Ach gut jonk.quote:
Ik ben gewoon een fascist die z'n zin doordrukt.quote:Op donderdag 22 mei 2008 20:29 schreef elfzesendertig het volgende:
cerror heeft ongelijk, maar wil dat niet toegeven. Hij probeert dit vervolgens te maskeren door flauwe net-niet grapjes te gaan maken
Tja hey, Hitler was ook populair in '38.quote:Op donderdag 22 mei 2008 23:33 schreef LudoSanders het volgende:
Mooi fantopic heb je hier c.
Ieder orgasme telt.quote:
ik heb een seal of permitted slowchat gegeven, is dat ook goed?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 16:34 schreef DaMart het volgende:
Kan ik hier zo'n leuke seal of ontopic worthiness aanvragen voor mijn topic Marktplaatsgedichten
Mijn dank is groot!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:00 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb een seal of permitted slowchat gegeven, is dat ook goed?
Oh, dan is het goedquote:Op donderdag 22 mei 2008 23:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een fascist die z'n zin doordrukt.
Wel treurig dat ik het wel wist, dan.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:43 schreef beverton het volgende:
sorry zargon. Ik wist echt niet dat ik dat topic eerder gemaakt hadna mijn maandban post ik alleen nog doordachte topics. De oude pulp is bijna uit mijn hersenschors verdwenen.
quote:Op zaterdag 24 mei 2008 17:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel treurig dat ik het wel wist, dan..
Zo doordacht was deze blijkbaar niet.. No harm done, ik kijk het wel even aan.
Ik haat ze met hun mierenvragende ogen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 23:02 schreef elfzesendertig het volgende:
[Luiaard] Maak kennis met mijn luiaard
Zou iemand de tapir's uit mijn topic kunnen verwijderen? Ik heb er geen zin in dat dit een ordinair baggertopic wordt
1 filmpje en een hoera voor de frikadel. Daar kunnen we gewoon niks mee.quote:Op woensdag 28 mei 2008 12:04 schreef Apekoek het volgende:
Nee, je hoeft dit topic zeker niet grappig te vinden, maar waarom is deze gesloten?
Mr. Frikandel
Ik vraag hier immers mensen de frikandel te steunen, ok als het geen humor is, dan is het zo, maar verplaats dit topic dan op zijn minst naar CUL ofzo. Ik bedoel, waar overtreed ik de regels?
je moet gewoon de kunsten van een goed topic openen nog leren knulquote:Op woensdag 28 mei 2008 12:04 schreef Apekoek het volgende:
Nee, je hoeft dit topic zeker niet grappig te vinden, maar waarom is deze gesloten?
Mr. Frikandel
Ik vraag hier immers mensen de frikandel te steunen, ok als het geen humor is, dan is het zo, maar verplaats dit topic dan op zijn minst naar CUL ofzo. Ik bedoel, waar overtreed ik de regels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |