Ongelofelijk toch dat die gast ZO een bord voor z'n kop heeft?! Echt, ik kan daar met mijn hoofd niet bijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:50 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Daar zou hij iets mee moeten doen na de kooi!
Bril lenen....ik heb hem niet nodig namelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zet je bril eens op.
Die del steekt haar vinger haast in Huubs neus. Zij staat op en loopt naar hem toe.
Ze kwamen uit de richting van de jacuzzi. Er werd duidelijk iemand weggedragen..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat zijn de mannen die de kickboksring weer aan het afbouwen zijn
Ik zag ook iemand afgevoerd worden in een wit shirt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:52 schreef sander-3 het volgende:
[..]
Ze kwamen uit de richting van de jacuzzi. Er werd duidelijk iemand weggedragen..
ja...die hebben altijd gelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik luister nu naar NL Radio, Sly en de radioman zeggen dat ook al. Dat ging niet om deze cap.
Ja en op RTL Nieuws is nu een ingelaste uitzending... Bridget Maaslander is bevallen van een kaaskopquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik luister nu naar NL Radio, Sly en de radioman zeggen dat ook al.
Ja. Huub per dwangbuis.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:46 schreef agter het volgende:
Er wordt iemand weggedragen?
[ link | afbeelding ]
Ach, ze laten junks ook praten over de gevaren van drugs.. dus ik denk dat Brian best over geweld kan praten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:50 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Daar zou hij iets mee moeten doen na de kooi!
Ze zijn de boel in de paardebak aan het afbreken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:51 schreef beequeen het volgende:
Ik luister nu naar NL Radio, Sly en de radioman zeggen dat ook al. Dat ging niet om deze cap.
Sooooo...jij bent echt goed Mazaru..quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
Er zou ook een verbod moeten komen op dat asociale geschreeuw van Huub zo dicht in iemands gezicht.
Een lafbek als het om kickboksen gaat en daarna weer een grote kikkerbek opzetten, omdat hij weet dat de bewaking er toch bij staat.
Een grotere lafbek heb ik nog nooit meegemaakt. Ik hoop dat bij deeerste de beste keer als hij buiten de kooi gaat stappen kompleet in elkaar geschopt wordt met z'n grote laffe kikkerbek.
ik dacht lichte kleding maar dat kan ook een beveiliger zijn geweest?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:42 schreef elcastel het volgende:
[..]
Als het 1 iemand was, dan zal het Huub wel weer zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |