Nog niet "100%" zeker zegt Rutten, maar ga er maar gewoon van uit.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:27 schreef vliegende_olifant het volgende:
En weet iemand al of N'kufo mee kan doen zondag?
Als Sjon nou verdedigend een puike wedstrijd speelt, scoort Twente eens een keer niet !quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:37 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Nog niet "100%" zeker zegt Rutten, maar ga er maar gewoon van uit.
Zou goed nieuws betekenen, maar je hebt er beste kans van inderdaad.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:25 schreef vliegende_olifant het volgende:
Zo ik heb zin in zondag niet normaalEn stiekem hoop ik dat Bassie verliefd word op Boulah en hij hem naar Ajax haalt
Uitgaan van je eigen kwaliteiten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:27 schreef vliegende_olifant het volgende:
En weet iemand al of N'kufo mee kan doen zondag?
Stamquote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:03 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Verdedigend gezien , mogen we blij zijn met een gelijkspel dan
quote:Scheidsrechtersbaas Uilenberg: "Huntelaar is een vervuiler"
Scheidsrechtersbaas Jaap Uilenberg is niet te spreken over de handelswijze van Ajax-aanvaller Klaas Jan Huntelaar binnen de krijtlijnen. Tijdens een besloten centrale bijeenkomst noemde de oud-arbiter Huntelaar een 'vervuiler', dat schrijft voetbalanalist Hugo Borst in zijn column die morgen in het Algemeen Dagblad zal verschijnen.
Tijdens de bijeenkomst, waarbij een groot deel van het Nederlandse scheidsrechterscorps aanwezig was, toonde Uilenberg twee fragmenten waarin Huntelaar zich volgens hem misdroeg. Volgens Uilenberg moeten de hedendaagse scheidsrechters beter op de 'voetbalvervuilers' letten.
Bij diezelfde bijeenkomst uitte Uilenberg zijn tevredenheid over de prestaties van de arbitrage tijdens de play-offs. Ondanks de vele rode kaarten en discutabele strafschoppen werd er volgens de scheidsrechtersbaas 'uitstekend gepresteerd'.
Ik vind dat je spelers vertrouwen moet geven. Dat doe je niet door ze de ene week op te stellen en de andere week op d ebank te zetten en dan te zeggen dat je per week kijkt wat je nodig hebt ( maw je past je aan aan de tegenstander) . Als je spelers in ritme komen dan kan je altijd nog gaan schuiven beperkt. Ik zie totaal geen patronen bij Ajax. Helemaal NIKS en toch vinden een hele boel het spel goedquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:01 schreef jna het volgende:
[..]
Valt nou wel weer mee vind ik. Alleen met de 3de spits was het zo dat er steeds iemand anders stond. Voor de rest was er gewoon een vast team wat bijna niet veranderde (blessure's en schorsingen daar gelaten)
haha joh, vind je het gek dat die scheidsen zo slecht zijn als ze allemaal denken dat ze het uitstekend doen..quote:
Schandalig. Net voor de laatste wedstrijd van het seizoen nog even tegen je scheidsrechters zeggen dat de spits van Ajax beter in de gaten gehouden moet worden. Moet je net Vink hebben..quote:
Idd...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:49 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Schandalig. Net voor de laatste wedstrijd van het seizoen nog even tegen je scheidsrechters zeggen dat de spits van Ajax beter in de gaten gehouden moet worden. Moet je net Vink hebben..
quote:Huntelaar: 'Ik ben geen pinguïn'
Geschreven op zaterdag, 17 mei om 09:49
Jaap Uilenberg heeft voor de nodige consternatie gezorgd. De scheidsrechtersbaas van de KNVB heeft de arbiters vrijdag tijdens een centrale bijeenkomst op het hart gedrukt geen verwijtbare fouten te maken. "Anders zullen jullie de consequenties merken in het aanstellingsbeleid", zo citeerde De Telegraaf op uit de mond van het bestuurslid. Klaas-Jan Huntelaar werd werd met televisiebeelden nadrukkelijk als voorbeeld gesteld door de Twent. "Klaas-Jan Huntelaar is een vervuiler. Door zijn manier van springen, met z'n ellebogen omhoog. Bij ieder luchtduel dat hij zo aangaat, moet hij geel krijgen. Hij doet het namelijk bewust."
"Zo gaat het ook bij het EK", vervolgde Uilenberg. "Wie een verwijtbare fout maakt, moet naar huis en die lijn volgen we volgend seizoen ook in Nederland." De scheidsrechtersbaas moet persoonlijk de selecties van Turkije, Zwitserland en Nederland op de hoogte stellen van de scheidsrechtersrichtlijnen op het EK in Oostenrijk en Zwitserland.
Huntelaar reageert in de ochtendkrant verbaasd op de instructies van Uilenberg en het feit dat uitgerekend hij als voorbeeld wordt gesteld. "Als het zo is, dan vind ik dat schandalig en ik begrijp het ook niet. Laatst ben ik aangeklaagd, dat was na de play-offwedstrijd in Heerenveen. Volkomen onterecht. Op de beelden zie je me gewoon omhoog springen. De zaak is dan ook geseponeerd."
"Als ik de lucht in ga, gebruik ik net als elke andere voetballer mijn armen", verdedigt de Dremptenaar zich. "Dat is een natuurlijke beweging. Die wil ik ook wel voor komen doen in Zeist. Ik ben geen pinguïn. Alleen die kunnen met hun vleugels naast hun lichaam omhoogkomen."
Ook het tijdstip waarop zijn springgedrag ter discussie wordt gesteld roept vraagtekens op bij de spits. "Hij zoekt duidelijk dingen die er niet zijn. We zullen zien hoe Pieter Vink hier morgen tegen FC Twente mee omgaat. Maar laat mij alsjeblieft buiten zulke discussies. Ik kan me voorstellen dat de scheidsrechters na de boodschap van Uilenberg bevooroordeeld het veld instappen en dat mag toch niet de bedoeling zijn?"
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |