Hallo Sabine! Ik ben Frank, 20 jaar ouder dan jij en woon in Pfalzdorf, samen met Rewimo. Kan het kloppen dat jij gisteren iets op ons weblog hebt gezet?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jeuj, dan zal k me ook ff netjes voorstellen, maar...
Sabine, 23 jaar, woon in Kranenburg...
Dat kan zeker kloppenquote:Op zondag 27 juli 2008 16:27 schreef qltel het volgende:
[..]
Hallo Sabine! Ik ben Frank, 20 jaar ouder dan jij en woon in Pfalzdorf, samen met Rewimo. Kan het kloppen dat jij gisteren iets op ons weblog hebt gezet?
Leuk!quote:Op zondag 27 juli 2008 17:48 schreef Rewimo het volgende:
Wordt het niet eens tijd voor een Fok!-Duitsland-meet?
Lijkt me leukquote:Op zondag 27 juli 2008 15:45 schreef z80 het volgende:
bijna.
ik een dorpje tegen Kleve aan.
als ik ga trainen in Groesbeek kom ik door Kranenburg.
mocht je zin hebben in een kop koffie, je bent welkom.
Jup zeker gevonden!quote:Op maandag 28 juli 2008 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Die van ons had je al gevonden volgens mijOverigens staat hier in KAA ook een hele serie topics van ons, vanaf het begin van onze plannen tot nu.
Zo veel appels in de tuin dan?quote:Op maandag 28 juli 2008 11:29 schreef Rewimo het volgende:
De kans dat we appels overhouden is dit jaar vrij groot
Wow, veeeeeel fruit... Ik wil ook zo'n tuin (heb alleen maar een oprit...)quote:Op maandag 28 juli 2008 11:42 schreef Rewimo het volgende:
Het is een uitstekend fruitjaar jaAlles zit nu al mudvol, het is alleen nog te vroeg om te oogsten.
Kijk hier maar eens: http://forum.fotofanforum(...)14.msg89793#msg89793
Ik ben in Duitsland gaan wonen omdat Nederland tegenwoordig heel onvriendelijk is tegen buitenlanders. Ik ben vorig jaar getrouwd met mijn vriendin van toen ik nog in het verre oosten woonde. Ze is Thaise. In Nederland heb je daarvoor die flauwekul van het inburgeringsexamen, zodat buitenlanders Nederlands leren. Nu wonen we dus in Kleve (Oberstad) en dat bevalt zo goed dat we een huis gaan bouwen in Rindern.quote:Op zondag 27 juli 2008 13:48 schreef OldJeller het volgende:
Wat is de reden dat jullie naar Duitsland zijn verhuisd?
Duitsland heeft er ook kaas van gegeten hoor. Hier kun je vast oefenen http://www1.spiegel.de/ac(...)iztool.fcgi?id=33047. En wonen er in Kleve alleen maar Nederlanders, als ik het zo zie zit het er aardig volquote:Op maandag 28 juli 2008 22:46 schreef siemi het volgende:
[..]
In Nederland heb je daarvoor die flauwekul van het inburgeringsexamen, zodat buitenlanders Nederlands leren.
Nu wonen we dus in Kleve (Oberstad) en dat bevalt zo goed dat we een huis gaan bouwen in Rindern.
in Kleve valt het wel mee.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:48 schreef Leinonlein het volgende:
[..]
Duitsland heeft er ook kaas van gegeten hoor. Hier kun je vast oefenen http://www1.spiegel.de/ac(...)iztool.fcgi?id=33047. En wonen er in Kleve alleen maar Nederlanders, als ik het zo zie zit het er aardig vol.
In die dorpjes kun je waarschijnlijk ook nog gewoon met Nederlands terecht, beetje mengelmoes van talen daar rond het grensgebiedquote:Op dinsdag 29 juli 2008 09:11 schreef z80 het volgende:
[..]
in Kleve valt het wel mee.
in Wyler, Grafwegen en Kranenburg (waarschijnlijk bimmen ook) is het veel erger.
in bepaalde dorpen wonen nog wel Duitsers, maar deze zijn in de minderheid.
ik verwacht binnen een paar jaar ook een Nederlander als burgemeester in Kranenburg.
er zitten daar al genoeg Nederlanders in de politiek daar om de zaak over te nemen.
ps.
in Nederland wonen ook zeer veel Duitsers.
deze zijn een jaar of 30 de grens over gegaan omdat de huizen in Nederland toen goedkoper waren.
ook hebben een heleboel Duitsers de Nederlandse nationaliteit.
dit is/was handig i.v.m. de dienstplicht.
deze was in Nederland veel korter dan in Duitsland.
Als je van Amsterdam naar Berlijn gaat met de trein is het station Bad Bentheim het eerste over de grens op kwartiertje afstand van Hengelo. Daarvan ken ik BBquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:33 schreef Rewimo het volgende:
Welkom SabineBad Bentheim, ik ken de naam wel, maar waar het ergens ligt? Waar woon je nu?
NIet nodig hoor, hier binnen (dankzij onwijs dikke muren) is het heerlijk koel! Alleen buiten errug warm, maar, schoonouders hebben een zwembad in de tuin, dus als ik tijd heb lig ik heerlijk in het zwembad, water is op dit moment 25 graden, heerlijk!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:14 schreef z80 het volgende:
ik heb hier nog een airco staan die stof staat te vangen.
ik zal eens kijken of deze het nog doet.
zo ja dan kun je deze voor een zacht prijsje wel over nemen.
deze nerd zit toch alleen maar binnen.
met als motto
white and nerdy
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:33 schreef Rewimo het volgende:
Welkom SabineBad Bentheim, ik ken de naam wel, maar waar het ergens ligt? Waar woon je nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |