Neuh. Deze is niet zo leuk hoor. Nathalie was/is veel leuker. Dit is ook een beetje een zeikerd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat is het danseresje. Zij is wel leuk!
Ik ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:05 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Een aantrekkelijke Chinese vrouw die Huub moet verleiden ofzo.
En nu hebben we het weer over het 'feestje' met Zeurlene en vrienden.
Maar eigenlijk ben ik nog steeds bezig met Hans Nijman en vrienden. Wat een schoften zeg. Wat een schoften, SCHOFTEN.![]()
Ik ben er echt woedend om.
Wat een groot verschil zeg in de reactie tussen de beide begeleidigsteams, die hoek van Huub is duidelijk wat normaler en komen tenminste over als echte sportmensen die het punt van Huub zelfs lijken te begrijpen. Ze vinden het alleen kut dat ze voor niks zijn gekomen, maar dat ligt aan de FEBO als Huub dus gisteren al heeft aangegeven dat hij niet gaat vechten. Die Melvin Manhoef komt overigens ook nog wel oke over, de rest is gewoon puur pauper geschreeuw en gedrag, soort zoekt soort zegmaar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:38 schreef kit2u het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/239469
De wedstrijd.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:05 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Maar eigenlijk ben ik nog steeds bezig met Hans Nijman en vrienden. Wat een schoften zeg. Wat een schoften, SCHOFTEN.![]()
Richt je woede liever op diegenen die die halve onderwereld daar hebben uitgenodigd om een 60 kg wegend kereltje verrot te meppen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:05 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Het is net een chimpansee zo.quote:
Ik ook hoor. En omdat meneer Hans op z'n teentjes is getrapt moet Huub daarom zijn excuses aanbieden. Sjonge jonge, wat een omgekeerde wereldquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:05 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Monsters of Cock of Bangbusquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:03 schreef Dementor het volgende:
Dus volgende maand zie ik Selene in een aflevering van GangBros?
Morgenavond als het goed isquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:06 schreef rooie3 het volgende:
En die wijven moeten weer in het badje en zwemmen.Kunnen jullie nou echt niks anders verzinnen daar,had alle oud miljonairs erin gegooid voor een feest.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:07 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Monsters of Cock of Bangbus![]()
Lekker uitwonen die snor
Hoppa! En gaan!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:07 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Monsters of Cock of Bangbus![]()
Lekker uitwonen die snor
Sinds wanneer is kennis freakyquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:07 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat jij weet wat het is, dat is pas freaky.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:06 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Neuh. Deze is niet zo leuk hoor. Nathalie was/is veel leuker. Dit is ook een beetje een zeikerd.
Ik moet er niet dus van mij mag ze vernedert wordenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ieder zijn meug dan, ben je niet bang dat ze gaat zeuren nadien?
Als ik het goed heb, is dit dus DE Goldie. Goldie, over wie Selene bezitterig ging staan bekvechten met een van de streetdanseresjes.quote:
Leuk als in mooi leuk. Zij heeft echt prachtige ogen. Ik heb haar nog nooit iets horen zeggen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:06 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Neuh. Deze is niet zo leuk hoor. Nathalie was/is veel leuker. Dit is ook een beetje een zeikerd.
fries haalt hem alleen voor brian dr uitquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:11 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Moeten ze niet even aan Fries zijn geslachtsdeel voelen net zoals noBrain
Neeh, dat zal wel niet, denk ik?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:10 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Ik moet er niet dus van mij mag ze vernedert worden
Voor de rest weet ik helemaal niks van pron films hoor
Ik zou alles wel willen wetenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Sommige dingen wil je toch liever niet weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |