abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juni 2008 @ 12:59:30 #226
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59215395
Wat goed Ezra!

Hier staat een potje in de badkamer. Anna gaat er regelmatig met luier en al op zitten en dan steeds kijken of er iets in zit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 8 juni 2008 @ 13:18:42 #227
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59215934
Wat knap van Ezra! Brent gaat wel eens op zijn potje zitten. Hij gebruikt em als lounchestoel...
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 8 juni 2008 @ 13:22:18 #228
24188 Belana
kloon van belana
pi_59216037
ik doe er verder niet heel veel moeite voor ofzo, heb met Liam de ervaring dat ze er op een gegeven moment aan toe zijn en dat zelf wel aangeven hij heeft de laatste tijd interesse. zegt ook vaak "poep" vlak voor ie moet poepen of wijst naar de wc en zegt "passen" maar de wc zelf vind ie niks dus het potje maar weer tevoorschijn gehaald en dan soms eens vragen. we zullen wel zien hoe het gaat, maar het zou fijn zijn
stormy waters...
sailin'
  zondag 8 juni 2008 @ 13:24:16 #229
108648 cattie
lieve moeder
pi_59216083
Hmm, dat doet Ive ook vaak, toch maar eens een potje kopen. Nog een cadeau voor zijn verjaardag!
  zondag 8 juni 2008 @ 13:27:55 #230
24188 Belana
kloon van belana
pi_59216198
best lekker hoor een zindelijk kindje voordat de baby komt cattie
Liam was er net mee bezig vlka voor Ezra geboren werd en toen stopte het dus meteen, vervolgens kwam ie een half jaar later weer en was toen snel zindelijk
Ik hoor nu dat de kleine meneer wakker is, eens kijken of ie weer wil plassen
stormy waters...
sailin'
  zondag 8 juni 2008 @ 13:29:18 #231
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59216249
quote:
Op zondag 8 juni 2008 13:24 schreef cattie het volgende:
Hmm, dat doet Ive ook vaak, toch maar eens een potje kopen. Nog een cadeau voor zijn verjaardag!
Action 1,79
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 8 juni 2008 @ 13:29:45 #232
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59216261
quote:
Op zondag 8 juni 2008 13:29 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Action 1,79
Die schildpad
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_59216586
Hee Ezra, knap van je!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 8 juni 2008 @ 20:15:31 #234
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59227868
Die schildpad is te groot! Anna gaat er dwars opzitten en met luier gaat dat wel, maar zonder luier zit het blijkbaar niet fijn. Hebben wij weer.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  zondag 8 juni 2008 @ 20:53:27 #235
72481 appelsap
appelsap
pi_59229283
Ezra, wat goed!

Met Damian gaat het nog steeds niet echt beter. Inmiddels al zo'n 3 weken aan de diarree en het wordt alleen maar erger.. Hij drinkt belachelijk veel voor zijn doen en sinds het weekend ook verhoging en vandaag ook overgeven dus morgen naar de huisarts.
  zondag 8 juni 2008 @ 21:34:47 #236
24188 Belana
kloon van belana
pi_59230812
he bah appelsap dat klinkt niet best
ik zou eigenlijk zeggen laat je doorverwijzen, want al 3 weken diaree is echt niet goed
stormy waters...
sailin'
  zondag 8 juni 2008 @ 21:43:59 #237
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59231181
Wat naar zeg, voor Damian.
Hopelijk kan de HA er iets tegen doen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 8 juni 2008 @ 21:57:21 #238
72481 appelsap
appelsap
pi_59231688
Ik hoop ook dat er wat aan gedaan kan worden.
Ik denk dat ik in ieder geval ga vragen of zijn ontlasting gecontroleerd kan worden, als de huisarts dat niet zelf voorstelt.
  maandag 9 juni 2008 @ 06:54:03 #239
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59237766
Arme Damian, dat is al lang. Goed dat je naar de huisarts gaat appelsap.
*OUD heilige*
pi_59242573
Vanmorgen langs de huisarts geweest. Buik nagekeken daar was niks mis mee, huid was nog mooi soepel en omdat Damian verder ook niet ziek is denkt hij dat het van de tanden komt.
De ontlasting mocht wel gecontroleerd worden als ik dat wilde, maar de huisarts verwachtte niet dat daar wat uit zou komen dus kijken we het nog even aan. Het kan geen kwaad zolang hij maar goed blijft drinken. Nou toch een hele geruststelling.
pi_59242658
Damian wat vervelend al die dunne broeken en hopen dat je tandjes kiesjes maar snel doorkomen dan...

Hier weer terug van de vakantie en het lijkt erop dat ze ok maar meteen een sprongetje heeft gemaakt. Ze is nu 19 maanden en begint ineens te klimmen en te klauteren. Zelf het trappetje van de glijbaan op en dan gaan zitten en glijden en dan grootste lol hebben natuurlijk... Ook is ze iets meer duidelijker gaan kletsen maar ook lekker een driftbui is ontwikkelt met het hele dramaqueentjesgebeuren erbij en stiekem moet ik dan toch wel even lachen hoor!!!

Yppy ik ben even weggeweest maar hoe is het gegaan met Anna en de verhuizing?
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_59246310
oh gelukkig maar Appelsap, en binnen hoeveel tijd moet het nu beter gaan?
Was hij er verder ook ziek van, of is Damian wel goed te pas ondanks de diarree?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_59246840
Kaith is dus ook een echt klimgeitje en een dramaqueen aan het worden.
En zelf van de glijbaan af, goed hoor!
Heeft ze het leuk gehad op vakantie?

Karin, de huisarts heeft niet gezegd wanneer het beter zal moeten gaan. Maar wel van: als ik het niet meer vertrouw of er niet meer mee door wil lopen dat ik dan moet terugkomen.
Hij is verder heel goed te pas, erg vrolijk en lief. Toevallig was hij dit weekend niet helemaal lekker maar ik denk eigenlijk dat dat meer toeval is.

Nog wel even een vraag, mogen dreumesen al meer dan 1 liter op een dag drinken?
  maandag 9 juni 2008 @ 14:36:58 #244
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_59247118
Appelsap, ik hoop dat Damian zich snel beter voelt. Wb drinken kan ik je niet helpen helaas.

Gisteren was er hier een invasie van 4 kinderen (van 2-7 jaar) en Anna was in vorm, ze hing net als de kindjes aan tafel in de grote bak met chips te graaien en ze vond het prachtig. En 's avonds heeft ze haar eerste frietjes op, het deed haar niet veel. Het stukje frikadel had meer effect. En mama haat frikadellen... maar Anna lijkt dus wel op haar papa.
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_59252483
Zij dus wij ook hebben het heerlijk gehad. We waren meevaren naar Basel en hebben onderweg een paar keer op een sluis de auto eraf gezet en zijn dan die dag gaan toeren en en dan 's avonds op een andere kade of sluis de auto er weer op gezet en dan weer een paar dagen aan boord gebleven want ja we hadden heerlijk weer dus badje op het roefdek met een sol en water en ze weer natuurlijk erg verwend door haar oudtantetje en oudoompje (mijn oom en tante zijn het maar die zijn 3 en 4 jaar ouder als ik). Als we hun op jaarbasis 20 dagen zien als we niet meevaren is het veel. En daar heeft ze echt een sprongetje gemaakt door ineens een beetje verstaanbaar te gaan kletsen, weer wat beter te eten want haar kiesjes (laatste voorlopig zijn echt door), klimmen en dramaqueenerig gedrag op zijn tijd. Maar ze was ook erg blij dat ze weer thuis was want ze wilde meteen naar buiten en naar de tuin. Hebben een hele grote tuin met een groot grasveld en daar moest ze meteen de bal hebben, de schommel in en klimmen en glijden op de glijbaan. Dus ondanks dat ze daar heel lief was ondernemend en dergelijke was ze ook weer blij dat ze thuis was.

Memmel hier lusten wij alledrie geen frikadellen dat scheelt! Hou het wel bij een nasischijf of iets en Kaith en lief bij de bitterballen.

De hoeveelheid vocht is ongeveer 115-125cc per kilogram per drinkmoment. Op de site van ouders online gevonden...
Iedere dag is het begin van een nieuwe morgen...
pi_59253404
Dames, even een vraagje van een lurker: Mijn oppaskindje is afgelopen week 1 jaar geworden en ik wil hem graag regenlaarsjes geven voor zijn verjaardag. Maar waar koop ik die en welke maat moet ik dan ongeveer hebben als hij ze in de herfst ook nog aan moet?
pi_59253504
Mag ik even heel trots komen opscheppen over mijn dreumesdochter die zojuist voor het eerst op het potje gepoept heeft ik weet het, ik weet het, het is fout om dat uberhaubt te melden maar ik ben zó trots op haar!
De laatste week loopt ze binnen eigenlijk alleen maar in haar blootje. Het kostte een plasje en één poepje op de grond voor ze door had dat er iets aan kwam. Steeds op het potje gezet als ze aangaf aandrang te hebben maar ze hield het dan toch weer zo op tot ze een luier aan kreeg bij het slapen. Vandaag is het voor het eerst echt gelukt, ik had het niet verwacht!
pi_59253615
Laarsjes die nu én in de herfst moeten passen is bijna onmogelijk, denk ik. Er zal minstens een schoenmaatje bij komen tussen nu en dan waarschijnlijk.
Schoenmaten zijn sowieso niet zo makkelijk te schatten. Ronja heeft heel lang in 20 gezeten, terwijl ze lang en stevig van postuur is. Terwijl sommige van haar leeftijdsgenootjes hier weer smaller zijn maar wel weer grotere voeten hebben.
Ik denk dat je met een maatje 23/24 wel goed zal zitten voor ergens tussen nu en aankomende winter.
pi_59253916
Dankjewel! Ik denk dat laarsjes komende zomer niet echt nodig gaan zijn, daarom dacht ik dat ik ze dan maar "op groei" moest kopen voor de herfst. Als ik de kans krijg ga ik ook nog even stiekem onder zijn andere schoentjes spieken.
  maandag 9 juni 2008 @ 20:20:48 #250
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59256715
Jeuj Ronja! En voor Owlet, want die kan kennelijk goed dreumeslichaamstaal lezen!

Appelsap, fijn dat jullie gerustgesteld zijn. Nu nog snel een Damian die weer fit is! Ik houd echt niet bij wat er aan vocht in gaat bij mijn dreumes, geef je nog veel flessen? Ik geef niets afgemeten namelijk, borstvoeding is niet heel veel, maar wat het wel is weet ik niet. Daarnaast water, melk, diksap en thee, maar ik heb geen idee hoeveel.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')