Tuurlijk moest ze dat geld pakken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:32 schreef Desii het volgende:
[..]
Claire maakt geen schijn van kans op de eindoverwinning, dat weet jij ook......... daarom moet zij ook dat koffertje pakken (beter iets als niets)
Ik weet het Noekje, maar ik kan er slecht tegenquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Joh, dit is toch allang uitgeschreven en bedacht.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
Claire in haar eentje door de poort, geen hond die haar uitzwaait. NL meldde dit gisteren al.
Die zijn gratis!quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:34 schreef Day het volgende:
Ik ga weer streams kopen!
Dat vind ik wel zielig.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
Claire in haar eentje door de poort, geen hond die haar uitzwaait. NL meldde dit gisteren al.
Dat is om het extra dramatischer te maken....quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
Hoeft niet.. ze zijn gratis !quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:34 schreef Day het volgende:
Ik ga weer streams kopen!
Hoe zijn die 100 punten verdeeld?quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Er zijn 100 punten verdeeld vanavond. Volgens Bridget tellen die mee voor 50% volgende week, dus het publiek gaat ook nog 100 punten geven. Het percentage wat ze aan stemmen krijgen, krijgen ze er dus aan punen bij volgende week. Huub en Brian maken nog alle kans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |