Je kan gewoon in je mail bevestiging kijken als je je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:21 schreef Ynge het volgende:
Ik heb een tijdje geleden 4 dingen besteld maar ik weet écht niet meer wat het 4e artikel ook alweer was, hij is al in bestelling (dus niet meer te controleren) en ik ben zó nieuwsgierig!!
Goed idee! Helaas heb ik die destijds meteen verwijderd, had al gegeken in mijn verwijderde mailsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:27 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Je kan gewoon in je mail bevestiging kijken als je je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:21 schreef Ynge het volgende:
Ik heb een tijdje geleden 4 dingen besteld maar ik weet écht niet meer wat het 4e artikel ook alweer was, hij is al in bestelling (dus niet meer te controleren) en ik ben zó nieuwsgierig!!
Ligt ie in de winkel voor 9 euro?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:48 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]Voor maar 9 euro.
De maat is wel weer belachelijk groot. Ik heb een echte maat 38, als ze bij de H&M xxs zouden verkopen zou dat ook nog passen.
Zaterdag wordt em niet meer hoor, pas volgende week.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:03 schreef MissJ het volgende:
Jahoe, mijn bestelling van 354 euri is in behandeling genomen![]()
Ik hoop dat het zaterdag bezorgd gaat worden... of zal dat té optimistisch gehoopt zijn van mij?
In Eindhoven lag ie er voor 9 euro, in de winkel in dat overdekte gedeelte midden in de stad, wat was de naam ook al weerquote:
Oke, thnx, ga ik morgen hier maar even kijken en hopen dat ze hem hier ook in de aanbieding hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:47 schreef Deliah het volgende:
[..]
In Eindhoven lag ie er voor 9 euro, in de winkel in dat overdekte gedeelte midden in de stad, wat was de naam ook al weer. In de winkel vlak bij het station heb ik hem niet gezien.
Ik dus ook, alleen bij die trui heb ik dus een xs en dat zit heel comfortabel en helemaal niet aanliggend e.d. Dus een xxs zou me ook nog passen. Het is een beetje een wijd model.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:27 schreef Syrena het volgende:
Mja, bij LOGG heb ik gewoon 38. Divided ook, maar bij de gewone zwarte en witte etiketten heb ik S.
Dus zodra ze met letters beginnen moet ik een S nemen, de cijfers kloppen meestal wel.
Ik ben ook nog niet rete enthousiast. Het is allemaal meer van hetzelfde....quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:58 schreef Mrsgod het volgende:
Ik vind het H&M spul deze zomer echt te matig.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |