quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:33 schreef EdvandeBerg het volgende:
Het is weer zover, de terreur van watercaravans. Altijd als je haast hebt gaat net die fokking brug dicht open, vervolgens gaan op kruipsnelheid die bootjes langs
Sloepje, roseetje, weettochquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:32 schreef Gluckskafer het volgende:
Pleziervaart
WTF is het plezier in varen
Oja in raalte gaan er ook zeker bruggen omhoogquote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:38 schreef behangplakker het volgende:
Verder wel een terechte klacht, erger me dood
Brug open - weg dicht.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:44 schreef gebrokenglas het volgende:
Gaat de brug nu dicht omdat hij open gaat, of gaat de brug juist open als hij dicht gaat?
maw: als er een bootje doorheen moet, gaat de brug dan dicht of open?
Als hij voor het bootje open gaat (zo ziet de bootbestuuder dat), zal hij voor bv de fietser wel dicht gaan.
Maar als je te laat bent omdat de brug open (bootbestuurder) of dicht (fietser) was, dan zeg je echter altijd sorry ik ben te laat de brug was open.
Maar eigenlijk was hij dicht dus.
Misschien moeten die mensen in die bootjes eens geduld leren hebben en even nadenken en niet zo asociaal zijn om in de spits te gaan varen in de buurt van bruggen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:59 schreef jitzzzze het volgende:
Sommige mensen hebben echt geen geduld hier
zeker jaloers omdat ze zelf moeten werken en de persoon in t bootje niet
Dus mensen in een bootje hebben geen haast? Nou, dan wachten ze ook maar tot na een uur of 11, als de spits voorbij is (11 uur 's avonds bedoel ik dan he...)quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:59 schreef jitzzzze het volgende:
Sommige mensen hebben echt geen geduld hier
zeker jaloers omdat ze zelf moeten werken en de persoon in t bootje niet
Lijn 11quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:42 schreef Wiehoe het volgende:
Het stukje station zernike in groningen is soms zo irritant met de bus. Moet je bij iedere brug stilstaan.
Sollicitant: Mijn excuses, de bru....ach fuck ook maarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Idd belachelijk, 1 zo'n kutboot en de halve stad staat vast. Dat er nog nooit echt incidenten geweest zijn verbaast me. Je zal maar in de file staan onderweg naar een sollicitatiegesprek ofzo.
Bij een sollicitatie gesprek is het sowieso verstandig om ruim van te voren te vertrekken. In Nederland kun je er gewoon niet meer vanuit gaan dat je zonder file ergens komt.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:47 schreef HeatWave het volgende:
Idd belachelijk, 1 zo'n kutboot en de halve stad staat vast. Dat er nog nooit echt incidenten geweest zijn verbaast me. Je zal maar in de file staan onderweg naar een sollicitatiegesprek ofzo.
Hoezo? De overlast ervaar ik momenteel nog groter dan vorig jaar.quote:
Nou en? Je hoeft toch niet constant over die brug heen en weer?quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:45 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hoezo? De overlast ervaar ik momenteel nog groter dan vorig jaar.
Die kutbrug gaat nu zowat om de vijf minuten open.
Paar keer per dag minstens.quote:Op donderdag 18 juni 2009 13:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nou en? Je hoeft toch niet constant over die brug heen en weer?
Nou? Dan kan je even wachten en van de zon genieten. Of rij om naar een tunnel of brug die niet open gaat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |