Dr zit nog een fucking wieland tussen man. En tuurlijk gaan ze dat ook nog vol bouwen, waarom zouden ze dat niet doen. Laten ze de "industrie" mooi op elkaar aansluiten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niets is vanzelfsprekend. Heb je de grens tussen elst en arnhem gezien? Die kun je ook bijna springen
Ik reed straks langs het verlengde van de Weg door Jonkerbosch, richting Malden/Beek... Waar vroeger daar een meer + fontein was, staat nu een flat in aanbouw van 5 verdiepingenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:02 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Dr zit nog een fucking wieland tussen man. En tuurlijk gaan ze dat ook nog vol bouwen, waarom zouden ze dat niet doen. Laten ze de "industrie" mooi op elkaar aansluiten.
Er is weinig meer te veranderen of je laat zoals het is of het is weg. Kijk eens in Google earth hoe klein dat smal stukje groen gras is.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:13 schreef Pheno het volgende:
Ach, bestemmingsplannen van Nijmegen zijn zo veranderlijk als wat, dus eerst zien
Mwoa, eerst zouden er huizen komen, dat is nu mooi weg. Nu misschien een zwembad bij die Ovatonde en een flinke zooi water met parkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:20 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Er is weinig meer te veranderen of je laat zoals het is of het is weg. Kijk eens in Google earth hoe klein dat smal stukje groen gras is.
Ja, zeker bij de Bemmelse dijk, wara geen auto te vinden is. Of gewoon onder de snelbinder. Even wat koeien lastig vallen en je ligt erquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:21 schreef Cocktailprikker het volgende:
Volgens mij zijn de uiterwaarden van Lent ook goed te genieten met een dekentje + mooi weer
quote:
Maar eerst kun je nog een excuses brief schrijven voor die doodsverwensing. De jeugd van tegenwoordig het is allemaal niet al te best, zijn het geen che supporters, dan is het kraker tuig, dan zijn het doodverwensers.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Morgen werken en 's avonds nog wat leren
Zanduitgravingen zijn altijd mooi om te duiken. Nouja na een paar jaar dan, als er leven in te vinden isquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:07 schreef Pheno het volgende:
Ik ben blij dat ze hier een recreatieplas gaan aanleggen. Wel eerst even een bouwkundige laten komen, mocht de zooi hier verzakken door die prutz0rs
Groen kan geen kwaad. Maar dat vergeten ze nog wel eens. Hopelijk kan ik er ook in duiken, dan kan ik lopend met duikspul aan er naar toe
Ik schrijf je liever een brief met 10 manieren om je uit dit topic te verwijderen..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:39 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Maar eerst kun je nog een excuses brief schrijven voor die doodsverwensing. De jeugd van tegenwoordig het is allemaal niet al te best, zijn het geen che supporters, dan is het kraker tuig, dan zijn het doodverwensers.
Wat zijn de andere 9?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik schrijf je liever een brief met 10 manieren om je uit dit topic te verwijderen..
Waarvan dat proberen van die trein in wijchen 1 optie is
Ik stel voor dat jij samen met Cocktailprikker een dergelijke filmpje als dit maakt . Vanzelfsprekend wil ik op de achtergrond Waldeck - "Memories" horen. Deal?quote:
Doe dat maar eens, en denk maar eens na wat het betekend om iemand dood te wensen.quote:
Jah wensen is waarschijnlijk niet sterk genoeg hea, misschien moet ik er zelfs voor biddenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:16 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Doe dat maar eens, en denk maar eens na wat het betekend om iemand dood te wensen.
@PietjePuk007: Ik zie dat het stil blijft, mensen die niets over hebben voor hun idealen.
Gast waar heb jij last van?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:16 schreef -MyLove- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |