En jij bent een idioot. Nou, de eerste stap is gezet.quote:
Lees de FAQ en kom dan nooit meer terug. Mongool.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:43 schreef ANCT het volgende:
waarom is mijn mooie topic gesloten?
ik had toch gewaarschuwd dat je een piemel kreeg te zien
owja en cerror is gemeen, ik ben heulemaal geen huilie, cerror is een beetje een huilie die moeite heeft om te gaan met zijn gevoelens nadat een familielid is overleden aan kanker op een onaangename plaats oid![]()
Jij bent gewoon een verschrikkelijke kutusert, je had het vast verdiend.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:25 schreef Paaskonijn het volgende:
wtf?! dat is geen eens een ban?![]()
![]()
Ik plaatste 1 plaatje van Omphalocèle en ik krijg meteen een ban van 2 dagen_!
wtfbbq?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:43 schreef Litso het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een verschrikkelijke kutusert, je had het vast verdiend.
Ik zie een potentieel gezwel in je kroonslagader.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:33 schreef Cahir het volgende:
Ik zie een potentieel vervolg.
Je bijt in óf hapt naar. Optyfen uit FB uit je niets zinnigs te melden hebt.quote:Op woensdag 4 juni 2008 15:33 schreef Cahir het volgende:
Je hapt overal wel fijn in.
Het was gewoon een dom bashtopic dat ook in dat hyves topic kon.quote:Op woensdag 4 juni 2008 18:51 schreef Cahir het volgende:
Dat was toch geen SC? Ik vraag het me serieus af. Heb zat mensen ten onder zien gaan door enkele foto's. Is er een nieuwe regel bij gekomen?
Ik zal het mee naar achteren nemen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:11 schreef beverton het volgende:
terrorcerror, wellicht dat mijn idee gebruikt kan worden?
PM mij maar een goed OP dan zal ik kijken of het wat is om mee verder te gaanquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:11 schreef beverton het volgende:
terrorcerror, wellicht dat mijn idee gebruikt kan worden?
of datquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik zal het mee naar achteren nemen.(en nee, niet van achteren nemen.
)
oke ik ga er meteen aan beginnenquote:Op woensdag 4 juni 2008 19:14 schreef murp het volgende:
[..]
PM mij maar een goed OP dan zal ik kijken of het wat is om mee verder te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |