abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58703808
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:30 schreef Elegy het volgende:

[..]

Nee, want jij bent zo'n kattenfanaat
Doe mij maar een poesje inderdaad.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:37:13 #102
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_58703851
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:32 schreef MLI het volgende:

[..]

Kloon dus, maar van wie? En waarom die stomme nickname?
http://en.wikipedia.org/wiki/Mr_Mojo_Risin

het kan erger, qua nickname...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:38:31 #103
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58703890
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:32 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Schrijf je wel ijverig mee, Elegy?
Hier staan waardevolle lessen, vooral die laatste zin, waarmee Mr...68 laat zien dat hij weet wat dat is, dat 'Vrijen', en dan die er nog na vooral hè! Een bepaald type vrouwen zegt dan tegen zichzelf "tsk, hij is wel vol van zichzelf, arrogant istie, tsk" maar intussen betrappen ze zichzelf op een soort interesse die ze eigenlijk niet willen hebben maar toch ook niet kunnen ontkennen, en dan volgen er PM's.

Geruime tijd daarna kom je erachter dat je dat type vrouw eigenlijk niet wil, maar goed, dat is pas veul later.
Natuurlijk, ik copy/paste dit allemaal in mijn Grote Boek der Kennis

Maargoed, die methode gaat natuurlijk alleen op voor een bepaald type vrouw. Voor een ander bepaald type vrouw zal het veel minder werken. En voor een zeker type vrouw gaat die methode heul niet op natuurlijk. En de bepaalde types vrouw waar ik in geïnteresseerd ben, tja, dat werkt zo misschien wel maar de kans is net zo groot dat het niet werk.

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:41:04 #104
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58703949
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:35 schreef RickTheGreatest het volgende:

[..]

Doe mij maar een poesje inderdaad.
Het vervelende is dat poesjes altijd inclusief kat komen
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:44:13 #105
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_58704016
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:32 schreef MLI het volgende:

Kloon dus, maar van wie? En waarom die stomme nickname?
't zal toch niet zo zijn dat hij al zó veel vrouwen tegen zichzelf in het harnas heeft gejaagd, dat hij zichzelf het Fok-leven onmogelijk heeft gemaakt tenzij als kloon? nééé, vast niet...
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:48:13 #106
94676 Garisson72
pi_58704120
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:38 schreef Elegy het volgende:

En de bepaalde types vrouw waar ik in geïnteresseerd ben, tja, dat werkt zo misschien wel maar de kans is net zo groot dat het niet werk.
Nu maak je het jezelf wel erg moeilijk ineens. Dát is ook weer niet nodig.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 12:50:25 #107
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58704175
in wat voor type vrouw ben je dan geinteresseerd elegy?
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:01:50 #108
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58704438
Ik heb eigenlijk niet echt een bepaald type waar ik in geïnteresseerd ben eigenlijk. Er zijn natuurlijk wel eigenschappen waar ik snel naar kijk maar ook dat is niet rigide.

Eigenlijk ben ik heel besluiteloos wat dat betreft
pi_58704445
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 12:32 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Schrijf je wel ijverig mee, Elegy?
Hier staan waardevolle lessen, vooral die laatste zin, waarmee Mr...68 laat zien dat hij weet wat dat is, dat 'Vrijen', en dan die er nog na vooral hè! Een bepaald type vrouwen zegt dan tegen zichzelf "tsk, hij is wel vol van zichzelf, arrogant istie, tsk" maar intussen betrappen ze zichzelf op een soort interesse die ze eigenlijk niet willen hebben maar toch ook niet kunnen ontkennen, en dan volgen er PM's.
HAHAHA kan bijna niet anders of je bent ook al zeer 'ervaren' op dit vlak. Of je bent de beste vrind van kasta.
quote:
Geruime tijd daarna kom je erachter dat je dat type vrouw eigenlijk niet wil, maar goed, dat is pas veul later.
Precies. Maar om daarachter te komen moet je natuurlijk wel eerst genoeg ervaring met 'dat type vrouw' opdoen.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:05:03 #110
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58704493
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:01 schreef Elegy het volgende:
Ik heb eigenlijk niet echt een bepaald type waar ik in geïnteresseerd ben eigenlijk. Er zijn natuurlijk wel eigenschappen waar ik snel naar kijk maar ook dat is niet rigide.

er is niets dat je kunt noemen dat je enigszins interessant vindt?
pi_58704550
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:01 schreef Elegy het volgende:

Doe daarom het mannelijk geslacht een lol, en pak gewoon wat je pakken kunt. Natuurlijk niet om het aantal 'kruisjes-boven-je-bed', maar gewoon om uit te vinden wat je nu echt wilt.

Besluiteloosheid bij mannen is voor de meeste vrouwen overigens ook niet echt een afrodisiacum. Als je dat dan toch bent doe je er goed aan dat gewoon voor de buitenwereld verborgen te houden. Ga ook vooral niet in op het gezeur van vrouwen om te praten over dat soort dingen, want dat is echt funest.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:10:10 #112
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58704602
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:05 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

er is niets dat je kunt noemen dat je enigszins interessant vindt?
Nou, eens even kijken (en dan ga ik lunchen)
* Vrouwelijk (niet alleen qua geslacht maar ook qua uiterlijk)
* Brede muzieksmaak
* Slank
* Zwarte boblijn
* Golvend rood haar
* Groene ogen
* Wit huidje
* Open minded
* Geen digibeet
* Intelligent
* Niet wereldvreemd
* Etiquettekennis en dat niet raar vinden
* Gevoel voor humor
* Niet in bezit van en ook niet van plan aan te schaffen van een kat
* Financiëel zelfvoorzienend zijn
* Mooi gebit

Maargoed, dit is dus geen eisenpakket. Wel iets wat mijn aandacht (kan) trekken, elk individueel punt dus.

En nu ga ik foerageren in de bedrijfskantine

@ Jim Morrison hierboven: Ik bedoel niet besluiteloos als gedrag, maar dat ik gewoon niet kan specificeren welk "type" vrouw ik aantrekkelijk vind
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:14:21 #113
94676 Garisson72
pi_58704692
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:02 schreef MrMojoRisin68 het volgende:

HAHAHA kan bijna niet anders of je bent ook al zeer 'ervaren' op dit vlak. Of je bent de beste vrind van kasta.
o ja, Kasta en ik, echt 2 handen op één buik.

en inzake die : achterlijke knipoog na slappe zure grap
pi_58704806
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:10 schreef Elegy het volgende:
* Etiquettekennis en dat niet raar vinden
Kijk, da's een leuke, daar kun je wat mee. Je hebt die kennis zelf ook, is een hobby van je ofzo?

De rest zijn allemaal nogal open deuren (op die kat na, maar dat kan nooit een groot probleem zijn). Geen vrouw zal bijvoorbeeld van zichzelf zeggen dat ze moddervet, narrow-minded en van meet af aan financieel afhankelijk van jou is. En daarbij een vrijwel ontbrekende muzieksmaak en een afwezig gevoel voor humor heeft.
pi_58704824
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:08 schreef MrMojoRisin68 het volgende:

[..]

Doe daarom het mannelijk geslacht een lol, en pak gewoon wat je pakken kunt. Natuurlijk niet om het aantal 'kruisjes-boven-je-bed', maar gewoon om uit te vinden wat je nu echt wilt.
Gedaan en ik weet nu ook heel goed wat ik niet wil . Wel heel veel geleerd over mezelf en anderen. Ik zou het zeker niet overslaan als ik mijn leven over zou mogen doen.
quote:
Besluiteloosheid bij mannen is voor de meeste vrouwen overigens ook niet echt een afrodisiacum. Als je dat dan toch bent doe je er goed aan dat gewoon voor de buitenwereld verborgen te houden. Ga ook vooral niet in op het gezeur van vrouwen om te praten over dat soort dingen, want dat is echt funest.
Generalisatie natuurlijk. Het ligt er ook aan op welk vlak. Mannen die even niet goed weten wat ze willen op het gebied van werk is heel wat anders dan een man die niet kan besluiten welke kleur onderbroek het beste bij hun overhemd staat.
pi_58704841
Het gaat snel, maar niet erg veel gemist zo te zien.
pi_58704850
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:14 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

