Vervolg op:
SPANNEND, de kittens kunnen elk moment komen...Wachten op twee Britjes O+ O+Wachten op twee Britjes O+ O+ deel 2Twee Britjes moeten wennen aan hun nieuwe huis... en baasje.Op 31 oktober 2007 zijn Arwen Cripton Sid Puzzo en Dobby Cadbury Marlin Puzzo geboren.
Hun roepnamen zijn AC en DC.
Omdat ze van Fokkers naar Fokkers gaan en bijna live op Fok! zijn geboren zijn dit officiėle Fok!katjes!
Hoewel zij zich in het begin als katertjes presenteerden, bleken het toch echt poezenzusters te zijn.
Sinds 26 januari zijn zij verhuisd.
Het wel en wee van het wennen aan het nieuwe huis, de andere kat en het nieuwe baasje kun je hier volgen.
Wat foto's uit de vorige delen:
![]()
(1 dag oud)
![]()
(6 weken oud)
![]()
(eerste Lollercat foto met 6 weken oud)
![]()
(6 maanden oud)
"Wereldberoemd" op YouTube
Heel bijzonder was het moment waarop ik "random" kattenfilmpjes zat te kijken en mijn eigen katten in een filmpje van een ander tegen kwam.

ik krijg nog steeds kippenvel van het laatste filmpje.

Door de muziek, en de ontroering van al die leuke katten
(AC en DC komen voorbij op 2.23 min.)
Linkjes:
fotoboek AC en DCfotoboek van de catteryNu al 29 filmpjes op Youtube!catlog020[ Bericht 44% gewijzigd door Sanne op 16-05-2008 11:23:29 ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*