Je kan gewoon in je mail bevestiging kijken als je je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:21 schreef Ynge het volgende:
Ik heb een tijdje geleden 4 dingen besteld maar ik weet écht niet meer wat het 4e artikel ook alweer was, hij is al in bestelling (dus niet meer te controleren) en ik ben zó nieuwsgierig!!
Goed idee! Helaas heb ik die destijds meteen verwijderd, had al gegeken in mijn verwijderde mailsquote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:27 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Je kan gewoon in je mail bevestiging kijken als je je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:21 schreef Ynge het volgende:
Ik heb een tijdje geleden 4 dingen besteld maar ik weet écht niet meer wat het 4e artikel ook alweer was, hij is al in bestelling (dus niet meer te controleren) en ik ben zó nieuwsgierig!!
Ligt ie in de winkel voor 9 euro?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:48 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]Voor maar 9 euro.
De maat is wel weer belachelijk groot. Ik heb een echte maat 38, als ze bij de H&M xxs zouden verkopen zou dat ook nog passen.
Zaterdag wordt em niet meer hoor, pas volgende week.quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:03 schreef MissJ het volgende:
Jahoe, mijn bestelling van 354 euri is in behandeling genomen![]()
Ik hoop dat het zaterdag bezorgd gaat worden... of zal dat té optimistisch gehoopt zijn van mij?
In Eindhoven lag ie er voor 9 euro, in de winkel in dat overdekte gedeelte midden in de stad, wat was de naam ook al weerquote:
Oke, thnx, ga ik morgen hier maar even kijken en hopen dat ze hem hier ook in de aanbieding hebbenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:47 schreef Deliah het volgende:
[..]
In Eindhoven lag ie er voor 9 euro, in de winkel in dat overdekte gedeelte midden in de stad, wat was de naam ook al weer. In de winkel vlak bij het station heb ik hem niet gezien.
Ik dus ook, alleen bij die trui heb ik dus een xs en dat zit heel comfortabel en helemaal niet aanliggend e.d. Dus een xxs zou me ook nog passen. Het is een beetje een wijd model.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:27 schreef Syrena het volgende:
Mja, bij LOGG heb ik gewoon 38. Divided ook, maar bij de gewone zwarte en witte etiketten heb ik S.
Dus zodra ze met letters beginnen moet ik een S nemen, de cijfers kloppen meestal wel.
Ik ben ook nog niet rete enthousiast. Het is allemaal meer van hetzelfde....quote:Op woensdag 28 mei 2008 15:58 schreef Mrsgod het volgende:
Ik vind het H&M spul deze zomer echt te matig.....![]()
Ik heb m voor 5 euro gevondenquote:Op woensdag 28 mei 2008 11:50 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Oke, thnx, ga ik morgen hier maar even kijken en hopen dat ze hem hier ook in de aanbieding hebben.
Dat jurkje rechts is idd errug leuk.. Ga ook maar 's kijken of ik die ga bestellen of nietquote:Op woensdag 28 mei 2008 13:32 schreef shiNinG_staR het volgende:
Thanx voor de kortingen! Weer negen spullen besteld voor het luttele bedrag van 56 euro inclusief verzenden
allemaal zomerse spullen voor tijdens mn vakantie, jurkjes enzo
Ik denk niet dat ik dat tijdens een middag in de stad voor elkaar krijg
[ afbeelding ]
Die heb ik inmiddels in groen en donkerbruin, zit erg goed en ik denk er dus over na ook nog eentje in blauw te bestellenquote:
Die shirtjes? Ja gaaf he, ben echt benieuwd hoe ze zitten.. Ik dacht; ik bestel er eerst 1tje, als het erg lekker zit neem ik er ook meerquote:Op donderdag 29 mei 2008 14:46 schreef Deliah het volgende:
[..]
Die heb ik inmiddels in groen en donkerbruin, zit erg goed en ik denk er dus over na ook nog eentje in blauw te bestellen.
Hmm ja dat denk ik ook.... nou ja als het iig maar vóór 17 juni binnen is want dan ga ik op vakantiequote:Op woensdag 28 mei 2008 11:24 schreef alors het volgende:
[..]
Zaterdag wordt em niet meer hoor, pas volgende week.
Iemand ervaring?quote:Op woensdag 28 mei 2008 16:00 schreef SunBoom het volgende:
Ik heb een artikel ontvangen die ik terug wil sturen. Het is het enigste artikel dat ik besteld heb, dus ik hou geen andere producten van de bestelling.
Ik moet dus gewoon de retoursticker op de verpakking plakken en afgeven bij het postkantoor (kan ik dit niet in de brievenbus gooien)?
En de acceptgiro hou ik en daarmee betaal ik 1 euro? Er zijn dus geen verdere kosten aan verbonden, alleen de 1 euro (dus ook geen verzendkosten ofzo)?
Als je alles retour stuurt hoef je in ieder geval geen verzendkosten te betalen en volgens mij ook geen euro.quote:
quote:
Geen idee, maar ze hingen hier in de H&M in zwolle als aanbieding: 2 voor 5 euroquote:Op donderdag 29 mei 2008 20:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik niet gezien.. Echt supergaaf! Divided??
Nee gewone collectie.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik niet gezien.. Echt supergaaf! Divided??
Moet je morgenvroeg rond 7 uur even kijken. En anders hangen ze nog wel in de winkel.quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:24 schreef Enfermera het volgende:
Ik heb 'm gevonden op internet.. Bijna alles uitverkocht, behalve de bruine in mijn maat. Maar die vind ik te donkernouja, maar ff wachten...
Thanks voor de tip!quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:25 schreef alors het volgende:
[..]
Moet je morgenvroeg rond 7 uur even kijken. En anders hangen ze nog wel in de winkel.
Ik heb laatst eens alles teruggestuurd en moest die ene euro betalen.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Als je alles retour stuurt hoef je in ieder geval geen verzendkosten te betalen en volgens mij ook geen euro.
quote:Op donderdag 29 mei 2008 15:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
een berg bikini's? hoeveel heb je d'r nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |