quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:02 schreef Linda__ het volgende:
Veel sterkte ermee KP (nou ja, jij hebt wel veel afleiding)
aha ! ok, thx. Zal wel lukkenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat ze op het missen van die 2 doelt, KP
Dus... Eva loopt! Hoera!
Dat bedoelde ik KP, het missen van de meisjes....quote:Op dinsdag 27 mei 2008 14:18 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
aha ! ok, thx. Zal wel lukken![]()
Mmmm, Eva die bij oma leert lopen. Misschien de flensjes toch naar een ander sturen om te logeren. Vind ze al mobiel genoeg...
Vanaf wanneer moeten ze nou voor echie naar de tandarts?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 20:37 schreef Linda__ het volgende:
De laatste keer dat wij naar de tandarts gingen hebben we Eva ook meegenomen. De tandarts heeft haar (toen) 3 tanden ook met een spiegeltje bekeken. Hoe eerder ze er aan wennen, hoe beter, vond hij
Zo te lezen doet elke tandarts het weer anders (?)quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Vanaf wanneer moeten ze nou voor echie naar de tandarts?
Misschien dat ik ook maar eens met hem ga wennen, want het zou idd wel eens problemen kunnen gaan opleveren.
Belachelijk is dat! Uitzuigers, die tandartsen! Niet allemaal, maar de meeste wel. Lief was onlangs naar de tandarts geweest. Een heleboel gaatjes, kroontje doen, dit, dat. Lief naar een andere tandarts: één gaatje, verstandskies brokkelt af en moet getrokken worden. Groot verschil... Maargoed, ik dwaal af.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:08 schreef Suzanna het volgende:
Wij zijn een paar maanden geleden met Emma voor het eerst geweest (2,5 jaar oud). Daarvoor is het nog te vroeg zei mijn tandarts, hij vond het heel erg knap dat Emma zelf op de stoel ging zitten en haar mondje netjes opendeed. Komt heel weinig voor zei hij. Dus doe maar rustig aan...maar laten wennen kan geen kwaad natuurlijk.
Overigens werd hier de volle prijs gerekend voor 3 minuutjes (als het niet korter was) kijken...(19,10 is de standaardprijs). Gelukkig betaalt de verzekering dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |