Oh ja, daar staan ze natuurlijk ookquote:
Op de Main Stage zelfs. Alleen jammer dat ze al aan het begin van de middag zijn geprogrammeerd. Niet dat ik ze ga missen of zo, maar ik denk dat ze wat meer in de spotlights zouden hebben gestaan als ze wat later hadden gemoeten.quote:
collegejaarquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:34 schreef borisz het volgende:
Zo de laatste reguliere werkgroep van het schooljaar
Kijk ff of Racoon of Leaf een nieuwe single hebben gereleased.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Wat zal de nieuwe MH worden eigenlijk?
Ik stem voor Snoop Dogg - My Medicine
ik denk Racoonquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ik gok op Voicstquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Voicst zou ook wel een goede zijn idd, ze hebben aardig wat fans onder de 3FM DJ'squote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik gok op Voicst
AZ: Zou wel tof zijn ! credits richting Domien want hij heeft het balletje laten rollen.
Valt me regelmatig op dat er eigenlijk maar 1 nachtjock is waarvan je wel eens hoort dat ie balletjes aan het rollen brengt. Ik heb nog nooit Giel of Gerard horen iemand anders dan Domien horen bedanken voor het ontdekken van een plaat.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik gok op Voicst
AZ: Zou wel tof zijn ! credits richting Domien want hij heeft het balletje laten rollen.
Het is ook de schuld van Domien dat ik naar Calvin Harris ben gaan luisterenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Valt me regelmatig op dat er eigenlijk maar 1 nachtjock is waarvan je wel eens hoort dat ie balletjes aan het rollen brengt. Ik heb nog nooit Giel of Gerard horen iemand anders dan Domien horen bedanken voor het ontdekken van een plaat.
Nog niet zo lang geleden zat Alex van der Lugt in de nacht, die had altijd een zootje nieuwe nummers die daarna altijd door Gerard opgepikt werden en daar ook regelmatig de credits van kreeg van Gerard.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het is ook de schuld van Domien dat ik naar Calvin Harris ben gaan luisteren
Mijn geld staat op Alain Clarkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Voicst is - imo terecht - het troetel bandje van 3FM en geef ze eens ongelijk want ook hun tweede single is hartstikke fijn. Live is het ook niet verkeerd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:24 schreef Againzender het volgende:
Voicst zou ook wel een goede zijn idd, ze hebben aardig wat fans onder de 3FM DJ's![]()
Heeft Domien Sam Sparro 'geintroduceerd'? Chapeau chapeau!
Daarom vind ik het ook wel jammer dat de 10 van Domien niet meer bestaat sinds hij bij Angry logs zit.. In zijn top 10 stonden meestal wel interessante nieuwe platen en vaak stonden in die lijst wel platen die wel de moeite waard waren om te checken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:24 schreef Marc63 het volgende:
Valt me regelmatig op dat er eigenlijk maar 1 nachtjock is waarvan je wel eens hoort dat ie balletjes aan het rollen brengt. Ik heb nog nooit Giel of Gerard horen iemand anders dan Domien horen bedanken voor het ontdekken van een plaat.
Die van Madcon heb ik de laatste week zo'n 30x gedraaid.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:04 schreef Marc63 het volgende:
Domien plaatst op zijn weblog nog regelmatig opvallende releases. En bij Nacht DnA doet hij ook nog steeds Nieuw van Domien. Laatste keer plugde hij Madcon met Beggin. Ik heb die plaat ook al bij Martijn en Michiel gehoord.
Inderdaadquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sommige onderdelen in Leuk is anders kunnen beter geskipt worden. Tenenkrommen.
Ook van mij!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:25 schreef Broekie het volgende:
Veenstra! Ik hoor net dat je het inmiddels ook zelf On Air bevestigd heb, dus bij deze:GEFELICITEERD!!
Nacht DNA heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord, maar misschien moet ik dan eens wat vaker de podcast gaan checken. Qua opvallende releases lees ik trouwens wel redelijk vaak wat op de log van Antiroos.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:04 schreef Marc63 het volgende:
Domien plaatst op zijn weblog nog regelmatig opvallende releases. En bij Nacht DnA doet hij ook nog steeds Nieuw van Domien. Laatste keer plugde hij Madcon met Beggin. Ik heb die plaat ook al bij Martijn en Michiel gehoord.
Je kunt ook de podcast van New and Improved op KX checken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:47 schreef -Hans- het volgende:
Qua opvallende releases lees ik trouwens wel redelijk vaak wat op de log van Antiroos.
Dat wist ik niet! goede tipquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:57 schreef Marc63 het volgende:
Je kunt ook de podcast van New and Improved op KX checken.
Die van Makelaarsland ookquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:59 schreef -Hans- het volgende:
" Helllluuup! " aaah wat een irritante reclame
Vreselijke reclame is dat ! betrapte mezelf er net ook op dat ik direct toen die reclame begon het geluid op mute zette. Ja, die Sander de Vries is wel fout.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Die van Makelaarsland ook
Met die Sander de Vries die een schop tussen zn benen heeft gehad
Nee, dan deze.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:06 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm lollipop liedje van Mika. Pffff wat een bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |