http://en.wikipedia.org/wiki/Mr_Mojo_Risinquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:32 schreef MLI het volgende:
[..]
Kloon dus, maar van wie? En waarom die stomme nickname?
Natuurlijk, ik copy/paste dit allemaal in mijn Grote Boek der Kennisquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Schrijf je wel ijverig mee, Elegy?
Hier staan waardevolle lessen, vooral die laatste zin, waarmee Mr...68 laat zien dat hij weet wat dat is, dat 'Vrijen', en dan dieer nog na vooral hè! Een bepaald type vrouwen zegt dan tegen zichzelf "tsk, hij is wel vol van zichzelf, arrogant istie, tsk" maar intussen betrappen ze zichzelf op een soort interesse die ze eigenlijk niet willen hebben maar toch ook niet kunnen ontkennen, en dan volgen er PM's.
Geruime tijd daarna kom je erachter dat je dat type vrouw eigenlijk niet wil, maar goed, dat is pas veul later.
Het vervelende is dat poesjes altijd inclusief kat komenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:35 schreef RickTheGreatest het volgende:
[..]
Doe mij maar een poesje inderdaad.
't zal toch niet zo zijn dat hij al zó veel vrouwen tegen zichzelf in het harnas heeft gejaagd, dat hij zichzelf het Fok-leven onmogelijk heeft gemaakt tenzij als kloon? nééé, vast niet...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:32 schreef MLI het volgende:
Kloon dus, maar van wie? En waarom die stomme nickname?
Nu maak je het jezelf wel erg moeilijk ineens. Dát is ook weer niet nodig.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:38 schreef Elegy het volgende:
En de bepaalde types vrouw waar ik in geïnteresseerd ben, tja, dat werkt zo misschien wel maar de kans is net zo groot dat het niet werk.
HAHAHA kan bijna niet anders of je bent ook al zeer 'ervaren' op dit vlak. Of je bent de beste vrind van kasta.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Schrijf je wel ijverig mee, Elegy?
Hier staan waardevolle lessen, vooral die laatste zin, waarmee Mr...68 laat zien dat hij weet wat dat is, dat 'Vrijen', en dan dieer nog na vooral hè! Een bepaald type vrouwen zegt dan tegen zichzelf "tsk, hij is wel vol van zichzelf, arrogant istie, tsk" maar intussen betrappen ze zichzelf op een soort interesse die ze eigenlijk niet willen hebben maar toch ook niet kunnen ontkennen, en dan volgen er PM's.
Precies. Maar om daarachter te komen moet je natuurlijk wel eerst genoeg ervaring met 'dat type vrouw' opdoen.quote:Geruime tijd daarna kom je erachter dat je dat type vrouw eigenlijk niet wil, maar goed, dat is pas veul later.![]()
er is niets dat je kunt noemen dat je enigszins interessant vindt?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:01 schreef Elegy het volgende:
Ik heb eigenlijk niet echt een bepaald type waar ik in geïnteresseerd ben eigenlijk. Er zijn natuurlijk wel eigenschappen waar ik snel naar kijk maar ook dat is niet rigide.
Eigenlijk ben ik heel besluiteloos wat dat betreft
Doe daarom het mannelijk geslacht een lol, en pak gewoon wat je pakken kunt. Natuurlijk niet om het aantal 'kruisjes-boven-je-bed', maar gewoon om uit te vinden wat je nu echt wilt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:01 schreef Elegy het volgende:
Ik heb eigenlijk niet echt een bepaald type waar ik in geïnteresseerd ben eigenlijk. Er zijn natuurlijk wel eigenschappen waar ik snel naar kijk maar ook dat is niet rigide.
Eigenlijk ben ik heel besluiteloos wat dat betreft
Nou, eens even kijken (en dan ga ik lunchen)quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:05 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
er is niets dat je kunt noemen dat je enigszins interessant vindt?
o ja, Kasta en ik, echt 2 handen op één buik.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:02 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
HAHAHA kan bijna niet anders of je bent ook al zeer 'ervaren' op dit vlak. Of je bent de beste vrind van kasta.
Kijk, da's een leuke, daar kun je wat mee. Je hebt die kennis zelf ook, is een hobby van je ofzo?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:10 schreef Elegy het volgende:
* Etiquettekennis en dat niet raar vinden
Gedaan en ik weet nu ook heel goed wat ik niet wilquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:08 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Doe daarom het mannelijk geslacht een lol, en pak gewoon wat je pakken kunt. Natuurlijk niet om het aantal 'kruisjes-boven-je-bed', maar gewoon om uit te vinden wat je nu echt wilt.
Generalisatie natuurlijk. Het ligt er ook aan op welk vlak. Mannen die even niet goed weten wat ze willen op het gebied van werk is heel wat anders dan een man die niet kan besluiten welke kleur onderbroek het beste bij hun overhemd staat.quote:Besluiteloosheid bij mannen is voor de meeste vrouwen overigens ook niet echt een afrodisiacum. Als je dat dan toch bent doe je er goed aan dat gewoon voor de buitenwereld verborgen te houden. Ga ook vooral niet in op het gezeur van vrouwen om te praten over dat soort dingen, want dat is echt funest.
Heeftie ook jouw 'dinnetje afgepakt?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
o ja, Kasta en ik, echt 2 handen op één buik.
zuurpruimquote:en inzake die: achterlijke knipoog na slappe zure grap
Je moet er ook niet te jong mee beginnen...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:20 schreef MLI het volgende:
[..]
Gedaan en ik weet nu ook heel goed wat ik niet wil.
Tuurlijk. Maar dat betekent niet dat het in de meeste gevallen niet gewoon waar is.quote:Generalisatie natuurlijk.
Da's geen besluiteloosheid maar pure desinteresse (verpakt als besluiteloosheid om de vrouwelijke wederhelft niet teveel tegen het hoofd te stoten).quote:een man die niet kan besluiten welke kleur onderbroek het beste bij hun overhemd staat.
'ook' ??quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:22 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
Heeftie ook jouw 'dinnetje afgepakt?
quote:zuurpruim
okee, wat zijn de voordelen daarvan dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:35 schreef Lips het volgende:
Jeetje wat gaan jullie hard!!!
Ik haak alleen even in op dat jongere mannen gedoe:
Jongere mannen
Het moeten wel jongere mannen zijn die een baan hebben bij voorkeur trouwens, ik ga 'm niet onderhouden als z'n hospita.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:37 schreef JamesBrownie het volgende:
okee, wat zijn de voordelen daarvan dan?
Waarschijnlijk helemaal niks. Maar kasta wist de geruchtenmachine altijd wel goed op gang te houden toen ik hier nog vaak kwam.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
'ook' ??
the plot thickens... vertel eens Mojo, watskeburt?
Ik hou me er wel mee bezig (niet 24/7 maar in het dagelijks leven wel redelijk vaak) en vind het ook leuk, etiquette. Het is een omgangsvorm die het leven zoveel makkelijker maakt, helaas zien maar weinig mensen dat inquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:20 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Kijk, da's een leuke, daar kun je wat mee. Je hebt die kennis zelf ook, is een hobby van je ofzo?
De rest zijn allemaal nogal open deuren (op die kat na, maar dat kan nooit een groot probleem zijn). Geen vrouw zal bijvoorbeeld van zichzelf zeggen dat ze moddervet, narrow-minded en van meet af aan financieel afhankelijk van jou is. En daarbij een vrijwel ontbrekende muzieksmaak en een afwezig gevoel voor humor heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |