Was jij dat die al die mensen voor de Jumbo stond op te lichten?quote:Op zondag 17 augustus 2008 20:52 schreef VonHinten het volgende:
D'r was een tijd dat ik een bizarre 'kaarttruc' kon. Ik liet iemand een kaart trekken uit een pak van 52 kaarten. Vervolgens legde diegene de kaart terug op de stapel en schudde alles door elkaar. Dan ging ik door de stapel kaarten heen en 4 van de 5 keer wist ik de juiste kaart eruit te pikken. Uiteraard was iedereen heel verbaasd: hoe dóe je dat?Maar op de een of andere manier wist ik bijna telkens de goede kaart te pakken. Later lukte me dit niet meer, omdat ik teveel ging nadenken bij elke kaart die ik zag. Ik ging de kaart kiezen, in plaats van dat de kaart mij koos. En ja, ik weet dat die laatste zin zweverig klinkt
Serieus gebeurt op de OS?quote:Op maandag 11 augustus 2008 14:34 schreef TLC het volgende:
Ik dacht een tijd na het bekijken van de openingsceremonie van de O.S. het volgende ;
Als Nederland opkomt wat als je dan gewoon er als niet sporter tussen zou lopen ? dat je gewoon doet alsof je een sporter bent ?
En wat hoor ik een tijd later op het nieuws............
![]()
Dat was waarschijnlijk een satelliet of een ruimtestation (MIR of ISS). Op pagina 718 van Teletekst gaven ze soms meldingen dat de MIR een beweging ging maken. Ik ben toen ook eens op dat tijdstip naar buiten gegaan om dat te bekijken en het klopte precies. Zag er uit als een ster en bewoog vrij recht, maar maakte toen een hoek en verdween.quote:Op zondag 17 augustus 2008 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op vakantie in Italie zaten we dikwijls 's avonds nog buiten op het terras, sterren te kijken.
Je hebt daar hele heldere luchten en het was echt een spectaculair gezicht, bergdorpje met weinig lichten etc.
Op een gegeven moment zagen we een heldere ster (daar leek het op) zich in een rechte lijn voortbewegen. Ineens maakt het een hoek van 90 graden en doofde het.
Vrij apart.
Misschien een testvlucht van een nieuw vliegtuig?
We hoorden overigens geen motoren of iets dergelijks.
Ja, zoiets dacht ik al...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk een satelliet of een ruimtestation (MIR of ISS). Op pagina 718 van Teletekst gaven ze soms meldingen dat de MIR een beweging ging maken. Ik ben toen ook eens op dat tijdstip naar buiten gegaan om dat te bekijken en het klopte precies. Zag er uit als een ster en bewoog vrij recht, maar maakte toen een hoek en verdween.
herken het, ik ben het liedje dan aan het zingen, zet de radio aan en zing dan al precies in het ritme mee...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:33 schreef Shadow_NL het volgende:
Ik heb wel heel vaak, dan heb ik een liedje in mijn kop dat al een aantal jaren oud is en zelden nog op de radio komt. Als ik dan de radio aanzet komt dat nummer erop.
Niet echt iets onverklaarbaars maar wel beetje vreemd
Ja, zwervers ruik je 2 maanden later idd nog wel eens, zomaar uit het niets. En idd, als ik een geest zou zijn had ik ook wel wat beters te doen. Krijg je eindelijk de kans om allerlei dingen te doen die je in het normale leven nooit zou kunnen, blijf je op een zolder rondhangen. Hoe dom ben je dan.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:24 schreef P8 het volgende:
misschien is er gewoon een zwerver het huis ingetrokken toen deze nog in de verkoop stond. Zwervers stinken ook.
Ik snap nooit waarom geesten zich altijd op zolder schuilhouden. Als ik een geest was zou ik gewoon op de bank gaan chillen in de woonkamer en een beetje tv meekijken.
Op zich is dat natuurlijk geen gek idee eigenlijk. Eens iemand laten komen die er wat meer verstand van heeft, een medium of zo. Die kan die beste "iets" op de zolder wegkrijgen (en hem wat tips geven). En baat het niet, schaadt het niet he, maar misschien wel je huisje terug.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:37 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Ja, zwervers ruik je 2 maanden later idd nog wel eens, zomaar uit het niets. En idd, als ik een geest zou zijn had ik ook wel wat beters te doen. Krijg je eindelijk de kans om allerlei dingen te doen die je in het normale leven nooit zou kunnen, blijf je op een zolder rondhangen. Hoe dom ben je dan.
Misschien kun je dat ding op mijn zolder even wat tips komen geven? Misschien luistert het wel naar jou.
indeed.... of vraag aan die geest of hij zijn voeten en kleren eens wil wassen omdat het anders nogal gaat stinken in je huis!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 06:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Op zich is dat natuurlijk geen gek idee eigenlijk. Eens iemand laten komen die er wat meer verstand van heeft, een medium of zo. Die kan die beste "iets" op de zolder wegkrijgen (en hem wat tips geven). En baat het niet, schaadt het niet he, maar misschien wel je huisje terug.
Aan de ene kant vind ik dit soort verhalen wel beangstigend, maar aan de andere kant intrigeert het me enorm. Heb je er aan gedacht om es iets van camera's op te hangen ofzo? Gewoon simpele webcam's oid? Ik snap dat je wel andere dingen aan je hoofd hebt nu, maar dan weet je gelijk ook hoe "echt" het isquote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:37 schreef Silvieja het volgende:
[..]
Ja, zwervers ruik je 2 maanden later idd nog wel eens, zomaar uit het niets. En idd, als ik een geest zou zijn had ik ook wel wat beters te doen. Krijg je eindelijk de kans om allerlei dingen te doen die je in het normale leven nooit zou kunnen, blijf je op een zolder rondhangen. Hoe dom ben je dan.
Misschien kun je dat ding op mijn zolder even wat tips komen geven? Misschien luistert het wel naar jou.
Hmm, maar hij heeft je nog nooit wat gedaan, die geest? Misschien zou je hem ns samen met je vriend op kunnen wachten en een vraag stellen aan hem. Kijken wat er gebeurt. Eventueel met een paragnost erbij ofzo? Wel interessant ja. Maar als hij je had willen doen had hij dat allang gedaan, dus ik denk dat er niet echt rede is om bang van hem te zijn, al kan ik me voorstellen dat je dat wel bent.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 03:37 schreef Silvieja het volgende:
[..]
TS en crewquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:52 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hmm, maar hij heeft je nog nooit wat gedaan, die geest? Misschien zou je hem ns samen met je vriend op kunnen wachten en een vraag stellen aan hem. Kijken wat er gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |