quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je mij maar niet bedoelt... begin dit jaar stond jij er namelijk een paarduizend achter op mij... jij spOAmmer.
Zou m wezenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Moet je het zo maken dat t sneller is dan de mods kunnen slotten. En dan random IPs en steeds andere useraccounts
Jaja, jullie zien het al voor je he?!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Moet je het zo maken dat t sneller is dan de mods kunnen slotten. En dan random IPs en steeds andere useraccounts
jah, da's een droom van menig spammer denk ik zoquote:Op vrijdag 16 mei 200816:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Moet je het zo maken dat t sneller is dan de mods kunnen slotten. En dan random IPs en steeds andere useraccounts [afbeelding]
Eigen forum? Link!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat soort bots bestaan al... heb er op een eigen forum ook last van gehad. Erg irritant, en ik vraag me af hoe lang ze dat script door laten posten hier.
Whehequote:
tuurlijk bestaan die al, maar ook voor fok???quote:Op vrijdag 16 mei 200816:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat soort bots bestaan al... heb er op een eigen forum ook last van gehad. Erg irritant, en ik vraag me af hoe lang ze dat script door laten posten hier [afbeelding].
op je hoofd of opgedronken?quote:Op vrijdag 16 mei 200816:37 schreef Houniet het volgende:
Wat een leipe shit heb ik op.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, da's een droom van menig spammer denk ik zo
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat soort bots bestaan al... heb er op een eigen forum ook last van gehad. Erg irritant, en ik vraag me af hoe lang ze dat script door laten posten hier.
Wat heb je op dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:37 schreef Houniet het volgende:
Wat een leipe shit heb ik op.
Ik ontken noch bevestig iets.:Pquote:
Dat zal wel ja. Linkmi(e)chelquote:
quote:
En dat is?quote:
Pwndquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:42 schreef OA het volgende:
SchoonOA staat in de file... ik ben hier dus nog wel even...
Muziek, DJ'squote:
erkeerd gedacht.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Pwnd![]()
Ik dacht dat jij op vrijdag altijd met de eigen wagen was
Je moest toch nog werken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |