abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 augustus 2008 @ 18:39:02 #126
221380 RoyalFuss
zo goed als nieuw
pi_60883910
Ik zag een tijdje terug een flinke meteoriet op weg naar mn werk. Ding brak snel op in verschillende delen en verdween. Niets op het locale nieuws of wat dan ook. Mijn collega's dachten dat ik gek was geworden
Als ie richting het westen was gevlogen, was ik plankgas naar het oosten gereden. Ik wist zeker dat een paar duitsers of russen een rotdag zouden krijgen
pi_60891378
Heb es een keer het overlijden van de opa van m'n toenmalige vriendin gedroomd, tijdens een vakantie. Werd om 7 uur 's ochtends wakker daardoor. 's Avonds kwamen we thuis, en bleek hij te zijn overleden. Omtrend datzelfde tijdstip.

Heb vaker het overlijden van bepaalde mensen gedroomd, maar dat is nooit uitgekomen. Toch blijft deze gebeurtenis me bijstaan, omdat ik kort daarvoor haar opa en oma voor het eerst had ontmoet, en haar oma me had verteld dat ze niet zou weten wat ze zou moeten doen als haar man zou overlijden. Dat heeft me erg aangegrepen.
pi_60907320
D'r was een tijd dat ik een bizarre 'kaarttruc' kon. Ik liet iemand een kaart trekken uit een pak van 52 kaarten. Vervolgens legde diegene de kaart terug op de stapel en schudde alles door elkaar. Dan ging ik door de stapel kaarten heen en 4 van de 5 keer wist ik de juiste kaart eruit te pikken. Uiteraard was iedereen heel verbaasd: hoe dóe je dat? Maar op de een of andere manier wist ik bijna telkens de goede kaart te pakken. Later lukte me dit niet meer, omdat ik teveel ging nadenken bij elke kaart die ik zag. Ik ging de kaart kiezen, in plaats van dat de kaart mij koos. En ja, ik weet dat die laatste zin zweverig klinkt
pi_60907660
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 20:52 schreef VonHinten het volgende:
D'r was een tijd dat ik een bizarre 'kaarttruc' kon. Ik liet iemand een kaart trekken uit een pak van 52 kaarten. Vervolgens legde diegene de kaart terug op de stapel en schudde alles door elkaar. Dan ging ik door de stapel kaarten heen en 4 van de 5 keer wist ik de juiste kaart eruit te pikken. Uiteraard was iedereen heel verbaasd: hoe dóe je dat? Maar op de een of andere manier wist ik bijna telkens de goede kaart te pakken. Later lukte me dit niet meer, omdat ik teveel ging nadenken bij elke kaart die ik zag. Ik ging de kaart kiezen, in plaats van dat de kaart mij koos. En ja, ik weet dat die laatste zin zweverig klinkt
Was jij dat die al die mensen voor de Jumbo stond op te lichten?
pi_60907870
Op vakantie in Italie zaten we dikwijls 's avonds nog buiten op het terras, sterren te kijken.
Je hebt daar hele heldere luchten en het was echt een spectaculair gezicht, bergdorpje met weinig lichten etc.

Op een gegeven moment zagen we een heldere ster (daar leek het op) zich in een rechte lijn voortbewegen. Ineens maakt het een hoek van 90 graden en doofde het.

Vrij apart.

Misschien een testvlucht van een nieuw vliegtuig?
We hoorden overigens geen motoren of iets dergelijks.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_60927244
ik heb de laatste tijd erg vreemde ervaringen in mjn huis met stroom. heb er een nieuwe computer voor aangeschaft maar nu begint het met internet en lampen etc..
heb vanalles geprobeerd daarom heb ik het gevoel dat dit niets te maken heeft met de elektriciteit in het huis maar met wat dan wel???
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 08:35:53 #132
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_60943431
Aardstralen?
(Un)masking for the greater good.
  dinsdag 19 augustus 2008 @ 22:45:03 #133
109533 MichielPH
Let maar niet op mij.
pi_60967029
En wat doen die apparaten dan?
'To alcohol, the cause of and the solution to all of life's problems' - Homer J. Simpson
pi_60969251
quote:
Op maandag 11 augustus 2008 14:34 schreef TLC het volgende:
Ik dacht een tijd na het bekijken van de openingsceremonie van de O.S. het volgende ;

Als Nederland opkomt wat als je dan gewoon er als niet sporter tussen zou lopen ? dat je gewoon doet alsof je een sporter bent ?

En wat hoor ik een tijd later op het nieuws............

Serieus gebeurt op de OS?
Link naar nieuwsbericht?
  woensdag 20 augustus 2008 @ 00:32:48 #135
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60969646
quote:
Op zondag 17 augustus 2008 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op vakantie in Italie zaten we dikwijls 's avonds nog buiten op het terras, sterren te kijken.
Je hebt daar hele heldere luchten en het was echt een spectaculair gezicht, bergdorpje met weinig lichten etc.

Op een gegeven moment zagen we een heldere ster (daar leek het op) zich in een rechte lijn voortbewegen. Ineens maakt het een hoek van 90 graden en doofde het.

Vrij apart.

Misschien een testvlucht van een nieuw vliegtuig?
We hoorden overigens geen motoren of iets dergelijks.
Dat was waarschijnlijk een satelliet of een ruimtestation (MIR of ISS). Op pagina 718 van Teletekst gaven ze soms meldingen dat de MIR een beweging ging maken. Ik ben toen ook eens op dat tijdstip naar buiten gegaan om dat te bekijken en het klopte precies. Zag er uit als een ster en bewoog vrij recht, maar maakte toen een hoek en verdween.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_60969663
Ik heb wel heel vaak, dan heb ik een liedje in mijn kop dat al een aantal jaren oud is en zelden nog op de radio komt. Als ik dan de radio aanzet komt dat nummer erop.
Niet echt iets onverklaarbaars maar wel beetje vreemd
pi_60970395
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 00:32 schreef Strani het volgende:

[..]

Dat was waarschijnlijk een satelliet of een ruimtestation (MIR of ISS). Op pagina 718 van Teletekst gaven ze soms meldingen dat de MIR een beweging ging maken. Ik ben toen ook eens op dat tijdstip naar buiten gegaan om dat te bekijken en het klopte precies. Zag er uit als een ster en bewoog vrij recht, maar maakte toen een hoek en verdween.
Ja, zoiets dacht ik al...

Bedankt voor je uitleg
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_60970410
Ik maak zoveel vage dingen mee...schei maar uit.
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  woensdag 20 augustus 2008 @ 01:59:53 #139
191838 mrfool
Why so serious?
pi_60970752
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 00:33 schreef Shadow_NL het volgende:
Ik heb wel heel vaak, dan heb ik een liedje in mijn kop dat al een aantal jaren oud is en zelden nog op de radio komt. Als ik dan de radio aanzet komt dat nummer erop.
Niet echt iets onverklaarbaars maar wel beetje vreemd
herken het, ik ben het liedje dan aan het zingen, zet de radio aan en zing dan al precies in het ritme mee...
pi_60970955
Vroeger, toen ik klein was 'zag' ik altijd een man in mijn kamer staan. Niet altijd, maar wel regelmatig. Toen ik verhuisde naar een ander huis was het weg en heb ik er jaren geen last meer van gehad. Totdat ik twee maanden geleden in mijn huidige woning ben gaan wonen.

Al vanaf het begin voelde ik me hier anders in dit huis. Altijd het gevoel alsof ik bekeken wordt. Ook voel ik me vanaf dag 1, veel minder vrolijk dan voorheen. En dat terwijl ik zo blij was met dit huisje. Regelmatig hangt er hier in huis ook een vieze geur, van rotte eieren (ofzo). De eerste keer dat ik het rook was dit in de buurt van de wc, maar in de wc zelf roken we niets. Mijn vriend heeft toen nog onder de vloer gekeken maar daar kwam het niet vandaan. Het ging vanzelf weg dus besteedde we er geen aandacht meer aan.
De daarop volgende keer hing dezelfde geur er weer, maar toien in de buurt van de koelkast. Wij dus de koelkast nagekeken, maar er lag niks rottends in en de lucht kwam ook niet uit de koelkast. Ik eromheen enorm goed schoongemaakt, maar nog bleef die geur hangen. Totdat het weer vanzelf verdween.

En van de week, vlak voordat ik wilde gaan slapen, zag ik weer die man die ik vroeger ook zag. Ik schrok me te pletter en ben onder de dekens gaan liggen en heb me tot het licht werd niet meer bewogen. Toen ik die ochtend naar beneden liep (rende) hing die geur er weer. En dit keer was dit boven, in de hal. Ver uit de buurt van rottend eten, ondergrondse vloeren en riolen. Na een paar uur was het weer weg.

Ook hoor ik op de zolder af en toe een soort van voetstappen. Het kraakt, zachtjes, alsof er iemand op loopt. Het stopt ook weer. Snachts horen we het nooit. Smorgens en savonds des te meer. eerst verklaarde we dit door te denken dat het vogeltjes of muizen konden zijn. Maar als we logisch na denken (voor zover dit logisch kan zijn) beseffen we beiden dat dit niet het geval kan zijn. Omdat dat meer een tippelend geluid zou moeten maken. Misschien is het gewoon de wind, maar nadat ik die man heb gezien vertrouw ik helemaal niks meer.
Tevens is het zo dat deuren af en toe vanzelf dicht gaan. Wij dachten beiden dat we gek werden, maar nu weten we het zo zeker niet meer.

De dag nadat ik hier die man heb gezien, en als de doods was in mijn eigen huis, hebben we iemand die wel eens vage verhalen vertelde over de geesten die hij zag, op zolder gelaten. Na 5 minuten kwam hij hier lijkbleek en tollend op zijn benen vanaf. Nadat hij nog even door het huis heen heeft gelopen vertelde hij ons dat er een man 'leeft' op zolder. Snachts komt hij naar beneden en overdag schuilt hij op zolder.
Sindsdien slaap ik bij een vriendin.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 02:36:07 #141
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_60971071
Heel heftig Silvieja. Wat raar ook dat je dezelfde man zag in twee verschillende woningen. Liggen deze woningen bij elkaar in de buurt en was waar je tot voor kort woonde wat verder weg?

En die man, is dat meer een schaduw of zie je het echt gedetailleerd? Keek hij naar je, bewoog hij? Hoe zag hij er ongeveer uit?

En laatste vraagje: Merkte je iets aan de vorige bewoners, dat ze het huis erg graag kwijtwilden bijvoorbeeld?

Klein stukje info van http://ghosts-hauntings.s(...)really_smell_a_ghost

Negative Scents
The odors of mildew, rotten eggs or sulfur, and rotting foods are often reported where unhappy or unfriendly spirits are believed to reside.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
pi_60971465
misschien is er gewoon een zwerver het huis ingetrokken toen deze nog in de verkoop stond. Zwervers stinken ook.

Ik snap nooit waarom geesten zich altijd op zolder schuilhouden. Als ik een geest was zou ik gewoon op de bank gaan chillen in de woonkamer en een beetje tv meekijken.
Extremistisch gematigd.
pi_60971531
Ja, dat is ook hetgene wat ik zo vreemd vind, het feit dat ik dezelfde man zie, in een andere woning. Wat nog vreemder is, is dat mijn moeder deze man vroeger ook zag, als kind. Ze heeft hier 14 jaar last van gehad maar durfde er nooit over te praten, totdat ik er deze week over begon. Toen zij op haar 20e uit huis ging, ging het bij haar ook over..

Het is geen schaduw. Het is heel gedetailleerd, maar toch ook weer niet. Ik kan niet spreken van een schim, maar ik zie ook geen gezicht. Zoals ik me van vroeger kan herrinneren wandelde hij vaak heen en weer door mijn kamer, of stond bij het raam. Vroeger had ik wel het idee dat het naar me keek. Nu ook, maar ik weet het niet zeker omdat ik direct onder de dekens vloog. Nu is het overigens ook echt niet mogelijk om hier rond te lopen aangezien ik in een soort van nisje slaap.

De vorige bewoonster was een oudere vrouw die al in een verpleegtehuis woonde toen wij het kochtten. Alles is via de makelaar gegaan en haar heb ik nooit ontmoet. Wat ik wel weet is dat haar man in dit huis is overleden. Eveneens is er iemand in het vorige huis overleden (volgens mijn moeder). De huizen staan niet in de buurt van elkaar. Brabant-Zuid-Holland.

De gast die hier van de week was, verklaarde dat wanneer ik een 'geest' zou zien, ik dit in een vorm kan zien die voor mij het meest toegangelijk is en niet in de oorspronkelijk vorm waarin het ooit leefde. Dit zou kunnen verklaren waarom ik hetzelfde zie in dit huis, als in het vorige huis. Maar dat verklaart voor mij niet het feit dat mijn moeder precies, tot in de detail, het zelfde zag.

Ik moet zeggen dat ik op dit moment echt doodsbang ben en zelfs slaap op slaappillen nadat ik 5 nachten achtereen niet kon slapen. Zelfs mijn vriend is bang en die geloofde helemaal niet in dit soort 'onzin'. We zijn beiden best nuchtere mensen en tot 3 maanden geleden bestonden dit soort dingen voor mij niet eens. Vroeger was voor mij gewoon een verzinsel uit mijn jeugd. Maar sinds ik hier woon ben ik er toch anders over gaan denken.
pi_60971551
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 03:24 schreef P8 het volgende:
misschien is er gewoon een zwerver het huis ingetrokken toen deze nog in de verkoop stond. Zwervers stinken ook.

Ik snap nooit waarom geesten zich altijd op zolder schuilhouden. Als ik een geest was zou ik gewoon op de bank gaan chillen in de woonkamer en een beetje tv meekijken.
Ja, zwervers ruik je 2 maanden later idd nog wel eens, zomaar uit het niets. En idd, als ik een geest zou zijn had ik ook wel wat beters te doen. Krijg je eindelijk de kans om allerlei dingen te doen die je in het normale leven nooit zou kunnen, blijf je op een zolder rondhangen. Hoe dom ben je dan.
Misschien kun je dat ding op mijn zolder even wat tips komen geven? Misschien luistert het wel naar jou.
pi_60972234
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 03:37 schreef Silvieja het volgende:

[..]

Ja, zwervers ruik je 2 maanden later idd nog wel eens, zomaar uit het niets. En idd, als ik een geest zou zijn had ik ook wel wat beters te doen. Krijg je eindelijk de kans om allerlei dingen te doen die je in het normale leven nooit zou kunnen, blijf je op een zolder rondhangen. Hoe dom ben je dan.
Misschien kun je dat ding op mijn zolder even wat tips komen geven? Misschien luistert het wel naar jou.
Op zich is dat natuurlijk geen gek idee eigenlijk. Eens iemand laten komen die er wat meer verstand van heeft, een medium of zo. Die kan die beste "iets" op de zolder wegkrijgen (en hem wat tips geven). En baat het niet, schaadt het niet he, maar misschien wel je huisje terug.

[ Bericht 1% gewijzigd door Burner82 op 20-08-2008 06:57:20 (Typo's op de vroege ochtend) ]
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
  woensdag 20 augustus 2008 @ 09:44:08 #146
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60974037
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 06:48 schreef Burner82 het volgende:

[..]

Op zich is dat natuurlijk geen gek idee eigenlijk. Eens iemand laten komen die er wat meer verstand van heeft, een medium of zo. Die kan die beste "iets" op de zolder wegkrijgen (en hem wat tips geven). En baat het niet, schaadt het niet he, maar misschien wel je huisje terug.
indeed.... of vraag aan die geest of hij zijn voeten en kleren eens wil wassen omdat het anders nogal gaat stinken in je huis!

ff serieus... dit is best wel een probleem lijkt me...
ik zou ook ff een professional inhuren.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_60974901
quote:

[..]

Aan de ene kant vind ik dit soort verhalen wel beangstigend, maar aan de andere kant intrigeert het me enorm. Heb je er aan gedacht om es iets van camera's op te hangen ofzo? Gewoon simpele webcam's oid? Ik snap dat je wel andere dingen aan je hoofd hebt nu, maar dan weet je gelijk ook hoe "echt" het is
pi_60975601
quote:

[..]

Hmm, maar hij heeft je nog nooit wat gedaan, die geest? Misschien zou je hem ns samen met je vriend op kunnen wachten en een vraag stellen aan hem. Kijken wat er gebeurt. Eventueel met een paragnost erbij ofzo? Wel interessant ja. Maar als hij je had willen doen had hij dat allang gedaan, dus ik denk dat er niet echt rede is om bang van hem te zijn, al kan ik me voorstellen dat je dat wel bent.
Lambo of Rekt
  woensdag 20 augustus 2008 @ 11:04:09 #149
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_60975873
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 10:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hmm, maar hij heeft je nog nooit wat gedaan, die geest? Misschien zou je hem ns samen met je vriend op kunnen wachten en een vraag stellen aan hem. Kijken wat er gebeurt.
TS en crew
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_60975886
Vorige week hebben we toevallig een camera op zolder opgehangen. Maar daar hebben we niks op gezien omdat de computer steeds crashte wanneer we dat ding lieten draaien.. En eigenlijk lijkt het me ook sterk dat we daar iets op krijgen te zien. Mijn vriend ziet niks, dus waarom zou het wel op camera verschijnen? Wel hoorden we op sommige momenten rare geluiden, die wel zijn opgenomen, een soort van geschreeuw, maar dan anders. Maar dit zou net zo goed de wind geweest kunnen zijn.

Hij heeft nooit wat gedaan, maar call me a chicken, maar ik durf echt niet met dat ding te communiceren, ook niet me behulp van iemand anders. Ik wil hier niks mee te maken hebben. Ik weet ook dat als hij iets had willen doen dit allang gebeurd was, al geloof ik niet dat ze dat echt kunnen. Maar toch ben ik serieus als de doods.
En een medium opzoeken is moeilijker dan je denkt. Ik heb geen idee waar ik daarvoor moet zijn. Op internet krijg je van die 0900 nummers waar ik niet in geloof.
Nu komt die vage gast van de week wel weer langs om te kijken wat hij er aan kan doen. Volgens eigen zeggen heeft hij meer van dit soort dingen uitgedreven. Maar ik weet niet zo goed wat ik van hem moet geloven. Maar baat het niet, dan schaadt het ook niet.

Weet je dat ik me echt knettergek voel. Het feit dat ik erover praat alsof het echt is, is eng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')