o ja, Kasta en ik, echt 2 handen op één buik.
Heeftie ook jouw 'dinnetje afgepakt?
quote:
zuurpruim
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:24:49 #118
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58704899
Ik wil voorlopig gewoon even geen man.

Dan zie ik daarna wel verder.
pi_58704959
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:20 schreef MLI het volgende:

[..]

Gedaan en ik weet nu ook heel goed wat ik niet wil .
Je moet er ook niet te jong mee beginnen...
quote:
Generalisatie natuurlijk.
Tuurlijk. Maar dat betekent niet dat het in de meeste gevallen niet gewoon waar is.
quote:
een man die niet kan besluiten welke kleur onderbroek het beste bij hun overhemd staat.
Da's geen besluiteloosheid maar pure desinteresse (verpakt als besluiteloosheid om de vrouwelijke wederhelft niet teveel tegen het hoofd te stoten).
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:34:55 #120
94676 Garisson72
pi_58705116
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:22 schreef MrMojoRisin68 het volgende:

Heeftie ook jouw 'dinnetje afgepakt?
'ook' ??
the plot thickens... vertel eens Mojo, watskeburt?
en nee, nooit iets te maken gehad met Kasta, dus w.m.b. een prima vent.
quote:
zuurpruim
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:35:51 #121
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58705135
Jeetje wat gaan jullie hard!!!

Ik haak alleen even in op dat jongere mannen gedoe:
Jongere mannen
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:37:56 #122
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_58705173
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:35 schreef Lips het volgende:
Jeetje wat gaan jullie hard!!!

Ik haak alleen even in op dat jongere mannen gedoe:
Jongere mannen
okee, wat zijn de voordelen daarvan dan?
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:40:17 #123
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_58705225
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:37 schreef JamesBrownie het volgende:
okee, wat zijn de voordelen daarvan dan?
Het moeten wel jongere mannen zijn die een baan hebben bij voorkeur trouwens, ik ga 'm niet onderhouden als z'n hospita.
Maar jongere jongens zijn wat luchtiger en speelser in hun doen en laten. Weet niet wat het specifiek ik maar merk dat mijn aandacht daar de laatste tijd veel meer naar uit gaat
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_58705340
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:34 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

'ook' ??
the plot thickens... vertel eens Mojo, watskeburt?
Waarschijnlijk helemaal niks. Maar kasta wist de geruchtenmachine altijd wel goed op gang te houden toen ik hier nog vaak kwam.
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:55:10 #125
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_58705538
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:20 schreef MrMojoRisin68 het volgende:

[..]

Kijk, da's een leuke, daar kun je wat mee. Je hebt die kennis zelf ook, is een hobby van je ofzo?

De rest zijn allemaal nogal open deuren (op die kat na, maar dat kan nooit een groot probleem zijn). Geen vrouw zal bijvoorbeeld van zichzelf zeggen dat ze moddervet, narrow-minded en van meet af aan financieel afhankelijk van jou is. En daarbij een vrijwel ontbrekende muzieksmaak en een afwezig gevoel voor humor heeft.
Ik hou me er wel mee bezig (niet 24/7 maar in het dagelijks leven wel redelijk vaak) en vind het ook leuk, etiquette. Het is een omgangsvorm die het leven zoveel makkelijker maakt, helaas zien maar weinig mensen dat in

En een kat is in die zin voor mij wel een probleem dat ik ook allergisch ben voor die kattenharen. Bij honden (mijn ouders hebben een Berner Sennen) heb ik daar juist helemaal geen last van. Plus dat ik katten stomme beesten vind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')