Jaap doet het in het voordeel van Huub denk ikquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:37 schreef neehe het volgende:
En Huub krijgt weer een zware laatste week, J&B gaan op Huub los zodat hij een fout ( slaan )
maakt.
BAH_BAH_BAH wat een script, steeds maar weer hetzelfde.
Naah, Huub wint. Hij zit weer in zijn geliefde positie; de underdog!quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Finale:
Jaap koffer, Amanda winnen!
Huub en Brian nada, noppes
quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:35 schreef agter het volgende:
Nou, waar blijven die live-streams?
Van mij ook, de dikke eikelquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:35 schreef Frasier het volgende:
Die vieze dikke vetklep mag dood van mij. Matennaaiers
join the club, againquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:38 schreef Day het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar. dat kan niet!
Ik ben weer verslaafd!
Exactquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:39 schreef avonne het volgende:
Net gekeken
It's a setup
Jaap applaudiseerde spontaan toen Claire de koffer pakte.
Vreemd... nu is hij geen concurrent kwijt. Als hij echt een concurrent kwijt had gewild had hij stevig zitten balen.
Kortom: hij wist dat de stemming alleen maar show was
Ik vind het maar amateuristisch gedaan hoor! Geen afscheidsshot van Claire, die witte en gele letters met de telefoonnummers als je moet stemmen, en dan die beelden van de betreffende miljonairquote:
Me Tooooo.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:35 schreef mazaru het volgende:
Ik heb voor het eerst in mijn leven een SMS'je gestuurd naar een tvprogramma
HUPIEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!
Nope ging precies zoals ik dacht. Claire koffertje. Huub met de minste punten de finale in.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:36 schreef Day het volgende:
Maar niemand is toch echt verrast over de uitslag?
Dat trekt hij dan ook nog welquote:Op donderdag 15 mei 2008 22:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
nog steeds oude beelden
3 amn tegen huub de hele week mijn hemel als huub dat maar trekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |