yeeeeehquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:35 schreef HoneyBunny het volgende:
Oke, streams aan, zit nu al 2 dagen naar die Amanda met geel haar te kijken en ben het zat!
IK WIL MN STREAMS TERUG!
De 3 punten vind ik toch wel at randomquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:36 schreef Day het volgende:
Maar niemand is toch echt verrast over de uitslag?
Ja maar, ja maar. dat kan niet!quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou even wachten of ze uberhaupt weer aangaan
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
wat een vieze jaap
Wat moet hij nog behalve stoken? Hij haalt het toch niet.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:25 schreef Dementor het volgende:
Jaap heeft Claire 10 punten gegeven, en Amanda op 2.
Wat een lul te bang om zich te profileren.
Jaap heeft voor mij voor eeuwig afgedaan, wat een lafbek.
is niet te geloven hé............ NOOIT, NOOIT NOG NOOIT hebben Brian en Amanda het zwaar gehad..... nog NOOITquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:37 schreef neehe het volgende:
En Huub krijgt weer een zware laatste week, J&B gaan op Huub los zodat hij een fout ( slaan )
maakt.
BAH_BAH_BAH wat een script, steeds maar weer hetzelfde.
jaquote:
Jaap doet het in het voordeel van Huub denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:37 schreef neehe het volgende:
En Huub krijgt weer een zware laatste week, J&B gaan op Huub los zodat hij een fout ( slaan )
maakt.
BAH_BAH_BAH wat een script, steeds maar weer hetzelfde.
Naah, Huub wint. Hij zit weer in zijn geliefde positie; de underdog!quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Finale:
Jaap koffer, Amanda winnen!
Huub en Brian nada, noppes
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:35 schreef agter het volgende:
Nou, waar blijven die live-streams?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |