Dat is wel tof dan, waar zie je ze?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hmm, jammer. Maar ik zie ze over 2 weken alweer
Oh ja, daar staan ze natuurlijk ookquote:
Op de Main Stage zelfs. Alleen jammer dat ze al aan het begin van de middag zijn geprogrammeerd. Niet dat ik ze ga missen of zo, maar ik denk dat ze wat meer in de spotlights zouden hebben gestaan als ze wat later hadden gemoeten.quote:
collegejaarquote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:34 schreef borisz het volgende:
Zo de laatste reguliere werkgroep van het schooljaar
Kijk ff of Racoon of Leaf een nieuwe single hebben gereleased.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Wat zal de nieuwe MH worden eigenlijk?
Ik stem voor Snoop Dogg - My Medicine
ik denk Racoonquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Ik gok op Voicstquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:17 schreef SilentChaos het volgende:
Voicst zou ook wel een goede zijn idd, ze hebben aardig wat fans onder de 3FM DJ'squote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik gok op Voicst
AZ: Zou wel tof zijn ! credits richting Domien want hij heeft het balletje laten rollen.
Valt me regelmatig op dat er eigenlijk maar 1 nachtjock is waarvan je wel eens hoort dat ie balletjes aan het rollen brengt. Ik heb nog nooit Giel of Gerard horen iemand anders dan Domien horen bedanken voor het ontdekken van een plaat.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik gok op Voicst
AZ: Zou wel tof zijn ! credits richting Domien want hij heeft het balletje laten rollen.
Het is ook de schuld van Domien dat ik naar Calvin Harris ben gaan luisterenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:24 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Valt me regelmatig op dat er eigenlijk maar 1 nachtjock is waarvan je wel eens hoort dat ie balletjes aan het rollen brengt. Ik heb nog nooit Giel of Gerard horen iemand anders dan Domien horen bedanken voor het ontdekken van een plaat.
Nog niet zo lang geleden zat Alex van der Lugt in de nacht, die had altijd een zootje nieuwe nummers die daarna altijd door Gerard opgepikt werden en daar ook regelmatig de credits van kreeg van Gerard.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
Het is ook de schuld van Domien dat ik naar Calvin Harris ben gaan luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |