abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:43:08 #181
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_61032953
sanne, als ze er in zitten een filmpjje maken muziek erachter..

Our house, in the middle of our street, our house.. lalalalal
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:06:36 #182
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61033535
Ze wilden geen buxus in hun tuin dus ze hebben hun eigen beplanting.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:12:18 #183
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_61033686
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:06 schreef Sanne het volgende:

[ afbeelding ]
how sweet ;")
Cannabis sativa Hollandica voor de poesjes?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:23:06 #184
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61033987
Nee hoor, gewoon kattengras.
Ik wil inderdaad nog wel wat kattenmunt ergens plaatsen, en wat van die catnip voor ze.
Maar weet niet of je dat in augustus nog kunt zaaien.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_61038188
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:06 schreef Sanne het volgende:

[ afbeelding ]
Geniaal Hopelijk binnenkort ook zulke foto's inclusief poesjes

Mijn katjes willen helaas niets weten van kattengras....alleeenn...toen ik ze uitliet in de tuin bij mn moeder na een verse regenbui, begon de kleine spontaan aan het gras te kauwen.
(:
  zaterdag 23 augustus 2008 @ 10:28:46 #186
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61059845
  dinsdag 26 augustus 2008 @ 10:21:44 #187
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61132755
Het gaat trouwens veel beter met DC. Sinds ik nu twee en halve week vakantie heb en constant thuis ben doet ze wat minder paranoia. Ze vlucht nog wel weg als er vreemden komen, maar als we onder elkaar zijn eist ze meer haar plaats op. Ze komt nu regelmatig zelf om snoepjes vragen. Dat deed ze nooit, dat doen normaal alleen AC en Bora.

Ze miauwt wat vaker. Wat wel grappig is want zij heeft echt nog het kitten meow mauwtje, in tegenstelling tot AC die inmiddels al zo lang en veel praat dat haar volume ook aardig is toegenomen.

DC doet het dus heel goed.
Ik vind het wel leuk dat ze zich meer laat zien en haar plekje opeist.
pi_61150559
quote:
Op dinsdag 26 augustus 2008 10:21 schreef Sanne het volgende:
Het gaat trouwens veel beter met DC. Sinds ik nu twee en halve week vakantie heb en constant thuis ben doet ze wat minder paranoia. Ze vlucht nog wel weg als er vreemden komen, maar als we onder elkaar zijn eist ze meer haar plaats op. Ze komt nu regelmatig zelf om snoepjes vragen. Dat deed ze nooit, dat doen normaal alleen AC en Bora.

Ze miauwt wat vaker. Wat wel grappig is want zij heeft echt nog het kitten meow mauwtje, in tegenstelling tot AC die inmiddels al zo lang en veel praat dat haar volume ook aardig is toegenomen.

DC doet het dus heel goed.
Ik vind het wel leuk dat ze zich meer laat zien en haar plekje opeist.
Saffron:
Fijn om te horen dat ze iets minder schuw aan het worden is. DC heeft het karakter van Lotje heel erg overgenomen. Zoals je gemerkt hebt toen je bij ons was is Lotje helemaal niet meer zo schuw, maar juist heel gezellig als er visite is. Dit is voornamelijk gekomen nadat ze kittens heeft gekregen, maar ook langzamerhand voelde ze zich steeds meer op haar gemak. Dat gaat met DC ook echt wel helemaal goed komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-08-2008 21:32:34 ]
  donderdag 28 augustus 2008 @ 11:46:13 #189
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61188159
  zaterdag 30 augustus 2008 @ 09:55:39 #190
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_61240383
Uit de serue "Klussen met katten"

Stilleven: Poezenvacht op natte verf.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')