quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 17:54 schreef blomst het volgende:wel een podium laten bouwen, maar vleugel laten komen zodat Huub en zijn vader een concertje konden geven kan dan weer niet, dat roept natuurlijk te weinig paupers op.
Tja maar dat is wat DGK is geworden, de show met mensen zonder manieren die tijdelijk veel geld hebben.
Ik had ook het liefst op de zondagmiddag in april en mei een mooi piano concert gezien in de tuin met aansluitend een leuke BBQ met wat fans om daarna nog even in het zwembad te duiken.
Maar nee het moet een ordinair gebeuren worden, een vechtring naast de vijver met een no contest beker en een wedstrijd waarbij een deelnemer al zo erg in het nadeel is dat er in het geval van Brian van enige sportiviteit geen sprake meer kan zijn.
Er zat zoveel meer in de kooi en het budget van 7 miljoen euro, het is allemaal vergooid aan onzin kadotjes voor de bewoners, te dure drankjes (prijs kwaliteit verhouding is zoek geraakt) en het opnemen van verkeerde platen.
Hoe halen die idioten achter het in hun hoofd om ook maar op het idee te komen dat miljonairs zich bezig houden met ordinaire vechtsporten en rapmuziek

.
Ik durf zelfs te beweren dat ik meer kijkers had getrokken indien ze me de functie van Flens hadden gegeven.
En dan niet 500.000 tijdens de reguliere en 500.000 tijdens de herhaling.
Wat een drama is dit geworden zeg
Ook het constante gezeik dat de bewoners over zich heen krijgen als het gaat om het bestellen van eten of kleding omdat er zogenaamd geen budget zou zijn is belachelijk.
Het waren toch miljonairs?
Schijnbaar niet!
Miljonairs on a budget met een accountant die keihard doorflipt als er ook maar 1 euro extra uitgegeven word.
Noem ze dan geen miljonairs!
Dagelijks een kok laten komen om te koken tenzij men zelf wil koken, dat is top.
Wat moeten we verwachten van de nieuwe Big Brother?
Men is al zo ver gegaan in DGK dat ze achter echt denken dat Nederland nog zit te wachten op figuren zoals Bart, Ruud en Sabine met een weekopdracht "loop 10x over een plankje zonder je nek te breken".
Alleen een DGK 2.0 maakt nog enige kans van slagen, meer interactie tussen de kijkers en achter, de kijkers bepalen wat er in het huis gebeurd met af en toe wildcards (onvoorspelbare gebeurtenissen).
Zo kun je stemmen voor wel of geen terror en wel of geen TV avondje voor de mensen in huis.
Ze moeten ook weer terug naar meer isolatie, dus geen belletjes of bezoekjes naar buiten.
Kijkers mogen bepalen wie er als gastspeler in huis komt en wie niet.
Ze moeten ons het spel mee laten spelen
[ Bericht 5% gewijzigd door Dementor op 16-05-2008 18:30:15 ]