen of ergens bij zitten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zit die vetzak er de hele tijd bij? Normaal als er meer dan 2 mensen op bezoek zijn vlucht hij naar kantoor?
Vind het ook niet fijn om te constateren, maar hij heeft een heel erg goede kans....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:14 schreef Peter6000 het volgende:
Het zal hem nog flink tegenvallen als hij donderdag verliest, dan kan hij weer zo`n geforceerde glimlach (net als in de uitzending van gisteren) gaan opzetten.
beest word al hengstig als hij brian in de verte ziet...die gaat echt niet lollig vreemd met wat vreemde dame`s hoorquote:
Hey, heb jij het script gelezen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:15 schreef yvonne het volgende:
Voorspelbaar: Huub moet zo naar achter, komt stoned terug en alle wijven mogen hem weer aanranden en Huub is de schurk en het kost hem zn huwelijk
Stemmen scoren he.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Waarom zit die vetzak er de hele tijd bij? Normaal als er meer dan 2 mensen op bezoek zijn vlucht hij naar kantoor?
klopt volgens mij ligt dat script al klaar sinds het jawoord!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:15 schreef yvonne het volgende:
Voorspelbaar: Huub moet zo naar achter, komt stoned terug en alle wijven mogen hem weer aanranden en Huub is de schurk en het kost hem zn huwelijk
Alles om Brian te laten winnen. Ze drogeren hem gewoon tegen zijn wilquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:15 schreef yvonne het volgende:
Wel een beetje raar dat ze niet in allerlei programma's zit......gesneuveld in de halve finale, dat is toch wel een uitnodiging waard zou je denken....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Claire zit thuis achter de streams te kijken, het is 6 dagen voor de finale en zowieso mag hij niet drinken, wat denk je zelf ?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:14 schreef Peter6000 het volgende:
Die uitspreken als "Ik heb bijna een miljoen", en "Over zes dagen ben ik miljonair" hoor ik alleen Huub maar doen.
Het zal hem nog flink tegenvallen als hij donderdag verliest, dan kan hij weer zo`n geforceerde glimlach (net als in de uitzending van gisteren) gaan opzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |