abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 mei 2008 @ 12:54:29 #126
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_58961771
ik ben 8 mei met arwen geweest, hier ook alleen gekeken, meer was ook neit nodig, wel heel blij want ondanks haar angsten en een beetje piepen heeft ze het super gedaan
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_58962052
De tandarts keek niet naar Meike om, vroeg hoe oud ze was, dan hoefde ze nog niet in de stoel
En toen ik in de stoel lag en Meike eens even kwam kijken werd mijn broer vriendelijk verzocht om haar daar weg te halen (het is hier geen speeltuin...nou moe)

Ik vond het al een eikel en nu nog meer.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 29 mei 2008 @ 14:30:39 #128
144006 chacama
Ondernemend!
pi_58988516
Fleur is voor het eerst meegeweest toen ze 2 was. Toen bij me op schoot om te wennen. Daarna elke half jaar mee en laten kijken. Gewoon er aan wennen. Nu gaat ze met plezier mee (heeft ook nog geen gaatje gehad) en weet dat ze na afloop altijd iets leuks uit mag kiezen.

Maud heeft ons vanochtend weer eens laten schrikken. Die is van af de bovenste tree in een aantal mooie koprollen naar beneden gestuiterd. Nu dus een wekadvies voor middagslaap en vannacht. Doerak.
Verder was ze wel weer helemaal opgeknapt op een flinke verkoudheid na.
  donderdag 29 mei 2008 @ 20:11:57 #129
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58996162
Och jee, die Maud! Is ze net weer fit, nu dat weer! Nou, ik wens jullie ondanks het advies een prettige nachtrust!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 29 mei 2008 @ 21:22:55 #130
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58997900
Kan iemand mij vertellen hoe hard de kiezen doorkomen? Nummer 1 is nu door, maar ze blijft zo vreselijk kwijlen en heeft vandaag maar liefst vijf stinkluiers geproduceerd. Ze lijkt er verder geen last van te hebben.

Er verder gaat het zo goed met haar op het moment. Ze is duidelijk een stapje verder weer, ze kan weer lachen en eet als een bootwerker.

Chaca, succes met Maud!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:05:12 #131
1762 YPPY
Yppiaans
pi_58998956
Die Maud weer, ze krijgt het steeds voor elkaar.

Hier ging het wisselend met snelheid van de kiezen. Er kwamen er ook een paar tegelijk.

Onze dame ging voor het eerst met de trein. Ze luisterde zo goed. Bleef keurig wachten op mij en de fiets en zat zo mooi naar buiten te kijken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:23:09 #132
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58999441
Jezus chac... Dat lijkt me echt eng! Geen builen en blauwe plekken?
Brent is voorover over een ijzeren stang (atleetje in spe ) op zulk ijzeren roosterwerk gekukeld tijdens het eendjes voeren en heeft nu dus een dikke blauwe streep op zijn voorhoofd. Wel mooi in het midden en het is al minder dan gister. Hij leek wel een Klingon!
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 29 mei 2008 @ 22:26:27 #133
190853 RockabeIIa
pi_58999553
Memmel, hier kwamen de kiezen echt met geweld door. Hij had wel vieze luiers en 's nachts vaak huilen van de groeipijn maar zo opeens was het ook weer over... Ze moeten volgens mij van diep komen, de kiezen. De hoektandjes waren hier trouwens echt een crime. Ben blij dat ze eindelijk goed en wel door zijn...
  vrijdag 30 mei 2008 @ 10:25:58 #134
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59007221
altijd als max in zn eentje in de buurt van de trap komt krijg ik meteen allemaal beelden van dat wat maud gisteren is overkomen ik vind het doodeng!!

alles goed gegaan vannacht?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_59009262
Meike heeft standaard 4 of 5 poepluiers.....en nog maar 4 tandjes

Maud joh, wat doe je je papa en mama toch allemaal aan
Hopelijk is het goed gegaan vannacht
  † In Memoriam † vrijdag 30 mei 2008 @ 12:00:27 #136
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_59009355
Dacht mama even lekker te kunnen gaan shoppen gisteravond, krijg ik een smsje van KlaasVaker. Milo is geheel zelfstandig de trap naar de 1e opgeklommen en daarna nog een paar keer. Hij had er zo'n lol in dat hij gewoon boos was dat op een gegeven moment het traphekje ervoor werd gedaan anders bleef KlaasVaker aan de gang met hem Wat gaat het hard ineens. Nog net geen 16 maanden en dan al dit soort capriolen uithalen. Dat beloofd nog wat Hebben jullie dat nou ook dat je elke keer je hart vasthoudt bij dit soort acties?
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 12:03:11 #137
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59009404
We zijn de nacht goed doorgekomen. Ben niet precies om de 2 uur gaan kijken. Het wisselde tussen de 2 en de 4 uur. Lag toch onrustig in bed en als ik dan wakker was, ben ik even bij d'r gaan kijken. Deed ze even de oogjes open, draaide zich om, piepte even en ging dan weer verder slapen. Ze werd vanochtend vrolijk om kwart voor zeven wakker.

Ze begint steeds meer verbaal dingen duidelijk te maken. Gisteren wist ze me te vertellen dat er een poes liep. Mama........poe daaaaa. Jajaja en ik begreep het ook nog. Oh, en ze weet wanneer ze een vieze luier heeft. Luie bah. En vervolgens loopt ze naar de kast, pakt een luier en de doekjes klimt op de bank en begin met de doekje een schoonmaak beweging te maken. Nu kijken wanneer ze beseft dat ze d'r luier vies gaat maken..... dan kan ik het potje tevoorschijn gaan halen.

En ooooh het is zo'n heerlijk grietje. Handenvol en eigenwijs, maar zo ontzettend heerlijk. Zou er uren over kunnen vertellen. Over d'r onnodige driftbuien enz. enz..... nou vooruit. Eentje dan....

Gisteren de maatjes 80-86 uitgezocht. En daar zat ook nog een winterjas tussen die misschien wel deze winter gaat passen, dus die had ik in de gang gelegd. Het ging dus vanochtend als volgt:

Kom meiden we gaan....
Fleur en Maud lopen naar de gang om de jassen te pakken, maar in plaats van d'r zomerjasje pakt Maud de nieuwe winterjas die ze ziet hangen. En kijkt me aan. Mama... die, die die dieeeeeee.
Nee, Maud die is te warm. Die is nu nog te groot en voor van de winter. Maar nee, zoals gezegd de eigenwijsheid regeert. Dus zij wurmt zich met wat hulp van Fleur in die jas, waarbij ik Fleur nog hoor zeggen:
Maud die jas is te warm.....maar, dan moet je het maar zelf weten. Eigenwijs ding. Hoor ik mezelf hier....
Dus Maud loopt met d'r veel te grote winterjas naar papa toe en die moedigt het nog even aan. Ohhhhhh, Maud wat mooooooi. En ze glundert van plezier. Maar, voordat ik de deur met d'r uitga, wil ik toch wel dat ze die jas uit doet en d'r zomerjas aan doet. Dus ik wurm d'r onder luid protest uit de jas. Zij, ligt inmiddels krijsend op de grond en ik herhaal als in een mantra... deze jas is te groot, je moet je zomerjas aan.... kijk die. Dus na veel vijven en zessen geef ik het op. De winterjas is wel al uit, maar de zomerjas nog niet aan. Ik ga om tot rust te komen, maar even mijn schoenen aan doen. En alsof ze het erom doet..... nog geen twee seconden later staat ze naast me met d'r zomerjas in de hand..... mama DIE!!!!! En ik hoor het mijn moeder nog zeggen: t's dat ik zoveel van je hou, maar anders.......
  vrijdag 30 mei 2008 @ 12:27:08 #138
190853 RockabeIIa
pi_59009919
quote:
Op vrijdag 30 mei 2008 12:00 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dacht mama even lekker te kunnen gaan shoppen gisteravond, krijg ik een smsje van KlaasVaker. Milo is geheel zelfstandig de trap naar de 1e opgeklommen en daarna nog een paar keer. Hij had er zo'n lol in dat hij gewoon boos was dat op een gegeven moment het traphekje ervoor werd gedaan anders bleef KlaasVaker aan de gang met hem Wat gaat het hard ineens. Nog net geen 16 maanden en dan al dit soort capriolen uithalen. Dat beloofd nog wat Hebben jullie dat nou ook dat je elke keer je hart vasthoudt bij dit soort acties?
Kun je nagaan dat het al weer 2 jaar terug is dat je net wist dat je zwanger was? En nu al zo doen he! Dat wordt nog wat!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 14:25:18 #139
94046 PM-girl
pi_59012470
Ongelooflijk he, Slaapmeisje!
Maar ook zo leuk, het steeds meer mensje worden!
*
  † In Memoriam † vrijdag 30 mei 2008 @ 15:15:48 #140
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_59013565
Lucie is begonnen met fantasiespel. Ze heeft een tas vol met plastic eetspullen om mee te spelen. Meestal kieperde ze 'm leeg en pakte ze 'm weer in. Maar sinds afgelopen week pakt ze lege kopjes er uit, doet alsof ze drinkt, zegt dan "hmmm, lekker, thee" (of sap) en dan biedt ze iedereen een slokje aan. Een autootje is een cracker, en daar mogen we ook allemaal een hapje van nemen. Werd de pop tot vorige week vooral aan de haren meegesleept, nu krijgt ze luierinspectie in d'r onderbroekje (bah, poep!) en krijgt ze onder bemoederend gepraat ook brood en crackertjes voorgezet. Ik heb een echt peutertje...
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  vrijdag 30 mei 2008 @ 16:12:48 #141
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59014807
Ohhhh Macka wat heerlijk om te lezen. Peutertjes in de dop....
  vrijdag 30 mei 2008 @ 20:24:41 #142
94046 PM-girl
pi_59019869
Wat leuk Macka! Ze doet gewoon met je mee, met de luiers verschonen!
Nepeten doet Simon ook, met bijbehorend Aaaahh, na een lekker slokje!
*
pi_59020108
Lief dat spel van Lucie!

Meike geeft steeds haar popje de fles, en maakt daarbij drinkgeluidjes (dat hebben wij haar eens voorgedaan, en is ze niet meer vergeten. zo lief!)
Ze is zoooo goed te pas! Zo lief en vrolijk
We genieten zo met volle teugen van haar, elk moment van de dag.
Ze is helemaal into knuffels en kusjes uitdelen, gek op boekjes (vooral Nijntje in de dierentuin)
van de glijbaan, in de zandbak, alles is leuk....! Wat kun je toch ontzettend genieten van je eigen kleine schepseltje...en het is helemaal van ons!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 21:47:56 #144
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59021651
Ik heb echt weer de jongste smurf van het stel. Als ik dit allemaal lees denk ik echt weer: gaat die van mij dat ook kunnen binnen een maand of wat?

Anna staat nu af en toe los in de woonkamer. En als ze zich dan realiseert dat ze los staat, zakt ze weer ineen.

En babbelen gaat ook steeds beter. Mama, Anna, Oma en dada. Nog niet gericht, maar de woorden komen er wel uit!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 11:37:19 #145
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59028935
Lief geschreven, Karin! En zo voelt het hier ook vaak, het is ook zo'n leuke leeftijd, die dreumestijd! Storm vermaakt me ook de hele, hele dag. Heerlijk is ie.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 12:24:49 #146
144006 chacama
Ondernemend!
pi_59029454
karin.

Ja, Memmel dat ga jij ook allemaal meemaken. Zo'n klein wezentje dat de wereld gaat verkennen aan de hand van mama en papa.

Hoe gaat het met de kleine doerak Strom?
  zaterdag 31 mei 2008 @ 13:08:52 #147
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_59030134
Sugar,

het is al wel veeeeeel te laat, maar wat Storm had, die koorts en na drie dagen uitslag, dat is toch gewoon de driedagenkoorts?
Dan hebben ze dus drie dagen koorts en de vierde dag verschijnen de vlekjes.
Ik dacht dat Iben dat ook had vorig weekend, maar hier verschenen geen vlekjes en de koorts daalde ook maar moeilijk. Hij zit ondertussen dus aan de antibiotica en het gaat nu gelukkig een stuk beter.
  zaterdag 31 mei 2008 @ 14:02:14 #148
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_59030855
Oh, dat ken ik helemaal niet! Maar klinkt wel precies als wat ie had, ja!
Arme Iben, hopelijk is ie snel beter nu!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zaterdag 31 mei 2008 @ 14:22:30 #149
94046 PM-girl
pi_59031159
Libel, dat ken ik als de vijfde ziekte, paar dagen koorts, een dag niets en dan de vlekjes.
Beterschap voor je mannetje!
*
  zaterdag 31 mei 2008 @ 21:25:59 #150
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59038429
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 14:22 schreef PM-girl het volgende:
Libel, dat ken ik als de vijfde ziekte, paar dagen koorts, een dag niets en dan de vlekjes.
Beterschap voor je mannetje!
Oh, ik besloot laatst (toen Thies dat had) dat dat de zesde ziekte was.

Chaca, wat eng he, zo'n val van de trap. Thies heeft het een tijd terug ook gedaan. heeft maud er verder niets aan over gehouden?
En ik moest erg lachen om Fleur!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')