abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58719917
Zo ik heb zin in zondag niet normaal En stiekem hoop ik dat Bassie verliefd word op Boulah en hij hem naar Ajax haalt
pi_58719939
En weet iemand al of N'kufo mee kan doen zondag?
pi_58720087
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 01:27 schreef vliegende_olifant het volgende:
Nog niet "100%" zeker zegt Rutten, maar ga er maar gewoon van uit.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58720160
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 01:37 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Nog niet "100%" zeker zegt Rutten, maar ga er maar gewoon van uit.
Als Sjon nou verdedigend een puike wedstrijd speelt, scoort Twente eens een keer niet !
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_58720163
En dat aangezien Ursaiz in zijn laatste match moet scoren...
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_58721909
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 01:25 schreef vliegende_olifant het volgende:
Zo ik heb zin in zondag niet normaal En stiekem hoop ik dat Bassie verliefd word op Boulah en hij hem naar Ajax haalt
Zou goed nieuws betekenen, maar je hebt er beste kans van inderdaad.

Sulejmani - Huntelaar - Suarez
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_58721916
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 01:27 schreef vliegende_olifant het volgende:
Uitgaan van je eigen kwaliteiten.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 17 mei 2008 @ 09:03:56 #83
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58721977
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 08:51 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Uitgaan van je eigen kwaliteiten.

Verdedigend gezien , mogen we blij zijn met een gelijkspel dan
Ik ben inmiddels overleden
pi_58721998
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 09:03 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Verdedigend gezien , mogen we blij zijn met een gelijkspel dan
Stam
KLAAS JAN HUNTELAAR
  zaterdag 17 mei 2008 @ 09:27:36 #85
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_58722103
quote:
Scheidsrechtersbaas Uilenberg: "Huntelaar is een vervuiler"

Scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg is niet te spreken over de handelswijze van Ajax-aanvaller Klaas Jan Huntelaar binnen de krijtlijnen. Tijdens een besloten centrale bijeenkomst noemde de oud-arbiter Huntelaar een 'vervuiler', dat schrijft voetbalanalist Hugo Borst in zijn column die morgen in het Algemeen Dagblad zal verschijnen.

Tijdens de bijeenkomst, waarbij een groot deel van het Nederlandse scheidsrechterscorps aanwezig was, toonde Uilenberg twee fragmenten waarin Huntelaar zich volgens hem misdroeg. Volgens Uilenberg moeten de hedendaagse scheidsrechters beter op de 'voetbalvervuilers' letten.

Bij diezelfde bijeenkomst uitte Uilenberg zijn tevredenheid over de prestaties van de arbitrage tijdens de play-offs. Ondanks de vele rode kaarten en discutabele strafschoppen werd er volgens de scheidsrechtersbaas 'uitstekend gepresteerd'.
!
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 17 mei 2008 @ 09:48:40 #86
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_58722228
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 09:27 schreef Houniet het volgende:

[..]

!

Vooral de laatste alinea
Ik ben inmiddels overleden
pi_58722337
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 23:01 schreef jna het volgende:

[..]

Valt nou wel weer mee vind ik. Alleen met de 3de spits was het zo dat er steeds iemand anders stond. Voor de rest was er gewoon een vast team wat bijna niet veranderde (blessure's en schorsingen daar gelaten)
Ik vind dat je spelers vertrouwen moet geven. Dat doe je niet door ze de ene week op te stellen en de andere week op d ebank te zetten en dan te zeggen dat je per week kijkt wat je nodig hebt ( maw je past je aan aan de tegenstander) . Als je spelers in ritme komen dan kan je altijd nog gaan schuiven beperkt. Ik zie totaal geen patronen bij Ajax. Helemaal NIKS en toch vinden een hele boel het spel goed
  zaterdag 17 mei 2008 @ 10:39:17 #88
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58722654
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 00:52 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Laat me raden, je rookt zelf?
Af en toe nog ja.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_58722746
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 09:48 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Vooral de laatste alinea
haha joh, vind je het gek dat die scheidsen zo slecht zijn als ze allemaal denken dat ze het uitstekend doen..
  zaterdag 17 mei 2008 @ 10:49:54 #90
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_58722751
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 09:27 schreef Houniet het volgende:

[..]

!
Schandalig. Net voor de laatste wedstrijd van het seizoen nog even tegen je scheidsrechters zeggen dat de spits van Ajax beter in de gaten gehouden moet worden. Moet je net Vink hebben..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_58722861
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 10:49 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Schandalig. Net voor de laatste wedstrijd van het seizoen nog even tegen je scheidsrechters zeggen dat de spits van Ajax beter in de gaten gehouden moet worden. Moet je net Vink hebben..
Idd...

Dat hunter maar zorgt dat ie rustig aan doet zondag en 3x scoort
pi_58722864
Uilenberg Vieze klapjosti.
pi_58722887
quote:
Huntelaar: 'Ik ben geen pinguïn'
Geschreven op zaterdag, 17 mei om 09:49

Jaap Uilenberg heeft voor de nodige consternatie gezorgd. De scheidsrechtersbaas van de KNVB heeft de arbiters vrijdag tijdens een centrale bijeenkomst op het hart gedrukt geen verwijtbare fouten te maken. "Anders zullen jullie de consequenties merken in het aanstellingsbeleid", zo citeerde De Telegraaf op uit de mond van het bestuurslid. Klaas-Jan Huntelaar werd werd met televisiebeelden nadrukkelijk als voorbeeld gesteld door de Twent. "Klaas-Jan Huntelaar is een vervuiler. Door zijn manier van springen, met z'n ellebogen omhoog. Bij ieder luchtduel dat hij zo aangaat, moet hij geel krijgen. Hij doet het namelijk bewust."

"Zo gaat het ook bij het EK", vervolgde Uilenberg. "Wie een verwijtbare fout maakt, moet naar huis en die lijn volgen we volgend seizoen ook in Nederland." De scheidsrechtersbaas moet persoonlijk de selecties van Turkije, Zwitserland en Nederland op de hoogte stellen van de scheidsrechtersrichtlijnen op het EK in Oostenrijk en Zwitserland.

Huntelaar reageert in de ochtendkrant verbaasd op de instructies van Uilenberg en het feit dat uitgerekend hij als voorbeeld wordt gesteld. "Als het zo is, dan vind ik dat schandalig en ik begrijp het ook niet. Laatst ben ik aangeklaagd, dat was na de play-offwedstrijd in Heerenveen. Volkomen onterecht. Op de beelden zie je me gewoon omhoog springen. De zaak is dan ook geseponeerd."

"Als ik de lucht in ga, gebruik ik net als elke andere voetballer mijn armen", verdedigt de Dremptenaar zich. "Dat is een natuurlijke beweging. Die wil ik ook wel voor komen doen in Zeist. Ik ben geen pinguïn. Alleen die kunnen met hun vleugels naast hun lichaam omhoogkomen."

Ook het tijdstip waarop zijn springgedrag ter discussie wordt gesteld roept vraagtekens op bij de spits. "Hij zoekt duidelijk dingen die er niet zijn. We zullen zien hoe Pieter Vink hier morgen tegen FC Twente mee omgaat. Maar laat mij alsjeblieft buiten zulke discussies. Ik kan me voorstellen dat de scheidsrechters na de boodschap van Uilenberg bevooroordeeld het veld instappen en dat mag toch niet de bedoeling zijn?"
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_58722894
Klaas-Jan Pinguinlaar
pi_58722923
Dus als je springt en je je armen niet langs je lijft houdt krijg je geel. Nou gelijk een hoge bal op de spits en dan kijken welke verdediger zijn armen niet gebruikt om omhoog te springen .
pi_58722967
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 11:02 schreef Rumille het volgende:
Klaas-Jan Pinguinlaar
[ afbeelding ]
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_58723013
quote:
Klaas-Jan Pinguinlaar
[ afbeelding ]
  zaterdag 17 mei 2008 @ 11:19:48 #98
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_58723103
quote:
Klaas-Jan Pinguinlaar
[ afbeelding ]
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_58723189
Wat een achterlijke discussie, ook lekkere timing en dag voor de belangrijke wedstrijd
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_58723223
Welke teringmongool verzint het om het de dag voor zo'n belangrijke wedstrijd de wereld in te helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')