neequote:Op woensdag 4 juni 2008 19:16 schreef jordeeeh het volgende:
Misschien ook een idee om een subforum aan te maken waar alle pareltopics die na 7 pagina's dicht zijn gegaan in te kunnen zetten?
Als ik maar niet als een of andere latente homo word afgeschilderdquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:10 schreef beverton het volgende:
Misschien een goed idee om dit subforum op te leuken: een centraal topic voor vroegere fokhelden plus komende fokhelden, of een soort TopFokHeldenTopic seal?
Maar dat ben je...quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Als ik maar niet als een of andere latente homo word afgeschilderd
Ik schat van niet.quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
Om maar gewoon ff open kaart te spelen, ik zie weinig heil in je idee Beverton. Dat topic is in mijn ogen gedoemd te ontaarden in een pic dump topic zoals het Hyves-profielentopic van nu en het breezertopic.
Maar wie weet weet je mijn collega's te overtuigen met je OP.
Lock hem zodat alleen mods helden kunnen toevoegen.... ?quote:Op woensdag 4 juni 2008 19:52 schreef LudoSanders het volgende:
Om maar gewoon ff open kaart te spelen, ik zie weinig heil in je idee Beverton. Dat topic is in mijn ogen gedoemd te ontaarden in een pic dump topic zoals het Hyves-profielentopic van nu en het breezertopic.
Maar wie weet weet je mijn collega's te overtuigen met je OP.
Dan is het gehele idee toch weg, dan moeten de mods naar nieuwe 'helden' gaan zoeken en gaan jullie alsnog voor iedere 'held' een topic openen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:48 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Lock hem zodat alleen mods helden kunnen toevoegen.... ?
Ik heb een prototype al naar cerror en murp gestuurd, ik zal m even in je PM mikkenquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan is het gehele idee toch weg, dan moeten de mods naar nieuwe 'helden' gaan zoeken en gaan jullie alsnog voor iedere 'held' een topic openen?
Maar beverton, hoe staan de zaken. We raken benieuwd.
Op het moment van invoeren.
Ik dacht dat het idee was om alle FOK! helden die al geweest waren daar te posten. En eventuele nieuwe FOK! helden.. maar daar zou een aanvraag voor ingediend kunnen worden. En dan krijgt het topic waarin die held ontstaat een seal enzoquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dan is het gehele idee toch weg, dan moeten de mods naar nieuwe 'helden' gaan zoeken en gaan jullie alsnog voor iedere 'held' een topic openen?
Maar beverton, hoe staan de zaken. We raken benieuwd.
Op het moment van invoeren.
quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:10 schreef Cahir het volgende:
Gaat het eigenlijk om users als helden?
A: Kan je dat niet in één post pleuren?quote:Op donderdag 5 juni 2008 01:11 schreef Cahir het volgende:
Of helden in de vorm van kankerkachel, Piovan(is het niveau van normale user ontstegen) etc.?
Dat is al weg. Mocht er SC ontstaan reageer daar dan eens niet op en druk op de NSB-knop.quote:Op donderdag 5 juni 2008 21:51 schreef beverton het volgende:
JOAH ludo nu doet je zelf aan SC.... dus dan kom ik liever die SC uit mijn topic hier houden
![]()
,
OT: zou je het dan ook WILLEN en KUNNEN GAAN verwijderen de SC ?
dankje welquote:Op donderdag 5 juni 2008 21:55 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is al weg. Mocht er SC ontstaan reageer daar dan eens niet op en druk op de NSB-knop.
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 5 juni 2008 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
eeej! Mag de "Met" weg uit deze TT?
[HOMO]#2078 - Keukentafels en ontmaagdingen
Omdat we niemand gaan hacken, of dat gaan bespreken via FOK!quote:
Gast..heb je de OP gelezen?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Omdat we niemand gaan hacken, of dat gaan bespreken via FOK!
Puick.quote:
Wat nog meer dan?quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:19 schreef Tmaatje het volgende:
knuffelpron ook al toegestaan ? http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1158799/4/50/59182589
Nee, ik vond je topic het niet waard. We zetten normale topics trouwens eigenlijk nooit centraal.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:55 schreef beverton het volgende:
waarom is het centraal helden topic zijn centraalheid kwijt.. nu wordt het onder gebaggerd door users, alsof het een gewoon topic is. Laat me raden? Het was onder druk van Zargon.
Ow, ik dacht dat het een leuke aanvuling was voor ONZ, nouja dan heb ik tenminste een paar dagen wel een tijdelijk centraal topic mogen leverenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 18:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik vond je topic het niet waard. We zetten normale topics trouwens eigenlijk nooit centraal.
Ik zie erboven toch duidelijk staan:quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:21 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat nog meer dan?
Link volgende keer gewoon ff naar de post, dan weet ik over welk topic het gaat.
tis meer iets voor KLBquote:Op zondag 8 juni 2008 13:40 schreef beverton het volgende:
Mag mijn ''Crappy eetgelegenheid'' topic in ONZ worden geplaatst? het heeft goede ONZ allures
Verre van, het is niet eens een origineel topic: [paint] help de tasjes dief te stoppenquote:Op zondag 8 juni 2008 16:51 schreef Erasmo het volgende:
Is [paint] help de tasjes dief te stoppen onderhand niet TTT-waardig?
Ah dat wist ik nietquote:Op zondag 8 juni 2008 16:53 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Verre van, het is niet eens een origineel topic: [paint] help de tasjes dief te stoppen
Nee. Verzin maar eens wat nieuws ipv die kutpaints van je.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:02 schreef Driehoekigblokje het volgende:
Aangezien KLB mods niet van mij topics houden!
Kon die niet ietsjes langer open blijven? want mischien kon het wel iets worden? of of als we er nou een topic van maken waar je allemaal verschillende paints in kan maken?
Bedankt voor deze wijze woorden.quote:Op zondag 8 juni 2008 17:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee. Verzin maar eens wat nieuws ipv die kutpaints van je.
Eindelijk iemand van de Staff die het zegtquote:Op zondag 8 juni 2008 17:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Nee. Verzin maar eens wat nieuws ipv die kutpaints van je.
Joh, die docu kende ik natuurlijk wel.quote:Op zondag 8 juni 2008 23:16 schreef Paramnesia het volgende:
Voor LudoSanders, van dat ene topic van net.
http://video.google.com/videoplay?docid=-695007947442659762
Ik zat net met TheSorrow en Red_Cat die docu te kijken. En we schoten steeds in de lach als Dr_Flash boeie zegtquote:Op zondag 8 juni 2008 23:20 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Joh, die docu kende ik natuurlijk wel.
No homo in ONZ FB :wquote:Op zondag 8 juni 2008 23:29 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik zat net met TheSorrow en Red_Cat die docu te kijken. En we schoten steeds in de lach als Dr_Flash boeie zegt. Vandaar, dacht dat meer mensen het was opgevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |