Die zijn er niet. Sorry 'bout that.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:02 schreef MLI het volgende:
Hey, kan iemand mij de voordelen van een jongere man uitleggen?
Ik heb geen idee.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:02 schreef MLI het volgende:
Hey, kan iemand mij de voordelen van een jongere man uitleggen?
Ik betwijfel of dat helpt hoor.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:02 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Nee, want jouw postgeschiedenis is lekker belangrijk. ONZ, LIF en R&P. 't Is wel weer duidelijk wat voor vlees ik hier in de kuip heb.
Magoed, wat zeg je ervan? Vanavond een lekker potje vrijen enzo? Eerst ff uit eten natuurlijk, drankje erbij, beetje lullen, beetje zoenen, beetje friemelen op de bank etc.?
om je eerste indruk uit te wissen. gelijk vragen of er iemand is die wil neuken is meestal niet zo geslaagdquote:
Wie had het hier over 'neuken'quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
om je eerste indruk uit te wissen. gelijk vragen of er iemand is die wil neuken is meestal niet zo geslaagd
Wat jij van mijn postgeschiedenis vindt is niet belangrijk. Ten slotte, ik ben niet degene die gefrustreerd op een forum moet zeuren om seks.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:02 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Nee, want jouw postgeschiedenis is lekker belangrijk. ONZ, LIF en R&P. 't Is wel weer duidelijk wat voor vlees ik hier in de kuip heb.
Magoed, wat zeg je ervan? Vanavond een lekker potje vrijen enzo? Eerst ff uit eten natuurlijk, drankje erbij, beetje lullen, beetje zoenen, beetje friemelen op de bank etc.?
o sorry, je zei het idd wat netterquote:
Waar heb je het over mens?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:15 schreef MLI het volgende:
[..]
Wat jij van mijn postgeschiedenis vindt is niet belangrijk. Ten slotte, ik ben niet degene die gefrustreerd op een forum moet zeuren om seks.
Lawlquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:45 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
Iemand hier zin in vrijen vanavond? Moet wel een vrouwtje zijn want daar val ik nou eenmaal op.
Ik kan wel wat voordelen opnoemen van een oudere man. Ik heb ook wel een duidelijke voorkeur voor mannen die ouder zijn dan ik. Maar ik krijg de laatste tijd eigenlijk alleen aandacht van mannen die jonger zijn dan ik. En in het kader van jezelf een beetje openstellen, wil ik niet gelijk iemand afwijzen omdat hij toevallig 3 jaar jonger is dan ik. Maar ik vind eigenlijk dat dat op mijn leeftijd nog wel verschil uitmaakt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:06 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Maar ik weet zo gauw ook geen voordelen van een oudere man.
Ja dat vind ik ook.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik kan wel wat voordelen opnoemen van een oudere man. Ik heb ook wel een duidelijke voorkeur voor mannen die ouder zijn dan ik. Maar ik krijg de laatste tijd eigenlijk alleen aandacht van mannen die jonger zijn dan ik. En in het kader van jezelf een beetje openstellen, wil ik niet gelijk iemand afwijzen omdat hij toevallig 3 jaar jonger is dan ik. Maar ik vind eigenlijk dat dat op mijn leeftijd nog wel verschil uitmaakt.
Okay tieft nou maar weer op, speelkwartier is weer voorbijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:23 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Ik ben niet geïnteresseerd in mannen. Weleens geprobeerd, maar niet mijn ding.
28-02-1987quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:25 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Okay tieft nou maar weer op, speelkwartier is weer voorbij.
Je denkt maar wat je wilquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:20 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Want dit met MLI wordt niks, overduidelijk véél te jong en onervaren.
hoe oud ben jij zelf dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:20 schreef MrMojoRisin68 het volgende:
[..]
Waar heb je het over mens?
Anyway, nog meer gegadigden hier? Want dit met MLI wordt niks, overduidelijk véél te jong en onervaren.
Ik val ook op wat oudere mannen meestal (mijn ex is 9 jaar ouder) maar of dat nou echt voordelen heeftquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:23 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik kan wel wat voordelen opnoemen van een oudere man. Ik heb ook wel een duidelijke voorkeur voor mannen die ouder zijn dan ik. Maar ik krijg de laatste tijd eigenlijk alleen aandacht van mannen die jonger zijn dan ik. En in het kader van jezelf een beetje openstellen, wil ik niet gelijk iemand afwijzen omdat hij toevallig 3 jaar jonger is dan ik. Maar ik vind eigenlijk dat dat op mijn leeftijd nog wel verschil uitmaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |